مونا حیدری دختر اهوازی کیست / علت دقیق قتل منا حیدری و اینستاگرام مونا حیدری

16

مونا حیدری دختر اهوازی کیست / علت دقیق قتل منا حیدری و اینستاگرام مونا حیدری دختر اهوازی که توسط همسرش به قتل رسید و حواشی و ناگفته های زندگینامه و زندگی شخصی مونا حیدری دختر اهوازی و روایات جدید زندگی مونا حیدری از فرار به ترکیه تا لورفتن عکس های جنجالی در ترکیه از زبان مادر قاتل (سجاد حیدری شوهر مونا حیدری) زن ۱۷ ساله اهوازی را بخوانید

مونا حیدری دختر اهوازی کیست / علت دقیق قتل منا حیدری و اینستاگرام مونا حیدری

مونا حیدری دختر اهوازی کیست

مونا حیدری دختر اهوازی متولد ۱۳۸۳ در اهواز ساکن میدان کسایی است . نام مونا حیدری بعد از کشته شدن و بر*دن س*ش توسط همسرش به شنیده شد و به خبر داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شد. او در ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به دست همسر و برادر همسرش که از قضا پسر عموهای او نیز هستند به طرز فجیع و دلخراشی به قتل رسید.

ناگفته های مادر قاتل از جنایت فجیع اهواز

روزنامه همشهری نوشت: چند روز پس از این جنایت مادر قاتل ناگفته‌هایی از زندگی پسر و عروسش را برای نخستین مرتبه بازگو می‌کند. او مدعی است که پسرش به‌خاطر حرف مردم دست به جنایت زده است.

مادر سجاد می‌گوید:

* غزل حدود ۴ ماه قبل از خانه خارج شد. مثل همیشه که به خانواده پدرش یا دوستانش سر می‌زد. اما آن روز به خانه برنگشت. نگران که شدیم سراغش را از خانواده‌اش گرفتیم. آنجا هم نرفته بود. به دوستان، آشنایان و هر کسی که احتمال می‌دادیم ممکن است غزل آنجا رفته باشد، گفتیم اما خبری از او نبود؛ تا اینکه بعد از یک هفته به دوستان خودش اطلاع داد که در ترکیه است.

* تمام اطلاعاتی که از غزل دریافت می‌کردیم از طریق دوستانش بود و هر بار که خبری می‌رسید پسرم می‌مرد و زنده می‌شد. خیلی تلاش کردیم کسی متوجه این قضیه نشود اما هر چه از نبودن غزل می‌گذشت اطرافیان بیشتر کنجکاو می‌شدند که عروس خانواده کجاست و چرا از او خبری نیست. مادر قاتل مدعی است که ازدواج پسر او و غزل اجباری نبود. «ما هم برایش کم نگذاشتیم. برای ۲پسرم یک شب عروسی گرفتیم. خانه ما بزرگ است، بالای خانه ۲واحد ساختیم.

* یکی برای سجاد و دومی برای آن یکی پسرم.» این زن که باور ندارد عروسش به‌دست پسرش به قتل رسیده در ادامه سراغ اصل مطلب می‌رود. انگیزه‌ای که باعث شد سجاد تصمیم به قتل غزل بگیرد: «طبق صحبت‌هایی که غزل برای دوستانش کرده، او با شخصی از طریق اینستاگرام آشنا شد که این شخص اهل سوریه است. این مرد به غزل ابراز علاقه زیادی می‌کند و او را وابسته خود می‌کند تا آنجایی که غزل بابت این مرد زندگی خودش را رها کرد. دوستانش ما را در جریان تمام جزئیات می‌گذاشتند.

