بازیگر نقش بهادر در سریال نون خ کیست؟ +بیوگرافی و اینستاگرام

0

یدالله شادمانی «بازیگر نقش بهادر» در سریال نون خ است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «یدالله شادمانی» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش بهادر در سریال نون خ کیست؟ +بیوگرافی و عکس شخصی اینستاگرام

یدالله شادمانی بازیگر نقش بهادر در سریال نون خ کیست؟

فصل سوم نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک رفته و بازیگر نقش بهادر خان پدر روناک در سریال نون خ ۳ نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. ،برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “یدالله شادمانی” و همسرش را برای شما منتشر کردیم.

حرف تازه – یدالله شادمانی متولد ۲۱ دی ماه سال ۱۳۳۱ شهر ماهان و اصالتاً کرمانی در شهداد کرمان، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و بازنشسته آموزش و پرورش است.

بیوگرافی یدالله شادمانی بازیگر نقش بهادر در سریال نون خ

سوابق بازیگری

از سال ۱۳۸۵ وارد حرفه بازیگری شده و تاکنون چندین فیلم و سریال در کارنامه هنری وی دیده میشود‌ .
از دوران دانش آموزی و حدودا نوجوانی وارد تئاتر دانش آموزی از دوران دبیرستان شده و با اجرای نمایش دو به دل در سال ۸۵ بطور حرفه ای کارش را در زمینه هنرپیشگی شروع کرد‌ و علاوه بر بازیگری، تاکنون چند نمایش را نویسندگی و کارگردانی نیز کرده است

شادمانی، بازنشسته آموزش و پرورش است و از ۱۳۸۵ وارد عرصه بازیگری شده است

از جمله فیلم و سریال های یدالله شادمانی میتوان به سال های دور از خانه (۱۳۹۷)، حبیب آقا (۱۳۹۶)، تنگه ابوقریب (۱۳۹۶)، ممیرو (۱۳۹۴) ،تنها در چند دقیقه سکوت (۱۳۹۳)، آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگران (۱۳۹۲) ،پنج تا پنج (۱۳۹۲)، شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲) و خسته نباشید! (۱۳۹۱) و سریال پدر پسری و …. اشاره کرد.

فیلم ها و سریال های جدید یدالله شادمانی

بیوگرافی بازیگر نقش بهادر در سریال نون خ

یدالله شادمانی بازیگر نقش بهادر، پدر روناک در سریال نون خ ۳ است که شخصیت و بازی او توانسته نظر مخاطبان را جلب کند.

گفتنی است که فصل اول این سریال در نوروز ۹۸ پخش شد و فصل دوم نیز در نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه سراسری یک سیما رفت.

گفتنی است قرار بود که نقش بهادر را اکبر عبدی بازی کند ولی به خاطر بیماری، شادمانی به جای او این نقش را بازی کرد.

بهادر خان شوهر خواهر نورالدین است که شغلش دلاک حمام و یا غسال است که با هم اختلاف دارند و او بعد از اینکه به دنبال دخترش روناک با باری صهبا شرافتی به خانه نوری می آید در بازگشت گنجی در یکی از دخمه ها پیدا میکند و سعی دارد تا این گنج دا با سیروس داماد نورالدین بیرون بیاورد که در ادامه ماجرا اتفافاتی جذابی رخ میدهد که در ادامه سریال در روزهای آتی حتما تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های جدید صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ

اسم واقعی بهادر خان بابای روناک در سریال نون خ 3 چیست

از جمله بازیگران فصل اول تا سوم :سعید آقاخانی در نقش نورالدین، حمیدرضا آذرنگ در نقش دایی، شقایق دهقان در نقش نازنین، سیروس میمنت در نقش کیوان، پاشا جمالی نقش مهیار، هدیه بازوند روژان، ندا قاسمی شیرین، شیدا یوسفی مرجان صهبا شرافتی روناک و علی صادقی سیروس.، کاظم نوربخش سلمان… می باشند که بازیگران جدیدی نیز مانند هدی استواری وکیل و دوست نازنین و … می باشند

یدالله شادمانی در شیار ۱۲۴ با مریلا زارعی

یدالله شادمانی در شیار 124

جوایز جشنواره

یدالله شادمانی ،جایزه بهترین بازیگر چهاردهمین جشنواره پونای هند برای بازی در فیلم «ممیرو» را کسب کرده است و از بازیگران با سابقه تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران است.

او عنوان برجسته ترین بازیگر بیست و دومین جشنواره تئاتر جنوب شرق کشور در سال (۱۳۸۹) به خود اختصاص داده است.

نظرات