بیوگرافی بیتا توکلی بازیگر با علت مرگ + زندگینامه

0

بیتا توکلی بازیگر خردسال تاجیک تبار سریال در چشم باد است که در سال ۱۳۸۴ درگذشت. حالا با بازپخش این سریال از شبکه آی فیلم به معرفی و بیوگرافی کامل با عکس ها و سوابق هنری و تاریخ و علت دقیق مرگ وی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی «بیتا توکلی» بازیگر با علت مرگ + زندگینامه و عکس ها و مزار بیتا توکلی

بیوگرافی بیتا توکلی بازیگر خردسال

بیتا توکلی متولد ۱۳۷۴ در تهران، اصالتا تاجیک تبار – او در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ او (زادهٔ ۱۳۷۴-مرگ ۱۳۸۴) بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون ایرانی بود در سن ده سالگی بر اثر تصادف درگذشت.

تاریخ و علت مرگ بیتا توکلی بازیگر سریال در چشم باد

توکلی در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ بر اثر تصادف درگذشت.

این بازیگر نوجوان که به همراه پدر و مادر خود برای ادای نذری پس از به هوش آمدن مادرش از کما، راهی مشهد مقدس شده بودند، به هنگام بازگشت در جاده تصادف کرده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

بیوگرافی بیتا توکلی بازیگر با علت مرگ + زندگینامه

بازیگر سریال در چشم باد

این بازیگر تاجیکستانی در سریال در چشم باد؛ یکی از کرکترهای اصلی این سریال به نام «لیلی» است، همان کودک شیرین زبانی که مانند سایه «بیژن» با بازی ارسلان قاسمی در کودکی را دنبال می‌کند و انیس و مونس اوست.

او از مادر و پدری تاجیک در شمال ایران متولد شده و به دلیل دوستی خانوادگی و همسن بودن با بیژن در کنار او بزرگ می‌شود و آینده و بزرگسالی تبدیل به عاشق و معشوق خواهند شد.

علت مرگ و محل دفن و مزار بازیگر نقش کودکی لیلی در سریال در چشم باد

واکنش ارسلان قاسمی به مرگ بیتا توکلی

ارسلان قاسمی بازیگر نقش کودکی بیژن در سریال در چشم باد و هم بازی بیتا می گوید: فوت بیتا تاثیر خیلی بدی روی من گذاشت و بسیار ناراحتم کرد. وقتی این خبر را شنیدم، نمی‌توانستم باور کنم. به عنوان یک بچه هیچ درکی از مرگ نداشتم و برایم غیرقابل باور بود که چه اتفاقی افتاده است.

بیتا و ارسلان قاسمی در فیلم در چشم باد

بیتا توکلی و ارسلان قاسمی در فیلم در چشم باد

سوابق هنری و بازیگری

وی از سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم چتری برای دو نفر ساخته احمد امینی، وارد بازیگری شد. سپس در کنار محمدرضا گلزار در فیلم سام و نرگس ایرج قادری قرار گرفت و پس از آن در سریال در چشم باد و پل سیزدهم و … بازی کرد.

فیلم ها و سریال های این بازیگر

وی از فیلم هایی چون چتری برای دو نفر و سام و نرگس بازی کرده است

۱۳۸۳ : پل سیزدهم

۱۳۸۱ : زمانه

۱۳۷۹ : سام و نرگس

۱۳۷۹ : چتری برای دو نفر

سریال در چشم باد

سریال من و پوتی در نقش لیموآ

نظرات