* پسرم هر روز بیشتر از دیروز کنترل خود را از دست می‌داد و نمی‌توانست بر اعصابش مسلط باشد. مخصوصاً که بازاری بود و اطرافیان چپ و راست غیرت و مردانگی‌اش را تحریک می‌کردند. در محله و خیابان مستقیم و غیرمستقیم به ما طعنه می‌زدند و بابت این مسئله بحث و دعوا کرده بودیم. همسایه‌ها کاملاً از شرایطی که اتفاق افتاده اطلاع داشتند اما به جای دلداری احساسات پسرم را تحریک می‌کردند.» غزل نزدیک به ۴ماه در ترکیه زندگی می‌کرد.ظاهرا مرد سوری وی را فریب داده و همه طلاها و پول‌هایش را از او دزدیده بود.

* سرانجام پدرش دنبالش رفت تا او را برگرداند. مادر سجاد (قاتل) می‌گوید: خود غزل هم ظاهراً پشیمان شده بود و این اواخر خودش به پدرش گفت که بیایید من را به ایران بیاورید که بعد از آن پدر غزل و شوهرم تا ترکیه دنبالش رفتند و روز جمعه ظهر او را به اهواز برگرداندند. او درباره شرایط سجاد بعد از بازگشت همسرش به اهواز می‌گوید: پسرم تهدید کرده بود غزل را می‌کشد. برای همین پدر غزل و شوهرم درصدد مخفی کردن غزل بودند چرا که از تهدیدهای سجاد می‌ترسیدند.

* وقتی غزل را تحویل شوهرش ندادند عصبانیت و تهدید سجاد بیشتر شد. برای همین روز شنبه به اتفاق برادرش به سراغ همسرش رفت و این اتفاق افتاد. این زن در ادامه درباره اینکه چرا پسرش بخشی از جسد را در کوچه و خیابان گردانده بود در ادعایی عجیب می‌گوید: در محله‌ به سجاد انگ بی‌غیرتی زده بودند. سر غزل را گَرداند تا مثلاً به همه بگوید: من آدم بی‌غیرتی نیستم. حالا غزل کشته شده، سجاد دستگیر شده و پسر آنها را من نگه می‌دارم.

اینستاگرام مونا حیدری

صفحات زیادی به نام مونا حیدری دختر اهوازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال شدند که همگی فیک هستند .

16 دیدگاه در “مونا حیدری دختر اهوازی کیست / علت دقیق قتل منا حیدری و اینستاگرام مونا حیدری

  1. خطاب به حامد گفت:

    ماهم میتونیم سر شما مردان خیانتکارو توی شهر برخونیم ؟؟؟

  2. روح اله گفت:

    اولا قضاوت کار معصومین است و ما نباید قضاوت کنیم و حکم دهیم
    ثانیا باید پرونده کاملا بررسی شود و تقصیر طرفین مشخص گردد
    ثالثا در مورد ۶۰ در صد شوهر کشی هایی که در ایران اتفاق می افتد چرا چیزی نمی گویید

    هر کسی ظرفیتی دارد!

  3. احسان گفت:

    حامد تو يه شيطان صفتي، چقدر روح سنگدلي داري

  4. عبدالله گفت:

    مقصر اصلی دخترس اما راه حل خدا برای این مسئله طلاق است و لا غیر.این زندگی دیگر قابل مرمت نبود.دختری که شوهر و بچه اش را ول کرد زن زندگی نیست اما راهش طلاق است.

  5. نام گفت:

    این که چیزی نیست
    ما یه همسایه داریم که بدون

  6. علیخانی گفت:

    باید اون مرد سوری رو توی ترکیه دستگیرش کنند و بسپارند دست قانون…

  7. تفکر گفت:

    خیلی وحشی ان

  8. علی گفت:

    کمی تفکر و تعقل و دانش میتواند حیوان را به انسان تبدیل کند و یا برعکس ، دختری که از ۱۲ سالگی زیر‌نظر همسر بزرگ شده است قطعا شخصیتش آن چیزیست که شکل داده شده توسط همسر و خانواده ای که در این حد از زندگی انسانی به دور هستند و این اعمال ( حکم دادن و اجرای حکم بصورت سر خود ) آن هم به شنیع ترین روشی که بشر در تاریخ دیده از انسان بر نمی آید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ان شا الله مردان خیانت کار هم اینگونه بیاندیشند که یه وقت همسرشان قصد دارد سرشان را ببرد آن وقت دهان به گزافه باز نمیکنند

