بیوگرافی الناز نوروزی بازیگر ایرانی تبار در هند و همسرش + خانواده و آثار هنری

0

با بیوگرافی «الناز نوروزی» (elnaaz norouzi) بازیگر ایرانی الاصل در هند و همسرش ، خانواده و آثار هنری و فیلم های الناز نوروزی ، عکس های جدید الناز نوروزی بازیگر و مدل و همسرش ، زندگینامه “الناز نوروزی” بازیگر بالیوود ، زندگی شخصی و بازیگری و سوابق هنری و خانواده و پدر و مادر و سن و تصاویر شخصی و هنری و علت مهارت به آلمان و پیج اینستاگرامش با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی الناز نوروزی بازیگر ایرانی تبار در هند و همسرش + خانواده و آثار هنری

بیوگرافی الناز نوروزی بازیگر ایرانی الاصل بالیوود

الناز نوروزی (elnaz norouzi) متولد (۱۸ تیر ۱۳۷۱) در تهران می باشد. مدل و بازیگر ایرانی تبار بالیوود و فیلم های هندی است. او در خانواده ای ایرانی در تهران متولد شده و حالا یکی از بازیگران مطرح سینمای هند است که در فصل دوم سریال هندی محصول نتفلیکس نیز بازی خواهد کرد. او را بیشتر ناز نوروزی خطاب میکنند و هم اکنون ساکن بمبئی هند می باشد.

سوابق از مدلینگ تا بازیگری

الناز از سال ۲۰۰۸ و از سن ۱۴ سالگی بطور حرفه ای وارد مدلینگ شد و با کمپانی های معروف همکاری کرد و سپس وارد بازیگری شده است  و در سریال بازی های مقدس که از شبکه خانگی نتفلیکس پخش می شود، نقش «زویا» را بازی می کند. این سریال، نخستین محصول اوریجینال نتفلیکس در هند است.

او در سال ۲۰۰۰ به آلمان مهاجرت کرد و از چهارده سالگی وارد عرصه مدلینگ شد و به زبان‌های هندی، فارسی ، آلمانی ، انگلیسی و فرانسوی تسلط کامل دارد.

بیوگرافی الناز نوروزی بازیگر بالیوود

پس از پایان دبیرستان به هند رفت و در آگهی های برند های مختلف شرکت می کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۸ با بازی در فیلم پاکستانی «مان جائو نا» (پس باور کن) قدم به عرصه سینما گذاشت.

وی در آثاری چون فیلم من پس از فیلم پس باور کن و فیلم «توپ، چوب‌ هاکی» ، سریال پلیسی بازی‌های مقدس و … در کنار بازیگران سرشناس و مطرح هندی ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش زویا در سریال بازیهای مقدس

ناز نوروزی در سریال بازی های مقدس “Sacred Game” که از شبکه خانگی نتفلیکس پخش می شود، نقش «زویا» را بازی می کند. سریالی که بر اساس رمانی تحسین شده به همین نام نوشته «ویکرام چاندار» ساخته شده، پیرامون کشمکش پلیس بمبئی با عده ای گانگستر است.

آنونس فصل دوم این سریال نیز که به تازگی منتشر شده نشان از ادامه حضور الناز نوروزی در این مجموعه دارد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مریم یکتایی دروازه بان فوتبال و همسرش + زندگی شخصی و ماجرای مهاجرت

زندگینامه الناز نوروزی بازیگر ایرانی در هند

ازدواج و همسر الناز نوروزی

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست ، اما گفته میشود که او با مصطفی سالکی ازدواج کرده است

صفحه اینستاگرام الناز نوروزی

اینستاگرام الناز نوروزی بازیگر

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی iamelnaaz در دسترس عموم قرار دارد. او در ۶ مرداد ۱۴۰۰ مهمان برنامه چند شنبه با سینا بود

فیلم‌شناسی

۲۰۱۸ Maan Jao Naa Raania
۲۰۱۸ Khido Khundi Naaz Grewa

۲۰۱۸ سریال (مهمان)
۲۰۱۸ سریال بازیهای مقدس در نقش زویا میرزا

الناز نوروزی در برنامه چند شنبه با سینا

الناز نوروزی

الناز نوروزی بازیگر ایرانی سریال بازیهای مقدس کیست

نظرات