کتاب آناتومی گری برای دانشجویان

0

کتاب آناتومی گری  را می‌توان مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین کتاب برای دانشجویان پزشکی عمومی و پیراپزشکی دانست. آناتومی به معنی اندام شناسی است و اولین مطلبی که یک دانشجوی پزشکی یا علوم زیستی باید درباره آن بداند اندام‌ها و عملکرد هریک از آن‌ها هستند. بنابراین این کتاب را می‌توان یکی از اصلی‌ترین منابع بسیاری از رشته‌ها برای کنکور ارشد وزارت بهداشت، آزمون لیسانس به پزشکی و آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی دانست. مطالعه این کتاب نه‌تنها برای دانشجویان پزشکی واجب است؛ بلکه مطالعه این کتاب به دانش آموزان رشته تجربی نیز توصیه می‌شود.

کتاب آناتومی گری

آناتومی گری برای دانشجویان

همانطورکه اشاره کردیم آناتومی گری برای دانشجویان نام کتاب آناتومی پایه‌ای است که نه‌تنها ترجمه فارسی آن، بلکه کتاب زبان اصلی آن در سراسر دنیا به عنوان مرجع آناتومی مورد استفاده قرار می‌گیرد و سایر کتاب‌های آناتومی نظیر آناتومی مور و اسنل را می‌توان تکمیل کننده این کتاب دانست.

در پاسخ به این سوال که کتاب آناتومی گری برای دانشجویان چند جلد است باید گفت که این کتاب متشکل از چهار جلد آناتومی اندام، آناتومی تنه، آناتومی سر و گردن و نوروآناتومی است. از آنجایی که یادگیری آناتومی برای دانشجویان بسیار مهم است، این چهار جلد به‌صورت مجزا و با دقت نظر به دانشجویان تدریس می‌شوند.

کتاب آناتـومی گـری ترجمه فارسی

آناتومی گری یکی از پایه‌ای‌ترین کتاب‌ها در زمینه آناتومی است. بنابراین کسی که می‌خواهد آناتومی را به‌صور ت پایه‌ای و دقیق بیاموزد؛ باید این کتاب را بخواند. آناتومی گری کتاب آناتومی پزشکی نیز نامیده می‌شود. زیرا اصلی‌ترین درس دانشجویان پزشکی است.

علاوه‌بر ترجمه فارسی، آناتومی گری زبان اصلی نیز به‌عنوان کتاب اصلی در زمینه آناتومی در سراسر دنیا تدریس می‌شود. به همین علت است که بسیاری از اساتید دانشگاه با روی کار آوردن آناتومی گری ترجمه فارسی تلاش کرده‌اند تا دانشجویان فارسی زبان نیز همگام با دانشجویان سایر کشورها از این کتاب مرجع برای یادگیری آناتومی استفاده نمایند.

کتاب آناتومی گری حسن زاده

ازجمله این ترجمه‌ها می‌توان به کتاب آناتومی گري دکتر حسن زاده، آناتومی گری مهدی زاده و آناتومی گری دکتر رضا شیرازی اشاره کرد. تلاش شده است تا در کتاب آناتومی گری ترجمه فارسی ساختار کتاب آناتومی گری زبان اصلی حفظ شود و تمام تصاویر و جداول آن منطبق با کتاب اصلی باشد.

تنها تفاوت این ترجمه‌ها را می‌توان در نثر ترجمه و صفحه آرایی و ویراستاری کتاب دانست. اگر برای خرید کتاب آناتومی گری برای دانشجویان مردد هستید و نمی‌دانید که کدام ترجمه از این کتاب بهتر است می‌توانید مقاله بهترین ترجمه آناتومی گری در بانک کتاب علوم پزشکی را بخوانید و با استفاده از بررسی‌های دقیقی که درمورد هر یک از این ترجمه‌ها انجام گرفته است، بهترین ترجمه این کتاب را خریداری نمایید.