  9. عماد گفت:

    کمی تفکر و تعقل و دانش میتواند حیوان را به انسان تبدیل کند و یا برعکس ، دختری که از ۱۲ سالگی زیر‌نظر همسر بزرگ شده است قطعا شخصیتش آن چیزیست که شکل داده شده توسط همسر و خانواده ای که در این حد از زندگی انسانی به دور هستند و این اعمال ( حکم دادن و اجرای حکم بصورت سر خود ) آن هم به شنیع ترین روشی که بشر در تاریخ دیده از انسان بر نمی آید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ان شا الله مردان خیانت کار هم اینگونه بیاندیشند که یه وقت همسرشان قصد دارد سرشان را ببرد آن وقت دهان به گزافه باز نمیکنند

  10. سعید گفت:

    من هم مثل حامد حق رو به سجاد میدم.سجاد قصاص کرده.قبل از اینکه مونا بقتل برسه سجاد بارها بقتل رسیده.بهر حال اون زن یک خانواده رو با دلایل واهی و هیچ از هم پاشیده و همه‌چیزِ مردش رو لگدمال کرده.آیا باید ساکت میموند؟؟؟
    اگر هم اشتباهی صورت گرفته، پدر و عموی هر دو اشتباه کرده‌اند و باید مونا رو مرده فرض میکردند.اونجوری بعد از یه مدت سجاد هم میرفت پی زندگیش و مونا و هم در ترکیه بدنبال هوس خودش.ولی در هر صورت واقعه‌ی غم‌انگیزی بود.

  11. ژاله گفت:
    1
    1

    کسی که با یه دختر بچه ازدواج میکنه قطعا آدم درستی نیست، خیلی بچه بوده در واقع این قاتل احمق بزرگش کرده بوده ، پدر دختر بیش از همه مقصره کا دختر ۱۲ ساله رو مجبور به ازدواج کرده

  12. کاتبی گفت:

    شرم بر شما که قفط کامنتهای شیاطین رو میذارید…خدا خودش ما رو مورد مرحمت قرار بده

  13. کاتبی گفت:

    وای این به این جامعه که مردمش در این قسمت نظر خواهی از شیطان و حیوانیت دفاع میکنند. دختره چه شهامت و جسارتی داشته که مبارزه کرده از دست این شیاطین و وحشی ها فرار کنه برای عشق و زندگی مستقل خودش و حیف که در این جامعه پست بدون پول و امکانات نتونسته موفق بشه. و بعد هم به آغوش شیاطین فکری مجبور شده برگرده. باز هم دمش گرم و نوش جونش اون قسمتی رو که آزادانه مبارزه کرده گرچه حیوانات درنده بهش رحم نکردند …شرم بر این ناموس شیطانی….اگه شرف داری کامنت منو هم بذار

  14. حامد گفت:

    هیچ همدردی با اون دختر من ندارم و به اون شوهر بدبختش حق میدم . با قاچاقچی رفته ترکیه با یه مرد خارجی ارتباط بگیره تو راه همون قاچاقچی ها بهش تجاوز کردن بعد رفته یه مدت تو همون ترکیه پیش طرف بوده برگشته توقع داشتین با دسته گل استقبال کنم ازش

  15. گیلانی گفت:

    آقای علی آذری چرا قیمه ها رو میریزی رو ماست‌ها!!

  16. علی آذری گفت:

    بله آقای حجی سرش را برای نجات جان این جوان کثیف سوری فدا کرد . زن جوان ایرانی هم سرش به خاطر شیطنت و شیادی این جوان در خابانهای اهواز چرخید. جوانان ما فدای این جور آدمای کثیف شد. امیدوارم جوانان غیور ایرانی این شیاد سوری را تکه تکه کنند.

نظرات