جدیدترین مدل های استایل زمستانی دخترانه بچگانه ویژه ۱۴۰۲

0

استایل زمستانی دخترانه بچگانه : یکی از دغدغه‌های والدین، انتخاب لباس زمستانه دخترانه بچگانه است تا دخترانشان با استایلی شیک و مناسب، زمستان را پشت سر بگذارند. به همین دلیل ما انواع استایل شیک زمستانی دخترانه بچگانه همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

استایل زمستانی دخترانه بچگانه

جدیدترین مدل های استایل زمستانی دخترانه بچگانه ویژه ۱۴۰۲

کودکان بدنی حساس‌تر نسبت به بزرگسالان دارند؛ پس باید به رنگ لباس آن‌ها که ارتباط مستقیمی با گرمای بدنشان نیز دارد توجه کنید. همان‌طور که می‌دانید رنگ‌های گرم و تیره برای فصل زمستان مناسب‌تر هستند؛ زیرا به گفته خیلی از افراد هم باعث جذب گرمای نور خورشید شده و بدن را گرم نگه می‌دارند و همین‌طور این رنگ‌های گرم و خنثی برای لباس‌های زمستانه شیک‌تر و جذاب‌تر هستند. برخی از این رنگ‌ها عبارت‎‌اند از قرمز، نارنجی، خاکستری، قهوه‌ای، بنفش، مشکی، خردلی، شتری و…

استایل زمستانی دخترانه

فراموش نکنید باید به جنس پارچه لباس زمستانه بچه گانه هنگام خرید توجه ویژه‌ای داشته باشید. یکی دیگر از دلایل اهمیت جنس پارچه این است که باید گرما را به خود جذب کرده و آن را حفظ کند و در مقابل بارش باران و برف نیز مقاوم باشد؛ به‌طوری که برف و باران را به خود جذب نکند.

استایل زمستانی بچگانه

انواع لباس شیک زمستانی دخترانه :

کاپشن : می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین اجزای لباس زمستانه بچه گانه کاپشن است؛ که می‌توان آن را روی ژاکت یا پلیور پوشاند تا بدن فرزندتان گرم بماند. در خرید کاپشن بچه‌گانه باید علاوه بر اینکه به ظاهر آن توجه می‌کنید، به جنس آن نیز توجه داشته باشید. جنس کاپشن باید به‌گونه‌ای باشد که موجب حساسیت پوست کودک نشده و بدن آن را گرم نگه دارد.

استایل زمستانه دخترانه

کلاه : کودکان گرمای زیادی را از سر، گردن و گوش خود از دست می‌دهند پس با خرید کلاه مناسب می‌توان این گرما را حفظ و نگهداری کرد. بهترین نوع کلاه باید به‌صورت یک تکه و سراسری باشد تا علاوه بر پوشاندن سر و گوش‌ها، گردن کودک را نیز بپوشاند. در صورت نبود این نوع کلاه بهتر است کلاهی که خریداری می‌کنید دارای محافظ گوش نیز باشد تا سر و گوش کودک در گرما بماند.

راهنمای خرید استایل زمستانی بچگانه

جوراب : به گفته افراد قدیمی یکی از مهم‌ترین موارد سرماخوردگی ایجاد سرما در قسمت پاها می‌باشد، بنابراین جوراب یکی از اجزای مهم لباس زمستانه بچه گانه می‌باشد، که باید به جنس آن توجه کرد. برخلاف جوراب‌های بچه‌گانه‌ای که در سایر فصل‌ها پوشانده می‌شود بایستی جنس جوراب مخصوص فصل زمستان،ضخیم و عایق باشد تا گرمای پاهای فرزندتان کاملا حفظ شود.

استایل زمستانی دخترانه با کاپشن

پلیور یا ژاکت : پوشاندن پلیور یا ژاکت بر روی بلوز یا تی‌شرت از واجبات می‌باشد تا هم با لایه‌های چندگانه لباس، بدن کودک گرم بماند و هم با تغییر محیط درآوردن پلیور و ژاکت بسیار راحت است و با اینکار دمای بدن کودک متعادل می‌ماند.

نکات مهم خرید استایل زمستانی دخترانه

استایل دخترانه زمستانی

استایل دخترانه بچگانه

استایل بچگانه با پالتو

همراه ما باشید

نظرات