اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آهو با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم آهو : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی آهو همراه با اسامی عوامل با بازی علی مصفا،حامد کمیلی،سپیده آرمان و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم آهو

این فیلم به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و سپیده آرمان و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر اجتماعی،عاشقانه و خانوادگی است. به نظر می رسد این فیلم ی

خلاصه داستان

آهو حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بربادرفته می بیند ، اما هنوز امیدش را از دست نداده و…

خلاصه داستان فیلم آهو

اسامی بازیگران فیلم آهو

علی مصفا

زادهٔ ۱۱ آذر ۱۳۴۵ بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او که فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. وی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم امید به کارگردانی حبیب کاوش بازیگری سینما را آغاز کرد. وی در سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه کیف انگلیسی بازیگری در مجموعه تلوزیونی را تجربه کرد. او دو فیلم بلند سیمای زنی در دوردست و پله آخر با حضور همسرش لیلا حاتمی را کارگردانی کرده‌است. او جوایز زیادی کسب کرده از جمله رنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای جهان با من برقص،برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای (پری)،رنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از بیست و نهمین جشنواره فجر برای آسمان محبوب و….

بازیگران فیلم آهو

سپیده آرمان

متولد سال ۱۳۶۸ در تهران نویسنده،کارگردان،بازیگر و روزنامه نگار میباشد. وی فعالیت هنری خود را با نقش آفرینی در چندین فیلم کوتاه آغاز کرد و پس از اینکه با پیشنهادهایی در حوزه بازیگری روبه‌رو شد پیشنهاد ها را پذیرفت و در فیلم‌های «تکثیر شده» «او مثل من» و «آذین» ایفای نقش کرد. وی بعد از تلاش های فراوان در تئاتر موفق شد در فیلم آهو بازی کند و در همین فیلم به شهرت رسید.

سپیده آرمان

سپیده آرمان در فیلم آهو

دیگر عوامل

جانشین تهیه کننده : سعید مروت پور ، مشاور کارگردان : سامان سالور ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : عادل معصومیان ، فیلمبردار : علیرضا زرین دست ، مدیر تولید : مجید بابایی ، جانشین تولید : آرش نجفی ، مجری طرح : قصیده گلمکانی. تدوینگر : عماد خدابخش ، طراح چهره پردازی : محسن دارسنج ، طراح صحنه : سعید آهنگرانی ، صدابردار : بابک اخوان ، طراح لباس : ثنا نوروزبیگی ، عکاس : حبیب مجیدی ، مشاور رسانه : امید سهرابی

 

نظرات