بیوگرافی و عکس های علی کاوه هکر کلاه سفید

0

بیوگرافی و عکس های علی کاوه هکر کلاه سفید

علی کاوه هکر کلاه سفید متولد ۱۳۷۱ نخبه کرمانشاه “هکر کلاه سفید” که پیج اینستاگرام تتلو را به خاطر “فراخوان غیراخلاقی و حرمسرای تتلو” هک کرد و بعد از آن “پیج سوشا سبحانی” را در ادریبهشت ۹۹ هک کرد. به همین مناسبت بیوگرافی و سوابق و زندگینامه و اینستاگرام و عکس های امیررضا کاوه ای معروف به علی کاوه را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی علی کاوه هکر کلاه سفید و همسرش + عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی علی کاوه

علی کاوه, متولد ۱۳۷۱ در کرمانشاه و اصالتا کرد و ساکن تهران است، از سال قبل بطور حرفه ای طراحی سایت و امنیت شبکه انجام میدهد

از دسترس کردن پیج تتلو

این هکر نخبه کرمانشاهی بعد از فراخوان غیراخلاقی تتلو و حرامسرای تتلو اقدام به هک پیج میلبونی تتلو کرد و آن را از دسترس خارج کرد.
او علت این اقدام خود را توهین به مادران و مردم کرد و اشاعه فحشا و دعوت دختران کم سن و سال به فساد و فحشا عنوان کرد و گفت با لایو جدید او خون مردم به جوش آمده و من تصمیم گرفتم این پیج را از دسترس خارج کنم.
وی ابتدا از کاربران خواست تا پیج تتلو را ریپورت کنند و بعد از ریپورت از چندین ربات برای هک کردن بطور حرفه ای استفاده کرد.
کاوه در مصاحبه خود گفته نوبت پیج های دیگر نیز خواهد رسید.

اینستاگرام علی کاوه هکر نخبه کرمانشاهی

هک پیج ساشا سبحانی

بعد از ریپورت و از دسترس خارج کردن تتلو در ۱۰ اردیبهشت ۹۹ پیج ساشا سبحانی نیز ریپورت و از دسترس خارج شد و او گفته که نوبت بعدی ندا یاسی و پویان مختاری و دیگر شاخ های مجازی است که اشاعه فساد میکنند

اینستاگرام علی کاوه

ali.kaveh19

هکر کلاه سفید کیست؟

هکر کلاه سفید به آن دسته از هکرهایی گفته می‌شود که کارهای مفیدی انجام می‌دهند، اما نیت بد ندارند.
این گروه به نام هکرهای خوب معروف هستند. این دسته نه تنها مضر نیستند بلکه در تحکیم دیواره حفاظتی شبکه‌ها نقش اساسی دارند کلاه سفیدها داری خلاقیت عجیبی هستند معمولاً هر بار با روش جدیدی از دیواره امنیتی عبور می‌کنند. مثل یافتن نقص در سیستم امنیتی و جلوگیری از ورود رخنه‌گرهای کلاه سیاه. معمولاً تمامی گروه‌های هکری کلاه سفید در اکثر کشورها به صورت آزادانه فعالیت دارند و تقریباً قانونی هستند.

عکسهای علی کاوه نخبه کرمانشاهی هکر

زندگینامه شخصی علی کاوه هکر کرمانشاهی

هکر پیج تتلو و ساشا سبحانی کیست؟

بیوگرافی کامل علی کاوه هکر

“منبع بیوگرافی : اختصاصی و تولید محتوای مجله حرف تازه”

نظرات