زمان پخش و تکرار سریال دودکش ۲ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال دودکش ۲ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دودکش ۲ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دودکش 2

این مجموعه به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی برزو نیک‌نژاد، محمد تنابنده، شهاب مهربان و تهیه کنندگی زینب تقوایی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. اولین فصل آن با عنوان دودکش به کارگردانی محمد حسین لطیفی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و حسن وارسته بود که در رمضان ۱۳۹۲ پخش شد و با استقبال فراوانی روبرو شده بود. ادامه همان فصل در قالب جدیدی با نام پادری به عنوان اسپین آف سریال و ادامه داستان و در رمضان۱۳۹۵ از شبکه یک سیما پخش شد. دودکش ۲ نیز از سال ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد در زمان پخش به پرمخاطب‌ترین سریال تلویزیون تبدیل شد و همچنان هم جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است.

حالا قرار است این مجموعه از ۸ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این مجموعه جایگزین پادری می شود.

از جمله بازیگران آن  مانند فصل قبل می توان به هومن برق نورد،سیما تیرانداز،نگار عابدی،بهنام تشکر،محمدرضا شیرخانلو،یاس نوروزی،نصرت میر عظیمی و… اشاره کرد.

این مجموعه جذاب درباره خانواده مشتاق برای کمک به سیل زدگان ترکمن به سفری می‌روند، در میانه راه بهروز با دختری به نام گندم گماسایی که شغلش عروسک سازی است آشنا و عاشق او شده و در برگشت با او هم‌سفر می‌شوند. نصرت هم حالا در فضای مجازی کار می‌کند و…

زمان پخش سریال دودکش 2 از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال دودکش ۲

این سریال ۲۹ قسمتی قرار است از ۸ آبان ۱۴۰۱  هرشب به جز پنجشنبه ها ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۴ ظهر روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از دیگر بازیگران می توان به الهام اخوان،حسین شهبازی،مهنا سیدی،مریم سعادت،شهرام شکیبا،محمد رضا حسینی بای و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات