بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر می بارد کیست بیوگرافی و عکس های جدید

0

بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر می بارد کیست؟ بیوگرافی و عکسهای جدید

سامرند معروفی بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر می بارد است که که نقش صاحب اغذیه فروشی را بازی میکند که پیش از این در چند سریال و فیلم به از جمله سریال مینو ، فیلم پرسه در مه، سریال در کنار پروانه ها و بیگانه ای با من است عنوان بازیگر و کارگردان و دستیار کارگردان حضور داشت. ادامه عکس و بیوگرافی سامرند معروفی بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر میبارد همراه با زندگی شخصی و تصاویر این بازیگر می پردازیم

بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر میبارد کیست؟ +‌بیوگرافی و عکسهای جدید

سامرند معروفی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از بازیگران بسابقه و قدیمی سینما و تلویزیون و تئاتر بوده که برای اولین بار در مقابل دوربین مربوط به فیلم «پرسه در مه» بازی کرده است و بود و حالا در جدیدترین کار هنری خود در سریال ابر میبارد در نقش بهزاد بازی می کند.

بیوگرافی سامرند معروفی بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر میبارد کیست

سامرند معروفی متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر و دستیار کارگردان ایرانی است که در فیلم هایی چون خانواده دکتر ماهان ، پرسه در مه ، جلال الدین ، عقاب صحرا ، خماری و …. به عنوان بازیگر یا دستیار حضور داشت. او فارغ التحصیل لیسانس گرافیک و دانشجوی انصرافی کارگردانی است

بیوگرافی سامرند معروفی بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر میبارد کیست

بهزاد در سریال تلویزیونی ابر می بارد با مشکلاتی مواجه است و به تازگی پدر و مادرش را از دست داده و به شهر محل تولدش برگشته است. او به طور اتفاقی دختری را که همسایه شان بود می بیند و گویا قبلا علاقهای نیز به این دختر داشته و حالا با روبرویی مجدد هر دو شوکه می شوند.

سوابق

کار خود را ابتدا با تئاتر شروع کرد و چندین نمایش مختلف و پر بیننده را در کارنامه هنری خود دارد. او عضو انجمن نمایش اصفهان عضو انجمن سینماگران آینده تهران است و از افتخاراتش در نمایش دریافت جایزه دوم بازیگری، جشنواره استانی، نمایش”عشق، رویا، تاریکی”؛‌ ۱۳۸۳ دریافت جایزه اول بازیگری، جشنواره جوانان مشهد، نمایش”فرزند البرز”؛می‌باشد.

سامرند معروفی در سریال ابر می بارد

سامرند معروفی در مجموعه چشم های بارانی هم هنرنمایی کرده است و به عنوان دستیار اول کارگردان فعالیت دارد سامرند معروفی در سال ۱۳۸۸ با فیلم سینمایی پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی نقش کوتاهی را ایفا کرد. سریال در میان خاکستر به کارگردانی سجاد امیر یزدانی و نقش محیط‌بانی به نام محمود در سریال «خانواده دکتر ماهان» از دیگر از کارهای هنری ایشان به شمار می آید که به عنوان مدیر برنامه ریزی کار کرده است.

بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر می بارد کیست؟ بیوگرافی و عکسهای جدید

سامرند معروفی در سریال ابر می بارد

مجموعه ابر میبارد سریال جدید شبکه دو سیما است که سامرند معروفی در نقش بهزاد در آن بازی کرده است.

سامرند معروفی که بتازگی در تلویزیون در سریال هایی مانند “بیگانه ای با من است” و ” در کنار پروانه ها” را بازی کرده است، حالا در ادامه مسیر زندگی هنری خود در سریال تلویزیونی ابر می بارد به ایفای نقش می پردازد.

او همچنین در فیلم هایی مانند خانواده دکتر ماهان، پرسه در مه، جلال الدین، عقاب صحرا، خماری و … هم به ایفای نقش پرداخته و هم به عنوان دستیار کارگردان کار کرده است.

آقای معروفی در ۹ دی ماه ۱۳۹۷ با مهدی نساجی که از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون می باشد ازدواج کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر می بارد

مجموعه تلویزیونی ابر می بارد محصول سال ۱۴۰۱ اسـت و بـه کارگردانی رضا معینی تولید شده اسـت. موضوع این سریال کـه در گیلان و تهران فیلم برداری شده، نقش پرستاران در زمان شیوع بیماری کرونا اسـت.

سریال «ابر می‌بارد» اولین سریال سازمان صداوسیما با موضوع بیماری کرونا بـه نویسندگی مهدی بهپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا معینی اسـت. مدیرکل صداوسیما مرکز گیلان عنوان کرد: برای ساخت سریال «ابر می‌بارد» ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی اختصاص یافته اسـت.
فاطمه گودرزی، سیدجواد هاشمی، سیما خضرآبادی، مجید پتکی، سلمان فرخنده، سامرند معروفی و فرهاد بشارتی در این سریال نقش آفرینی می کنند.

 

نظرات