بازیگر نقش مهیار در سریال تب و تاب کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

نقش مهیار سریال تب و تاب : عطا عمرانی زادهٔ ۲۴ تیر ۱۳۶۵ در تهران بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون است. وی بازیگری را در کلاس‌های امین تارخ فراگرفت. در اردیبهشت ۱۳۹۰ سعید نعمت‌الله ایشان را به محمدمهدی عسگرپور کارگردان معرفی کرد و او برای بازی در سریال شیدائی انتخاب شد. این نخستین تجربهٔ تصویری عمرانی شمرده می‌شد.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش مهیار در سریال پر طرفدار تب و تاب را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش مهیار سریال تب و تاب

عطا عمرانی زادهٔ ۲۴ تیر ۱۳۶۵ در تهران بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون است. وی بازیگری را در کلاس‌های امین تارخ فراگرفت. در اردیبهشت ۱۳۹۰ سعید نعمت‌الله ایشان را به محمدمهدی عسگرپور کارگردان معرفی کرد و او برای بازی در سریال شیدائی انتخاب شد. این نخستین تجربهٔ تصویری عمرانی شمرده می‌شد.پس از آن نیز در مجموعه سریال کیمیا در نقش فرشید ظاهر شد و در مجموعه های دیگری همچون ماه و پلنگ، و در جستجوی آرامش در کنار مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ به ایفای نقش پرداخت.

او با بازی در این سریال تب و تاب نقش داماد خانواده را بازی  می کند.

عطا عمرانی

گفتگو با عطا عمرانی :

بازیگری دغدغه تان است؟

بله.خیلی دوست دارم این کار را به صورت حرفه ای دنبال کنم.این کار برای من خیلی جدی است وهیچ فرقی هم برایم نمی کند در چه ژانری ودر سینما کار کنم یا تلویزیون.

اولین حضورتان جلوی دوربین کار سختی نبود؟

نه اصلا.من حتی استرس هم نداشتم.کارکردن با یک چنین گروهی برایم خیلی لذت بخش بود.همه هم کمکم می کردند.

دلمشغولی دیگری دارید؟

هر چند با این تایم کاری این روزها کمتر فیلم می بینم وکمتر مطالعه می کنم ولی آخرین فیلمی که دیدم فیلم«درایو» بود.

الان هنوز کار ادامه دارد؟

بله الان روزی ۱۲ساعت کار می کنیم تایم کار زیاد است تا کار به پخش برسانیم.اتفاقا دیشب شب کار بودم که شما بیدارم کردید(با خنده)

عطا عمرانی در تب و تاب

همراه ما باشید

نظرات