اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سه در چهار با نقش + داستان و سرنوشت بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سه در چهار با نقش + داستان و سرنوشت بازیگران

“سه در چهار″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی حسن روستایی است. این سریال محصول سال ۱۳۸۷ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال سه در چهار که اولین بار در خرداد ۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر در پاییز ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه آی فیلم برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

چرا سریال سه در چهار پرطرفدار است و بینندگان هر بار از پخش مجدد آن استقبال می کند. با خبر شدیم سریال سه در چهار در پاییز ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش می شود و بینندکان تقاضای پخش مجدد این فیلم را از ای فیلم فارسی داشتند. علی صادقی و محمد کاسبی و سولماز آقمقانی و مریم سلطانی و اشکان اشتیاق و زنده یاد نادیا گلچین و … از بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و حالا بعد از گذشت ۲۵ سال از ساخت این سریال، سرنوشت دیگری برای آنها رقم خورد. سولماز آقمقانی دیگر بازیگری را کنار گذاشته و محمد کاسبی درگیر بیماری است و نادیا دلدار گلچین درگذشت. شهره لرستانی حالا به نام مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیت نامیده میشود. اما علی صادقی همچنان در عرصه بازیگری حضور دارد.

خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سه در چهار + زمان پخش

بازیگران سریال سه در چهار الان کجا هستند ؟

سه در چهار نام مجموعه‌ای تلویزیونی محصول شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش این مجموعه تلویزیونی از ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ آغاز شد و در ۱۹ مرداد ۱۳۸۷ به پایان رسید. کارگردان این مجموعه تلویزیونی مجید صالحی، و همچنین محمد حسین لطیفی به عنوان مشاور پروژه و رضا عطاران به عنوان مشاور کارگردان در این اثر حضور داشتند.

خلاصه داستان

سریال “سه در چهار” روایتگر دو باجناق و خانواده‌هایشان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی به نام “تمیز نظیف” تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند و…

خلاصه داستان سریال سه در چهار

لازم به ذکر است کارگردان این سریال که مجید صالحی، و همچنین محمد حسین لطیفی به عنوان مشاور پروژه و رضا عطاران به عنوان مشاور کارگردان در این اثر حضور داشتند.

اسامی بازیگران سریال سه در چهار به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال سه در چهار به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مجید صالحی، تهیه کننده: حسن روستایی، نویسنده: علیرضا مسعودی، مشاور پروژه: محمدحسین لطیفی، مشاور کارگردان: رضا عطاران، ناظر کیفی: شایسته شوشتریان، دستیار اول کارگردان: احسان سجادی حسینی، برنامه ریزی: مهدی بدرلو – حمید همتی، نورپرداز: حسن زارعی، نودال: مهدی صحراگرد – حبیب اسدی، تصویربرداران: مرتضی نجفی – مرتضی ندرلو، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: سیامک نیازی، صداگذاری: مهرداد جلوخانی، موسیقی: امید کرامتی عالی، طراح صحنه و لباس: حسین عالی نژاد، تدوین: رضا مطهری، مجری طرح: بهرام بهرامیان، مدیر تولید: مهدی بدرلو، کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی.

نظرات