اسامی ۳ فینالیست فصل دوم عصر جدید +‌زمان پخش فینال عصر جدید ۲

0

اسامی ۳ فینالیست فصل دوم عصر جدید +‌زمان پخش فینال عصر جدید ۲ .گروه جوانمردان ایران زمین و گروه ستاره هشتم و گروه فرشتگان نینجا ۳ فینالیست و صعود کنندگان به فینال فصل دوم عصر جدید هستند که باید در فینال عصر جدید ۲ به رقابت بپردازند.

اسامی 3 فینالیست فصل دوم عصر جدید مشخص شد +‌زمان پخش فینال فصل دوم عصر جدید

اسامی و معرفی ۳ فینالیست فصل دوم عصر جدید

جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ ویژه برنامه فصل دوم عصر جدید برای معرفی نتایج و فینالیست های این فصل با حضور احسان علیخانی و داوران عصر جدید از شبکه ۳ پخش شد و ۳ فینالیست فصل دوم عصر جدید شرکت کنندگان فینال خود را شناخت.

صعود فرشتگان نینجا به فینال عصرجدید 2

 

اسامی صعود کنندگان فینال فصل دوم عصر جدید

از بین گروه قشقایی و گروه ستاره هشتم از برنامه اول ، اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران زمین از برنامه دوم و گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید از برنامه سوم فینالیست ها مشخص شده است.

رقابت گروه قشقایی و گروه ستاره هشتم

اسامی و بیوگرافی فینالیست های عصر جدید 2

در نهایت با رای مردم گروه ستاره هشتم با دو میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۵۴ رای ، گروه جوانمردان ایران با دومیلیون ۵۵۶ هزار و ۶۷۲ رای و گروه فرشتگان نینجا با دو میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۴۰ رای به فینال رسید.

رقابت اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران زمین

اسامی 3 فینالیست فصل دوم عصر جدید مشخص شد +‌زمان پخش فینال فصل دوم عصر جدید

زمان پخش فینال عصر جدید ۲

فینال مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران ، اسفندماه ، روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

روزهای پخش این برنامه شنبه و یکشنبه از شبکه سه سیما خواهد شد. گفتنی است که احسان علیخانی در تدارک فصل سوم عصر جدید است که قرار در سال ۱۴۰۰ بعد از اماده شدن روی آنتن شبکه سه برود. هنوز زمان دقیق پخش عصر جدید ۳ مشخص نشده است

گروه ستاره هشتم فینالیست عصر جدید ۲

گروه ستاره هشتم با گروهی از دختران مشهدی از سن ۷ سال به نام سارا تا جوان تشکیل شده و به دلیل ارادت به امام رضا ع و مشهد مقدس نام ستار هشتم را برای گروه نمایشی ووشو و حرکات آکروباتیک خود انتخاب کردند. کوچکترین عضور این گروه سارا نام دارد که از یک سال پیش تمرین ووشو را شروع کرده و قبلا در رشته ژیمناستیک کار میکرد. دختران دیگر این گروه نیز همانند سارا این رشته های ورزشی را دنبال کردند

فرشتگان نینجا فینال عصر جدید ۲

گروه دختران فرشتگان نینجا نام گروه نینجوتسو کار در رده سنی ۳ تا ۷ بود که در مرحله مقدماتی فصل دوم عصر جدید در قسمت هشتم شرکت کردند. این دختران در سنین ۳ تا هفت سال هستند.
دو دختر این گروه ،به نامهای آیسان و آیناز برادرزاده های فریبا فرجی پور سرپرست و مربی دختران نینجا و فرشتگان نینجا هستند و اسامی دیگر گروه دنیا و فاطمه که از همه کوچکتر بودن و رها و عسل نیز از دیگر اعضای گروه فرشته های نینجا هستند که برخی بعد از عصر جدید یک وارد رشته نینجوتسو شدند و برخی نیز مانند عسل دو سال و آیسان دو سال و یا بیشتر تحت به آموزش هنرهای رزمی پرداختند

نظرات