بیوگرافی سید رضا نریمانی مداح و همسرش +‌عکس شخصی و زندگی رضا نریمانی

4

بیوگرافی سید رضا نریمانی مداح و همسرش +‌عکس شخصی و زندگی رضا نریمانی

سید رضا نریمانی داور برنامه معلی کیست

سید رضا نریمانی مداح اهل بیت و نوحه خوان است که اینروزها به عنوان داور برنامه حسینیه معلی اعیاد شعبانیه فعالیت می کند. وی به تازگی مادرش را دست داده و از این بابت غمگین است. بد نیست بدانید سید رضا نریمانی متولد سال ۱۳۶۵ در اصفهان است و از کودکی مداحی و نوحه خوانی را آغاز کرده است. او در محله امامزاده نرمی دولت آباد اصفهان به دنیا آمده و خانواده بسیار مذهبی دارد و برادرش نیز روحانی و طلبه می باشد. او با مداحی منم باید برم نامش بر سر زبان ها افتاد. برای اینکه بیشتر با زندگینامه و بیوگرافی رضا نریمانی مداح اصفهانی آشنا شوید در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه با ما همراه باشید.

بیوگرافی سید رضا نریمانی مداح + عکس شخصی و مداحی ها

رضا نریمانی مداح و نوحه خوان در سال ۱۳۶۵ در جنوب اصفهان در محله امامزاده نرمی دولت آباد به دنیا آمده است. نریمانی از سادات معظم بوده و بیشتر مردم او با مداحی منم باید برم می شناسند. خانواده مذهبی بسیار مذهبی دارد. برادرش روحانی و پیشتر مداح بوده و از کودکی با عشق و علاقه های که به اهل بیت داشته وارد حرفه نوحه خوانی و مداحی شده است.

سید رضا نریمانی

شروع مداحی

نریمانی از کودکی و در حدود پنج و شش سالگی در هیات و مسجد محله و در دسته های عزاداری در ایام محرم و صفر میخواند.
اما بطور حرفه ای از سال ۷۹ وارد مداحی شده و در هیات ها و مساجد شروع به خواندن کرد.
صدا و سبک خواندنش عاشقان اهل بیت امام حسین ع را جذب مراسم و مجالس وی کرده است و حالا هیئت او از پر جمعیت ترین و شلوغ ترین هیات های عزاداری در اصفهان است.

سید رضا نریمانی

خانواده و اصلیت

آقای نریمانی اصالتا اصفهانی هستند. او از هشت سالگی خواندن را شروع کرد. به گفته خودش: به صورت دست و پا شکسته در دسته های عزاداری محرم می خواندم. البته اخوی بنده مداح هستند. هرچند الان دیگر روحانی شده اند و مداحی را کنار گذاشته اند. از سال ۸۰ در جلسات هفتگی به صورت دائم می خواندم و این تا الان ادامه دارد.

سید رضا نریمانی

اوج شهرت با مداحی منم باید برم

این مداح جوان با نوحه منم باید برم در تقدیر و وصف مدافعان حرم و خانواده های آنها گل کرد و مشهور شد

داور برنامه معلی

رضا نریمانی در بهمن ماه ۱۴۰۲ به عنوان داور برنامه معلی در شبکه سه حضور پیدا کرد. او اولین بار است که در یک برنامه به عنوان کارشناس و داور شرکت می کنند. ایشان بسیار مهجور به حیا هستند و از مداحان کم حاشبه وبا اخلاق کشورمان محسوب میشود.

نحوه ورود به مداحی

حاج آقا نریمانی سال ۸۵ با حاج مهدی سلحشور آشنا شد. وی پنج سال در محضر سلحشور مداح اهل بیت تعلیم دیده و در هیئت فاطمیون قم با او آشنا شده است.

