بیوگرافی محمدامین حزباوی بازیکن فوتبال +‌عکس و مهاجرت و تغییر تابعیت

0

بیوگرافی محمدامین حزباوی بازیکن فوتبال +‌عکس و مهاجرت و تغییر تابعیت

محمدامین حزباوی کیست

محمدامین حزباوی ملی پوش فوتبال اهل خوزستان بوده که در حال حاضر برای تیم السد بازی می کند. او متولد ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۲ در اهواز، خوزستان و اصالتا عرب خوزستانی می باشد. محمد امین حزباوی که سابقه بازی تیم ملی امید و نوجوانان فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد در دی ماه ۱۴۰۲ به تیم السد پیوست. محمدامین حزباوی تغییر تابعیت قطر نداده و صرفا به عنوان لژیونر در باشگاه السد فعالیت خواهد کرد. ادامه بیوگرافی محمدامین حزباوی فوتبالیست و سوابق و نحوه فعالیت ورزشی و عکس و اینستاگرام وی را در ادامه از مجله حرف تازه ببینید

محمدامین حزباوی کیست و اهل کجاست بیوگرافی محمدامین حزباوی فوتبالیست

بیوگرافی محمدامین حزباوی و همسرش

محمد امین حزباوی فوتبالیست ایرانی متولد ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۲ در اهواز بوده و اصالتا عرب خوزستانی می باشد . او دارای قد۱٫۸۴ متر بوده و در حال حاضر در پست مدافع برای تیم السد بازی می کند.

آقای حزباوی سال ها در فوتبال فعالیت داشته است. وی اهل اهواز در استان خوزستان بوده و در دی ماه ۱۴۰۲ با یک استوری شایعه تغییر تابعیتش را داغ کرد.

بیوگرافی محمدامین حزباوی فوتبالیست و همسرش

محمد امین حزباوی از فولاد ، بازیکن سرشناسی است که در لیگ برتر خوش درخشید و از طرفی سابقه دعوت به تیم بزرگسالان را نیز دارد.
این ستاره فوتبال ایرانی سال گذشته ۱۵ بازی در لیگ برتر انجام داد و سه گل به ثمر رساند و در دو مسابقه مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت

بیوگرافی و عکس های محمدامین حزباوی فوتبالیست ایرانی +‌علت تغییر تابعیت و فیلم

محمدامین حزباوی تغییر تابعیت قطر

با خبر شدیم یک ملی‌پوش دیگر ورزش به نام محمد امین حزباوی به تیم عربی حوزه خلیج فارس پیوسته است. محمدامین حزباوی تغییر تابعیت قطر نداده، اما از فصل جدید در تیم السد بازی خواهد کرد. او در دی ماه ۱۴۰۲ با عقد قراردادی به تیم السد قطر پیوست. محمد امین حزباوی با یک استوری از مهاجرت و پیوستن به تیم السد خبر داد. برخی رسانه ها از تغییر تابعیت این ملی پوش خبر دادند که صحت ندارد و او صرفا به عنوان لژیونر در باشگاه السد فعالیت خواهد کرد.

محمدامین حزباوی تغییر تابعیت قطر

استوری حزباوی با تصویر خداحافظی از ایران و پرواز به قطر شایعاتی پیرامون احتمال تابعیت او بخاطر خط خوردن از تیم ملی به وجود آورد که این موضوع صحت ندارد و مدافع السد فقط بخاطر حضور در تمرینات باشگاهی آن را منتشر کرده است

حزباوی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ۱۰ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و در چهار دیدار لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفته و یک پاس گل داده، انتظار داشت به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود، اما در لحظه آخر از فهرست جا ماند و سامان فلاح، دیگر مدافع جوان جایگزین او شد که این اتفاق به مذاق مدافع لژیونر خوش نیامد.

سوابق

حزباوی فوتبال را از نوجوانی در زادگاهش خوزستان آغاز کرد. اما با استعداد ذاتی که داشت خیلی زود توانست به تیم ملی فوتبال نوجوانان و امید راه یاید. او در پست دفاع وسط برای باشگاه السد قطر در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند.

وی در سال ۹۹ با پیوستن به تیم فولاد نوین فعالیت حرفه ای خود را در فوتبال ایران آغاز کرد. او در ۲۰ بازی یک گل به ثمر رساند و در فصل بعد به تیم فولاد پیوست. حزباوی دو فصل در باشگاه فولاد بازی کرد و در سال ۱۴۰۲ از این تیم جدا شد. او در ۱۷ بازی در فولاد توانست ۳ گل به ثمر برساند.

