بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش امین میر شکاری +‌زندگی شخصی و هنری

0

خانم شبنم قربانی در ۱۹ تیرماه ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده است و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد دانش آموخته رشته بازیگری می باشد که با بازی در سریال های لحظه گرگ و میش و ملکه گدایان به شهرت رسید. بیوگرافی و زندگینامه شبنم قربانی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون و همسرش و فیلم ها و سریال ها و سوابق هنری به همراه عکس های جدید و جذاب این بازیگر و پیج اصلی اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه برای شما اماده کردیم.

بیوگرافی و عکس های شبنم قربانی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر

 شبنم قربانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۹ تیر ماه ۱۳۶۸ در تهران میباشد و با سریالهای ملکه گدایان و عشق کوفی به شهرت دست یافت در تلویزیون تجربه بازی در سریال لحظه گرگ و میش را در کارنامه دارد خانم شبنم قربانی دارای فوق دیپلم کامپیوتر است.

او متولد دهه ۶۰ بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته رشته بازیگری می باشد که با بازی در سریال های لحظه گرگ و  میش و ملکه گدایان به شهرت رسید

سوابق

شبنم قربانی برای نخستین بار در مجموعه لحظه گرگ و میش ساخته سعید سعدی شناخته شد،ولی پیش از ایفا در تلویزیون فعالیتش را در زمینه هنرپیشگی از نمایش تئاتری آغاز نموده ویکی از هنرمندان تئاتری به حساب می‌آید.

سوابق بازیگری

این بازیگر برای اولین بار با باری در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی سعید سعدی به مخاطبان معرفی شد.
اما قبل از حضور در قاب تلویزیون، استارت بازیگری وی از تئاتر بوده و یکی از بازیگران تئاتری محسوب میشود.

زندگینامه شبنم قربانی بازیگر

همسر شبنم قربانی کیست

شبنم قربانی اسفند پارسال در ۳۱ سالگی با امین شکاری، فرزند جهانگیر میرشکاری صدابردار مشهور سینما، ازدواج کرد. امین کـه کار خودرا در سینما بعنوان دستیار پدرش آغاز کرده بود، الان یکی از صدابرداران خوب بـه شمار می‌آید. وی صدابرداری آثار مختلفی نظیر «آشفتگی»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و «ابد و یک روز» را در کارنامه خود دارد. این زوج هنری در سریال «ملکه گدایان» باهم همکار بوده اند.

بازیگر نقش طناز در سریال لحظه گرگ و میش

از تازه‌ترین فعالیت‌های شبنم قربانی می‌توان بازی در مجموعه لحظه گرگ و میش در کاراکتر سارا، کاراکتر مقابل حسام محمودی در کاراکتر هادی که ایفایش توجه خیلی از مخاطبین را مجذوب خود نمود.

طناز یک مهندس جوان بود، که پس از جانباز شدن هادی با وی آشنا گردید و همین آشنایی به ازدواج ختم شد.

شبنم قربانی در نمایی از سریال لحظه گرگ و میش

بازیگر نقش طناز در سریال لحظه گرگ و میش

بازی در سریال ملکه گدایان

قربانی بعد از درخشش در سریال لحظه گرگ و میش ، در سال ۹۹ به جمع بازیگران سریال ملکه گدایان پیوست و در کنار ستارگان سینمای ایران ایفای نقش کرده است که از ۱۶ دی ۹۹ در نمایش خانگی ارائه میشود.
او در این سریال نقش سارا نامزد نقش البرز با بازی آرمان درویش نقش اصلی و کلیدی را بازی کند.

در این سریال ، رویا نونهالی، الهام کردا، باران کوثری، شبنم قربانی، آرمان درویش، عرفان ناصری و … نقش آفرینی کرده اند.

در مجموعه ملکه گدایان هنرمندانی از جمله:
رویا نونهالی، الهام کردا، باران کوثری، شبنم قربانی، آرمان درویش، عرفان ناصری و…. حضور یافته‌اند.

موضوع این اثر درباره یک خانواده می‌باشد، که برای دریافت اقامت به کشور فنلاند پناهنده شدند.
بیان شده قصه اثر برگرفته از تجربه‌های واقعی حامی رمضان است.

او همچنین در فیلم کویر امروز ساخته « حامی رمضان » با نام جدید «اولین برف» در کنار شهاب حسینی در نقش اصلی و نمایش یک مساوی چهار در تئاتر بازی کرده است.

شبنم قربانی و شهاب حسینی

اینستاگرام شنبم قربانی

این فیلم داستان یک خانواده که برای گرفت اقامت به کشور فنلاند پناهده شده اند را روایت می کند ، گفته می شود داستان فیلم از تجربیات واقعی حامی رمضان نشئات می‌گیرد .

داستان این فیلم بر پسر ۱۳ ساله‌ای به نام رامین تمرکز دارد که به همراه خانواده اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند تقاضای شان از سوی این کشور رد می‌شود. شهاب حسینی نقش پدر و شبنم قربانی نقش مادر خانواده را ایفا کردند.

عکس های جدید شبنم قربانی بازیگر

اینستاگرام شبنم قربانی

صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی shabnamghorbani_ فعال است و فالورهای چشمگیری ندارد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کارهای هنری و دیدن عکس های جدید و خاص وی هستید به آیدی درج شده مراجعه کنید .

فیلم ها و سریالها

شبنم تاکنون سه کار بسیار پرطرفدر را در کارنامه خودش دارد که اولین کار او سریال “لحظه ی گرگ و میش ” به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۶ بود که از تلویزیون پخش شد.

دومین کرا او نیز فیلم ” کویر امروز ” به کارگردانی حامی رضان در سال ۱۳۹۸ بود که در این فیلم با شهاب حسینی همبازی بود.

و جدیدترین کار او ایفای نقش سارا در سریال پرمخاطب “ملکه گدایان” است که در این سریال با بازیگرانی چون پانته آ بهرام ، رویا نونهالی ، فرزاد فرزین ، بارن کوثری و مریم سرمدی و … همبازی شده است.

شبنم قربانی در سال ۱۳۹۸ با حضور در فیلم اولین برف (کویر امروز) به کارگردانی حامی رمضان همبازی شهاب حسینی شد و تجربه موفقی را به کارنامه هنری خود افزود. این داستان پسر نوجوانی به نام رامین را روایت می‌کند که به همراه خانواده قصد پناهندگی در کشور فنلاند را دارند، اما تقاضای آنها از طرف کشور فنلاند رد می‌شود.

این فیلم در ۶ بخش بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدا و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد (شهاب حسینی) کاندید جوایز “یوسی” مهمترین جایزه سینمایی فنلاند شده است.

نظرات