معرفی ۳ هدیه تبلیغاتی لوکس مدیریتی

0

معرفی ۳ هدیه تبلیغاتی لوکس مدیریتی

برگزاری نمایشگاه‌های دوره‌ای و فصلی، یک موقعیت استثنایی برای معرفی کسب و کارهاست، به شرطی که مهمان نواز باشید! یکی از اصول مهمان نوازی در این نمایشگاه‌ها، هدایای تبلیغاتی است که بسته به جامعه هدف و میزان پرداختی صاحبان کسب و کار، می‌تواند خودکار، فلش، پاوربانک، کتاب و… باشد.

هدایای لوکس مدیریتی

ایجاد یک پل ارتباطی با مدیران و معاونان، یک دغدغه همیشگی برای معرفی کسب و کار بوده است! به همین خاطر، هدایای تبلیغاتی به‌وجود آمدند تا علاوه بر تکریم مهمانان و احترام به آنها، نقش یک معرف شایسته نیز بازی کنند! ست مدیریتی تبلیغاتی، با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر است. به‌عنوان مثال، ست مدیریتی می‌تواند شامل پاوربانک، فلش، مموری، به همراه یک خودکار نفیس باشد. البته تنوع در میزان ظرفیت پاور بانک یا تعداد خروجی آن، باعث شده دست مشتری در انتخاب و سفارش باز باشد. تنوع در انتخاب فلش مموری هم شبیه به پاوربانک­هاست. به­عنوان مثال، ظرفیت فلش، نسخه usb، سرعت خواندن و نوشتن، شکل و طرح­های متنوع و… باعث افزایش میزان انتخاب مشتری شده است به همین خاطر، مشتری می­تواند فلش هدیه ارزان قیمت یا فلش هدیه گران قیمت سفارش دهد. فلش تبلیغاتی ۴ گیگابایت تا ۳۲ و ۶۴ گیگابایت موجود است. پاوربانک‌های قابل سفارش هم در ظرفیت‌های ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی موجود است.

 هدیه تبلیغاتی لوکس

خودکار موجود در پک مدیریتی هم با قیمت‌های متنوع قابل سفارش هستند. بدنه خودکارهای تبلیغاتی گران قیمت می‌تواند از استیل و یا تلفیقی از فلز و روکش چرم باشد. نوع استفاده خودکار هم می‌تواند در دار یا کمرپیچ و… باشد. مزیت خرید و سفارش ست هدیه مدیریتی در این است که بسته به هزینه مشتری و جامعه هدف کسب و کار او، قابل تغییر و هزینه سفارش آنها نیز متنوع است.

هدیه تبلیغاتی لوکس

مزیت سفارش کتب نفیس هدیه در این است که با هر میزان پرداختی، می­توان در این دسته ثبت سفارش کرد و دست مشتری باز است.

کتب نفیس؛ یک از هدیه ارزشمند

ممکن است جامعه هدف، اهل ادبیات باشند. دانشجوی رشته هنر و ادبیات، اساتید دانشگاه، محققان و پژوهشگران و… شیفته کتاب و مطالعه هستند. بهترین هدیه تبلیغاتی برای این قشر، کتاب نفیس از اشعار خیام، حافظ، سعدی و غیره است. البته، قطع و سایز کتاب در شکل‌های وزیری، رحلی، رقعی، جیبی و… قابل سفارش است و با قیمت‌های متفاوت موجود است.

در حوزه هدیه کتاب، قرآن هدیه نیز قابل سفارش است که جامعه هدف گسترده‌ای دارد و می‌توان به تمام اقشار جامعه با هر سن و جنسیت و پست و مقام هدیه داد. قیمت کتاب قران هدیه هم متنوع است. قرآن طلا کوبی، قرآن چرمی، قرآن کریم جعبه دار، قرآن سایز پالتویی و… از نمونه‌های موجود در بازار هستند.

نکته مهم اینکه به سفارش مشتری، می­توان یک پک از قرآن به همراه کتب دیگری مثل نهج البلاغه، مفاتیح، نهج الفصاحه و… سفارش دهد. جدای از ساز و قطع کتب، می­توان جنس جعبه هدیه را هم انتخاب کرد و با توجه به مبلغ پرداختی، طرح و شکل و رنگ هدایا قابل تغییر است.

ساعت هوشمند تبلیغاتی

با افزایش استفاده از گجت­ها و لوازم الکترونیکی مثل موبایل و تبلت و … وسایل مرتبط با این حوزه نیز محبوبیت ویژه­ای پیدا کرده­اند. یکی از این وسایل، ساعت هوشمند تبلیغاتی است که به سبب کارایی بالای خود، یک هدیه فوق­العاده محسوب می­شود. البته دو نوع ساعت هوشمند در بازار قابل سفارش است که در ادامه، مطالبی در مورد هر کدام از آنها بیان می­کنیم و به­صورت مختصر، مزایا و معایب هر کدام نیز بیان می­شود.

ساعت هوشمند تبلیغاتی ارزان قیمت: این دسته از محصولات، به دلیل پایین نگه داشتن هزینه تولید، صفحه نمایش کوچک­تری دارند و رزولوشن نمایشگر آنها نیز پایین است. ظرفیت و حجم باتری این دسته نسبت به نوع گران قیمت، پایین­تر است و به همین خاطر، دوام باتری کمتری دارند و ممکن است در استفاده روزانه، نیاز به دو یا سه بار شارژ در روز داشته باشند. البته، در صورت استفاده معمولی، ممکن است تا پایان روز شما را همراهی کنند و در پایان روز نیاز به شارژ مجدد داشته باشند. مزیت این دسته، قیمت بسیار مناسب آنهاست و به دلیل قیمت پایین، جامعه هدف بزرگتری دارند و از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا کارمند و معلم و… قابل استفاده است.

هدیه تبلیغاتی لوکس

ساعت هوشمند تبلیغاتی گران قیمت: محصولات این دسته اگرچه قیمت بیشتری نسبت به دسته اول دارند اما به دلیل کیفیت و دوام بیشتر، ارزش خرید بالاتری دارند. کیفیت بالای نمایشگر، قابلیت تماس صوتی و درگاه سیم­کارت، اسپیکر، بند با دوام، باتری با ظرفیت بیشتر، سنسورهای دقیق­تر و… از مزایای این دسته به حساب می­آید.

از کجا هدیه تبلیغاتی تهیه کنیم؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش وارد کننده عمده و تولید کننده هدایای تبلیغاتی است. برای دریافت لیست قیمت و مشاوره با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۸۴۴۰ تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه کنید.

نظرات