زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال آرایشگاه زیبا از آی فیلم ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

0

ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آرایشگاه زیبا از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ و ساعت دقیق پخش سریال آرایشگاه زیبا از آی فیلم از ۷ خرداد ۱۴۰۱ را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

زمان پخش و تکرار سریال آرایشگاه زیبا از شبکه آی فیلم 1401

زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال آرایشگاه زیبا از آی فیلم ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

سریال محبوب سریال آرایشگاه زیبا بعد از پایان سریال راه بی پایان روی آنتن شبکه آی فیلم در حال پخش است و در ۱۳ قسمت مهمان خانه های ایرانیان خواهد بود. این سریال را می توانید از ۷ خرداد ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۷ از شبکه آی فیلم نگاه کنید و تکرار و بازپخش آن نیز روز بعد خواهد بود.

این مجموعه از ۷ خرداد روی آنتن شبکه ای فیلم می رود

پخش : هر روز ساعت ۱۷

بازپخش : روز بعد

آرایشگاه زیبا مجموعه‌ای تلویزیونی ۱۳ قسمتی است. از گروه فیلم و سریال شبکۀ ۲ سیما به کارگردانی مرضیه برومند و تولید سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ می‌باشد. این سریال همچنین از شبکۀ آی‌فیلم بازپخش شده‌است.

رضا بابک، حسین کسبیان، پری امیرحمزه، راضیه برومند، اصغر فریدی‌ ماسوله، مرتضی احمدی، محمود بصیری، حسن پورشیرازی، حمید مهرآرا، محسن شیخی، بهرام شاه‌ محمدلو و فاطمه معتمدآریا از جمله هنرمندانی اند که در این سریال بازی کرده اند.

خط محوری اصلی داستان هم، این آرایشگاه اسدالله خان بود که تبدیل به یک پاتوق مهم برای گردهمایی کاسب‌ها و همسایه دور و اطراف مغازه شده بود. جایی برای طرح قصه‌های مختلف و حتی کنایه‌های انتقادی آدم‌های قصه به برخی از شرایط جامعه که به درست‌ترین شکل ممکن روایت می‌شد و تماشاگر را در لابیرنتی وارد می‌کرد که دلش می‌خواست این قصه هیچ وقت تمام نشود. کما اینکه در این شرایط بازی بسیار روان بازیگران که هرکدام بعدها تبدیل به شخصیت‌هایی ماندگار در قصه‌های تلویزیونی شدند، مؤلفه مهمی بود که در کنار کارگردانی، موسیقی متن و دیگر مؤلفه‌های سریال برگ برنده‌ای ممتاز برای سریالی محسوب شد که شکل و شمایل آن را نمی‌توان از یاد برد. کما اینکه بعدها توسط برخی دیگری از تهیه کنندگان و کارگردانان این تجربه در معرض آزمون و خطا قرار گرفت، اما هیچکدام نتوانست آن قدرت و تأثیر آرایشگاه زیبا را به نمایش بگذارد.

نظرات