داستان و بازیگران سریال گمشدگان+ بیوگرافی و تصاویر سریال گمشدگان به همراه نقش ها

0

“گمشدگان”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی علی حجازی و با بازی پژمان بازغی است. این سریال محصول سال ۹۶ و در ژانر دارم و اجتماعی ساخته شده است. سریال گمشدگان که برای اولین بار در سال ۹۶ از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران سریال گمشدگان+ بیوگرافی و تصاویر سریال گمشدگان به همراه نقش ها

 

گمشدگان مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۶ به کارگردانی رضا کریمی، نویسندگی احسان جوانمرد و رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی علی حجازی می‌باشد که از شبکه دو سیما پخش شد.

موضوع و خلاصه داستان سریال گمشدگان

سریال “گمشدگان” روایتگر داستان دختری جوان به نام “ترنج” است که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده زیادی را به همراه دارد.

خلاصه داستان سریال گمشدگان

این سریال، یک ملودرام اجتماعی است که با رویکردی آسیب‌شناسانه معضل اعتیاد و وضعیت معتادان را روایت می‌کند. براساس اظهارات تهیه‌کننده، سریال داستانی شیوا و پرکشش دارد و نقش خانواده و جامعه را در اعتیاد افراد مدنظر قرار می‌دهد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال گمشدگان به همراه نقش

روشنک گرامی در نقش ترنج در گمشدگان

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال گمشدگان به همراه نقش

دیگر عوامل

کارگردان: رضا کریمی، تهیه کننده: علی حجازی، نویسندگان: رضا مقصودی و احسان جوانمرد، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تصویربردار: سجاد حیدری، تدوین: فریدون جامه بزرگ مدیر تولید: مهدی رجبی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، عادل معصومیان، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، طراح گریم: مجید اسکندری، صدابردار: رضا کنشلو، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر تدارکات: روح‌الله رهبری،، عکاس: علی حمیدنژاد، نورپرداز: نورالدین جعفری، مجری گریم: هادی لطفی، فیروزه پرچمی، شهره خراسانی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی.

نظرات