آناتومی گری اندام

خلاصه آناتومی گری برای دانشجویان

همانطورکه گفتیم کتاب آناتومی گری برای دانشجویان چهار جلد است. آناتومی تنه که در آن بدن، پشت، قفسه سینه و شکم تشریح می‌شود. آناتومی گری جلد دوم که به آناتومی اندام مشهور است و اندام فوقانی و تحتانی را بطور کامل و با تصاویر واضح تشریح می‌کند.

کتاب آناتومی گري جلد سوم نیز درمورد مباحث سر و گردن است. در این کتاب آناتومی موضعی و سطحی سر و گردن بطور کامل تشریح شده است. نوروآناتومی گری نیز جلد چهارم این کتاب است که در مورد اعصاب صحبت می‌کند. باتوجه به تعداد این کتاب‌ها مطالعه آن برای آزمون‌های پایان ترم یا آزمون‌هایی مانند لیسانس به پزشکی یا آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و حتی آزمون ارشد وزارت بهداشت دشوار خواهد بود. بنابراین اگر قصد شرکت در چنین آزمون‌هایی را دارید کتاب خلاصه آناتومی گری، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

خلاصه آناتومی گری برای دانشجویان تمام مطالب این چهار کتاب را گردآوری کرده است و آن را در قالب یک کتاب خلاصه شده به شما ارائه می‌کند. بنابراین اگر کتاب آناتومی گری را در طول تحصیل خود مطالعه کرده‌اید و اکنون قصد شرکت در آزمونی را دارید، این کتاب می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

خلاصه آناتومی گری

فهرست کتاب خلاصه آناتومي گري شامل چهار بخش تنه، اندام سر و گردن و نوروآناتومی است. بنابراین تمام مطالب این چهار کتاب را دربر دارد. تفاوتی که کتاب خلاصه با کتاب اصلی دارد در این است که در کتاب خلاصه، تلاش شده است تا مطالب به‌صورت نموداری یا در قالب جداول یا به‌صورت نکات به دانشجو ارائه شود. این نکات شامل نکاتی هستند که بیشتر مور توجه طراحان سوال قرار می‌گیرند.

خلاصه آناتـومی گـری نیز مانند کتاب آنـاتومی گـری برای دانشجویان توسط چند نویسنده نگارش شده است. بنابراین داوطلبی که می‌خواهد بهترین خلاصه آنـاتومی گـری را انتخاب کند، ممکن است در انتخاب کتاب اندکی دچار تردید شود. در این مورد نیز می‌توانید از مقالات مرتبط در بانک کتاب علوم پزشکی استفاده کنید و برای خرید بهترین خلاصه آناتومي گري تصمیم گیری کنید.

بانک کتاب علوم پزشکی یک فروشگاه اینترنتی کتاب یا به عبارتی یک کتابفروشی اینترنتی است. این کتابفروشی اینترنتی به‌صورت تخصصی در زمینه کتاب‌های پزشکی و پیراپزشکی کار می‌کند. همچنین تمام این کتاب‌ها را باتخفیف به مشتریان خود عرضه می‌کند.

بانک کتاب علوم پزشکی

به‌علاوه در بانک کتاب علوم پزشکی می‌توانید توضیحات کامل مربوط به محصول را بخوانید و حتی ویدیو و تصاویر آن را تماشا کنید. همچنین مقالات مقایسه‌ای که نوشته شده است می‌تواند به شما کمک کند تا در بین چندین انتخاب بهترین انتخاب را داشته باشید.

اساس کار بانک کتاب علوم پزشکی بر این است که بهترین کتاب را به مشتری خود عرضه کند، بنابراین از ارائه هیچ اطلاعاتی دریغ نکرده است و توضیحات کاملی درباره کتاب‌ها ارائه داده است. این فروشگاه اینترنتی به آدرس https://bookmedical.ir علاوه‌بر اینکه همواره تخفیف است، به‌صورت روزانه تخفیف‌ های شگفت انگیز متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

نظرات