زمان پخش و معرفی سریال های رمضان ۱۴۰۰

0

زمان پخش و معرفی سریال های رمضان ۱۴۰۰

تلویزیون مانند هر سال «سریال های جدید برای ماه رمضان ۱۴۰۰» در شبکه مختلف تدارک شده که از سریال دعوت نحس, بچه مهندس ۴ ,سریال رعد و برق گرفته سریال زیر خاکی ۲٫ در ادامه زمان پخش و (معرفی سریال های رمضان ۱۴۰۰) و اسامی و ساعت و شبکه پخش سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ را برای شما توضیح میدهیم.

زمان پخش و معرفی سریال های رمضان 1400 + سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ چیست

آشنایی با سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰

سریال های مناسبتی ماه رمضان با نزدیک شدن به این ماه عزیز از ابتدای رمضان ۱۴۰۰ پخش خود را از شبکه مختلف آغاز خواهند کرد و شبکه یک و دو و سه و چهار و پنج مجموعه تلویزیونی جدیدی را روی آنتن خواهند برد

تاکنون بطور قطع پخش دو سریال رمضانی ۱۴۰۰ مشخص شده و سریال های دیگر نیز گزینه پخش هستند که در ادامه معرفی میکنیم.

سریال دعوت نحس با نام جدید احضار

مجموعه و سریال دعوت نحس با نام ((فعلی احضار)) در ژانر ماورایی به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ تهیه و تولید می‌شود که بازیگرانی چون آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی و آرش مجیدی، میلاد میرزایی، رضا توکلی، افسانه چهره آزاد، علی دهکردی … در آن بازی کردند

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگرند. آن‌ها همراه با ۲ نفر از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهراً از دوستان صمیمی یکدیگرند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد.

زمان پخش و معرفی سریال های رمضان 1400 + سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ چیست

سریال رعد و برق سریال رمضان ۱۴۰۰ شبکه پنج

سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی سریال جدید دیگری است که برای پخش در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ در حال ساخت است.

این سریال بهروز افخمی این روزها در حال تصویربرداری است و لوکیشن های متعددی برای تصویربرداری این سریال درنظر گرفته شده است و یکی از پربازیگرترین سریال های تلویزیون است که در ۲۵ قسمت برای پخش در شب های ماه رمضان در حال ساخت است.

شهرام قائدی، حسن اسدی، محمد فیلی، مهدی زمین پرداز، مختارسائقی، سام کبود وند، محمد مختاری، مرتضی کاظمی، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، مهدیه فراهانی، نگار مسلط و… بازیگران سریال رعد و برق را تشکیل میدهند.

سریال رعد و برق در ماه رمضان 1400

سریال دودکش ۲ گزینه رمضان ۱۴۰۰

بازیگران: هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی

سریال دودکش ۲ یکی از گزینه های ماه رمضان ۱۴۰۰ است. این مجموعه که ادامه سریال‌های دودکش و پادری محسوب می‌شود، ماجرای زندگی فیروز، افروز و بهروز مشتاق و خانواده‌شان پس از فروش قالیشویی و اتفاقات مختلف بعد از آن است که بازیگرانی هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی در آن بازی کردند.

سریال دودکش سریال رمضانی 1400

سریال زیر خاکی ۲

سریال زیرخاکی ۲ با بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، رایان سرلک از دیگر گزینه های پخش رمضانی در سال ۱۴۰۰ از شبکه یک است

زمان پخش و معرفی سریال های رمضان 1400 + سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ چیست

سریال بچه مهندس ۴ در رمضان ۱۴۰۰ از شبکه دو

احتمال پخش بچه مهندس ۴ در رمضان ۱۴۰۰ با بازی فرهاد قائمیان، مهشید جوادی، محمدرضا رهبری، سیاوش چراغی‌پور و کوروش سلیمانی ،از شبکه دو میرود که باید منتظر ماند و دید آیا پخش این سریال در ماه رمضان سال ۱۴۰۰ امکان پذیر است یا نه

بچه مهندس 4 رمضان 1400

سریال نقش خاک رمضان ۱۴۰۰

سریال تلویزیونی نقش خاک ساخته آرش معیریان با بازی فرزانه نشاط خواه، حبیب دهقان نسب، شیرین بینا، شهنام شهابی، مهرداد ضیایی، مهران ضیغمی، افشین ذی نورییکی از گزینه‌های سریال ماه رمضان ۱۴۰۰ است.

زمان پخش و معرفی سریال های رمضان 1400 + سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ چیست

پ. ن: تاکنون بطو قطع دو سریال دعوت نحس و رعد و برق برای رمضان سال ۱۴۰۰ مشخص شده و باید منتظر ماند و دید که کدام سریال ها در شبکه دیگر پخش خواهد شد .

در حال بروزرسانی …

نظرات