بیوگرافی و اسامی دختران گروه ستاره هشتم عصر جدید + زنگ طلایی رویا نونهالی

0

بیوگرافی و اسامی دختران گروه ستاره هشتم عصر جدید + زنگ طلایی رویا نونهالی

گروه ستاره هشتم عصر جدید برنده زنگ طلایی رویا نونهالی شدند که از مشهد مقدس شرکت کرده بودندو در ادامه اسامی و بیوگرافی و اینستاگرام دختران گروه ستاره هشتم و اجرای بی نظیر این گروه را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و اسامی دختران گروه ستاره هشتم عصر جدید + زنگ طلایی رویا نونهالی

بیوگرافی دختران گروه ستاره هشتم

گروه ستاره هشتم با گروهی از دختران مشهدی از سن ۷ سال به نام سارا تا جوان تشکیل شده و به دلیل ارادت به امام رضا ع و مشهد مقدس نام ستار هشتم را برای گروه نمایشی ووشو و حرکات آکروباتیک خود انتخاب کردند. کوچکترین عضور این گروه سارا نام دارد که از یک سال پیش تمرین ووشو را شروع کرده و قبلا در رشته ژیمناستیک کار میکرد. دختران دیگر این گروه نیز همانند سارا این رشته های ورزشی را دنبال کردند

بیوگرافی و اسامی دختران گروه ستاره هشتم عصر جدید

معرفی اعضای گروه ستاره هشتم عصر جدید

دختران این گروه در فصل دوم عصر جدید در قسمت یازدهم ۱۰ خرداد ۹۹ شرکت کردند، این گروه ابتدا با طناب بازی کار خود را شروع کردند و سپس با حرکات نمایشی بسیار جذاب سیرک مانند و حرکات ووشو و عبور از حلقه و حرکات خاص تحسین تماشاگران و داوران عصر جدید را به خود جلب کردند.

اجرای اول عصر جدید، اجرای گروه رزمی کار مشهدی بودن که یاد گروه دختران نینجا را زنده کرد. نظم، تنوع، دقت و هیجان و انرژی در اجرای دختران رزمی کار این گروه بسیار بالا بود و تحسین و تشویق داوران و تماشاچیان را برانگیخت.

اینستاگرام گروه ستاره هشتم برنده زنگ طلایی

آریا عطیمی نژاد و امین حیایی چراغ سفید دادند و سید بشیر جسینی نیز گفت که نمایش برحی از گروه ها کم است و اجرای شما نه تنها کم بود و بلکه بسیار زیاد بود. این گروه با چهار چراغ سفید و زنگ طلایی رویا نونهالی به نیمه نهایی رفتند

زنگ طلایی رویا نونهالی برای دختران گروه مشهدی

زنگ طلایی رویا نونهالی

زنگ طلایی عصر جدید برای بار سوم توسط رویا نونهالی ، داور عصر جدید در برنامه شنبه شب عصر جدید در ۱۰ خرداد ۹۹ زده شد تا گروه ستاره هشتم به نیمه نهایی این مسابقه استعداد یابی راه پیدا کند و اشک و جیغ و لبخند گروه رزمی کار ستاره طلایی را درآورد.

فیلم اجرای دختران ستاره 8 ام در عصر جدید

رویا نونهالی که از اجرای این گروه در عصر جدید (فصل دوم قسمت یازدهم) به وجد آمد زنگ ستاره طلایی را زد و آنها را با کارت طلایی به نیمه نهایی فرستاد.

قبلا نیز این زنگ توسط امین حیایی زنگ طلایی را برای اجرای شعبده باز زده بود و سید بشیر حسینی نیز زنگ طلایی را برای گروه فرشتگان نینجا زده بود.

نظرات