بیوگرافی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان کیست؟

0

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان کیست‌؟ بیوگرافی و معرفی کامل و خواندنی بازیگر نقش سارا (نقش اول زن) و اصلی و کلیدی در سریال ملکه گدایان و همسرش و وضعیت ازدواج به همراه عکس های شخصی و هنری و جذاب و اینستاگرام شبنم قربانی, فیلم ها و سریال های این بازیگر را بخوانید.

بیوگرافی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان کیست؟ + عکس شخصی سارا در ملکه گدایان

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان کیست

خانم شبنم قربانی متولد دهه ۶۰ بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته رشته بازیگری می باشد که با بازی در سریال های لحظه گرگ و  میش و ملکه گدایان به شهرت رسید

عکس های جدید شبنم قربانی بازیگر

سوابق هنری وی

این بازیگر برای اولین بار با باری در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی سعید سعدی به مخاطبان معرفی شد.
اما قبل از حضور در قاب تلویزیون، استارت بازیگری وی از تئاتر بوده و یکی از بازیگران تئاتری محسوب میشود.

عکس ها و اسم واقعی سارا در ملکه گدایان

فیلم ها و سریال های شبنم قربانی

از آثار بازیگری این هنرپیشه جوان میتوان به ایفای نقش در سریال لحظه گرگ و میش در نقش طناز، نقش مقابل حسام محمودی در نقش هادی و فیلم کویر امروز ساخته « حامی رمضان » با نام جدید «اولین برف» در کنار شهاب حسینی در نقش اصلی و  نمایش یک مساوی چهار در تئاتر و …اشاره کرد.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و البته از زندگی خصوصی او نیز اطلاعاتی درج نشده است

بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان کیست

قربانی بعد از درخشش در سریال لحظه گرگ و میش ، در سال ۹۹ به جمع بازیگران سریال ملکه گدایان پیوست و در کنار ستارگان سینمای ایران ایفای نقش کرده است که از ۱۶ دی ۹۹ در نمایش خانگی ارائه میشود.
او در این سریال نقش سارا نامزد البرز با بازی آرمان درویش نقش اصلی و کلیدی را بازی کند.

در این سریال، باران کوثری (افرا), رویا نونهالی (لعیا) ,پانته‌آ بهرام (خورشید), فرزاد فرزین (پارسا) ,محمدرضا غفاری (آریا) ,آرمان درویش (البرز) رضا بهبودی (شبیر),الهام کردا (مهناز), یسنا میرطهماسب (سهیل) ,علی اوجی (سیامک), سولماز غنی (فریبا) ,بهشاد شریفیان, (شنتیا) عرفان ناصری, (داریوش), شبنم قربانی (سارا),علی صلاحی (خسرو) و .. نقش آفرینی کرده اند.

بازیگر نقش سارا در ملکه گدایان کیست

صفحه اصلی اینستاگرام شبنم قربانی

صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی shabnamghorbani_ فعال است و فالورهای چشمگیری ندارد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کارهای هنری و دیدن عکس های جدید و خاص وی هستید به آیدی درج شده مراجعه کنید .

نظرات