رضا نریمانی مداح کشورمان در باره ورود به مداحی می گوید: حاج مهدی سلحشور هم لطف کردند و من هر هفته به دیدن ایشان می رفتم.
حاج مهدی اصلاً کلاس مداحی ندارد و اعتقادی هم به این که خودش کلاس بگذارد و استادی کند،ندارد. ولی من هر هفته می آمدم و از ایشان نکاتی را آموختم. ایشان می گویند که کار من مداحی است و آموزش نیست

سید رضا نریمانی

همسر سید رضا نریمانی کیست

سید رضا نریمانی ازدواج کرده و متاهل می باشد. او تاکنون عکسی از همسرش و یا تعداد فرزندانش در جایی و یا رسانه ای منتشر نشده است.

ماجرای شکل گیری مداحی منم باید برم

اوایل سال در گلزار شهدا قدم می‌زدم؛ از دور همسر شهیدی بنده را صدا زد و گفت : آقای نریمانی بچه من با شما کار دارد
خانواده شهید مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بود .
همسر شهید بغضش ترکید و گفت آقای نریمانی در این مجالسی که می‌روید برای ما هم دعا کنید.
تازه زبان گرفت برای درد و دل کردن و گفت: بیشتر از اینکه شهادت همسرم مرا اذیت کند کنایه‌ها و حرف و حدیث‌های مردم ما را اذیت می‌کند.

همان‌جا از شهدا خواستم مدد کنند تا بتوانم کاری در این زمینه انجام دهم .
از گلزار بیرون آمدم به داود رحیمی زنگ زدم  که با این فضا و مضمون  “ما رأیت جمیلا” شعر بگوید .
فکر نمی‌کردم این شعر آنقدر تأثیرگذار شود و چه کسانی که با این شعر شهید شدند.

سید رضا نریمانی

مدافع حرم در سوریه

حدود یک هفته ای برای مداحی در جمع مدافعین عازم شدیم.
الحمدلله هم توفیق زیارت حضرت عقیله بنی هاشم (س) و حضرت رقیه(س) را پیدا کردیم و هم در بعضی خطوط نبرد در بین رزمنده ها ذکر توسل و مداحی داشتیم.

سید رضا نریمانی

تاسیس هیئت فدائیان حسین ع اصفهان

ید رضا نریمانی موسس و پایه گذار هیات فداییان حسین ع در اصفهان است. او می گوید: از سال ۸۷ هیئت را تاسیس کردیم. ۴ سال به صورت محدود و خانگی مراسمات خود را برگزار می کردیم. تا اینکه تقریباً در سال ۹۱ وارد مساجد و حسینیه ها شدیم و حالت مردمی تر پیدا کردیم.
افتخار ما این است که بسیجی هستیم و منتسب به هیچ ارگانی نیستیم. الحمدالله هیئت کاملا مردمی اداره می شود. انصافاً ارگان های مختلف در مناسبت ها کمک می کنند ولی کلیت هیئت هیچ وابستگی به جایی ندارد.

ارتباط با رضا نریمانی

برای ارتباط با سید رضا نریمانی می توانید به پیج اینستاگرام وی سری بزنید و با شماره موبایل**** تماش بگیرید. ایشان به صورت هفتگی جلسات مذهبی در اصفهان برگزار می کنند.

عکس های شخصی سید رضا نریمانی مداح

در ادامه چند عکس جدید و کمتر دیده از رضا نریمانی مداح و نوحه خوان جوان را که در پیج اینستاگرامش منتشر شده را مشاهده کنید

سید رضا نریمانی

سید رضا نریمانی

سید رضا نریمانی

سید رضا نریمانی

سید رضا نریمانی

4 دیدگاه در “بیوگرافی سید رضا نریمانی مداح و همسرش +‌عکس شخصی و زندگی رضا نریمانی

  1. Maryam گفت:

    اجرتون با اقا سیدالشهدا نوکر خوش صدای ارباب💚🍃
    التماس دعا🌹

  2. D..R گفت:

    داداش این آقا سیدرضا بچه زینبیه نیست بچه امام زاده نرمی دولت آباده

  3. جواد گفت:

    باریکلا بچه های زینبیه دمتون گرم.

  4. رضا گفت:

    زینبیه شمال اصفهان است نه جنوب .‌.خخخخ

نظرات