بیوگرافی محمدامین حزباوی بازیکن فوتبال +‌عکس و مهاجرت و تغییر تابعیت

همه چیز درباره محمد امین حزباوی؛ سن، اصالت و خانواده اش

محمدامین حزباوی فوتبالیست ایرانی در سال ۱۴۰۲ با عقد قراردادی به تیم سپاهان پیوست و درخشش خوبی را از خود نشان داد. او اولین بازی خود را برای فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر در سال ۱۴۰۱ مقابل استقلال انجام داد.

سبک بازی حزباوی بازیکنی باهوش و تنومند بوده و قدرت سرزنی، بازیسازی از عقب زمین و پوشش های مناسب از خصوصیات بارز وی می باشد

عملکرد مناسب محمدامین حزباوی باعث شد تا، جواد نکونام از او در پست دفاع خارجی استفاده کند. این عامل سبب شد تا تیم فولاد یکی از سهمیه های بازیکنان خارجی اش را در پست دیگری خریداری کند.

حزباوی که دومین خرید تابستانی السد پس از پائولو اوتاویوی برزیلی است که پیراهن شماره ۵۵ السد را به تن می‌کند و از ابتدای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برای این تیم پرافتخار قطری به میدان خواهد رفت.

سوابق و عکس محمدامین حزباوی

سوابق در تیم ملی

حزباوی در تیم ملی فوتبال امید ایران بازی کرده‌است. او کاپیتان تیم ملی جوانان فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا (۲۰۲۳ ازبکستان) بود. امین حزباوی در سال ۹۹ به تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیوست و در ۹بازی ۳ گل به ثمر رساند. او پس ازیک سال به تیم ملی فوتبال امید ایران رفت و تا سال ۱۴۰۲ به عنوان ملی پوش ایرانی فعالیت کرد.

رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید ایران کادرفنی جدید خود را برای اردوی پیش رو و برنامه‌های آینده بازیکنان زیر ۲۳ سال آماده می‌کند.

پیوستن به السد

آقای حزباوی فوتبالیست اهوازی در سال ۱۴۰۲ با قراردادی به مدت ۵ فصل به السد قطر پیوست.

افتخارات

محمد امین حزباوی گران‌ترین بازیکن ایرانی در سال ۱۴۰۲ شد او در نقل‌وانتقالات تابستانی ستاره فولاد با انتقال ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار یورویی، لقب گران‌ترین بازیکن ایرانی را به خود اختصاص داد.

شروع فوتبال

محمدامین حزباوی، فوتبال را به صورت جدی در آکادمی فولاد آموخت و سپس در سن ۱۸ سالگی وارد تیم بزرگسالان این باشگاه شد.

او در سال ۱۴۰۱ اولین بازی خود را در مقابل گل گهر سیرجان به عنوان یار تعویضی انجام داد. اولین گل محمدامین حزباوی فوتبالیست جوان در۲۰ دی ۱۴۰۱ با پیراهن فولاد در برابر خوشه طلایی بثمر رسید. این گل در مرحله یک شانزدهم نهایی وارد دروازه شد و درنهایت تیم فولاد توانست نتیجه را ۲ بر ۰ به نفع خودش به اتمام برساند.

اینستاگرام محمدامین حزباوی

اینستاگرام محمد امین حزباوی

aminhzbavi_5

مصاحبه محمدامین حزباوی

او می گوید: هر بازی شرایط خودش را دارد، کار ما زحمت کشیدن در زمین است و وظیفه داریم از دستورات مربی اطاعت کنیم. من به عنوان یک بازیکن گمان نمی کنم بازی آسانی در فوتبال وجود داشته باشد، اینکه فکر کنیم همیشه ببریم اما همه بازی ها سخت هستند.

هر بازیکنی آرزو دارد ک بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد. خیلی خوشحالم که این موهبت نصیب من شده، اما واقعا همه اعضای تیم، جوانان بزرگ و لایق همه چیز هستند‌. من به همه آنها احترام می گذارم.

هدف اول ما صعود به جام جهانی و در ادامه قهرمانی جام ملت‌ ها است‌، برای رسیدن به این هدف‌ ها تمام تلاش خود را می‌ کنیم و هرچه خدا بخواهد، می شود.

مصاحبه محمدامین حزباوی

حزباوی می گوید: هر چه که برای من اتفاق افتاده، همه‌اش تلاش خودم بوده و تنها کاری که انجام می‌دهم، این است که روز به روز بهتر شوم تا به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم. این بازی‌ها برای من مهم است و تنها کاری که به عنوان یک جوان باید انجام دهم، این است که تلاشم را انجام دهم تا نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

نظرات