معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم اورکا

0

فیلم “اورکا”، فیلمی ایرانی به کارگردانی سحر مصیبی و همچنین تهیه کنندگی طهورا ابولقاسمی است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۹ ساخته خواهد شد و به تازگی تدوینش به نیمه رسیده است. این فیلم که تقریبا ساختش به پایان رسیده است، حالا با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”اورکا” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم اورکا

 

خلاصه داستان

فیلم “اورکا” روایت گر دختری سخت جو است. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است اما در خلاصه داستان این فیلم این دیالوگ آمده است:”_تو اورکایی دختر… چون اونقدر می جنگی تا به اون چیزی که می خوای می رسی!”

داستان فیلم اورکا

مصیبی، پیش از این، با ساخت مستند صفر تا سکو درباره زندگی پر فراز و نشیب خواهران منصوریان در میان مخاطبان سینما شناخته شده بود حالا اولین تجربه بلند سینمایی خود را ساخته است.

 

اسامی بازیگران فیلم اورکا

اسامی بازیگران فیلم اورکا

 

دیگر عوامل

کارگردان سحر مصیبی، تهیه کننده: طهورا ابولقاسمی، نویسنده: طلا معتضدی، مدیر تولید: سمیرا علایی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، تدوین: مستانه مهاجر، منشی صحنه: آذر تجلی، مدیر تدارکات: مهدی صدیق، عکاس: مریم مجد، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: ثمین مهاجرانی.

نظرات