بیوگرافی و اسامی بازیگران تله تئاتر چاخان پاخان ( آقا رشید ) + عکس و داستان

0

تله تئاتر “چاخان پاخان” ( آقا رشید ) ۱۴۰۲ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران عبارتند از: قدرت الله ایزدی، داود فتحلی بیگی، عباس محبوب، یدالله شادمانی، داود داداشی، طاهره بهرامی و شهره اشتری همراه با نقش ها و اسامی عوامل و داستان و زمان پخش در نوروز ۱۴۰۲ در ادامه مطلب به اطلاع شما می رسانیم

بازیگران تله تئاتر چاخان پاخان (آقا رشید)

برنامه تله تئاتر چاخان پاخان با نام معروف آقا رشید به تهیه‌کنندگی حسین مروی، کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی با حضور قدرت‌الله ایزدی در شبکه تهران و اصفهان با ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ایام عید نوروز هر شب ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

اسامی بازیگران تله تئاتر چاخان پاخان ( آقا رشید )

چاخان پاخان جدیدترین با نام معروف آقا رشید محصول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه نسیم است که به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی حسین مروی برای پخش در نوروز ۱۴۰۲ تولید شده است و بازیگران مطرح و بزرگ سینما و تلویزیون ایران چون قدرت الله ایزدی، داود فتحلی بیگی، عباس محبوب، یدالله شادمانی، داود داداشی، طاهره بهرامی و شهره اشتری و .. در آن به هنرمندی پرداختند

اسامی بازیگران تله تئاتر چاخان پاخان ( آقا رشید )

خلاصه داستان تله تئاتر چاخان پاخان آقا رشید

این برنامه شامل داستان‌های مختلفی است که هر داستان در چند قسمت روایت می‌شود. بازیگرانی از جمله قدرت الله ایزدی، داود فتحلی بیگی، عباس محبوب، یدالله شادمانی، داود داداشی، طاهره بهرامی و شهره اشتری در این برنامه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زمان پخش تله تئاتر چاخان پاخان ( آقا رشید )

زمان و ساعت پخش تله تئاتر چاخان پاخان نوروز ۱۴۰۲

قدرت‌ الله ایزدی

بیوگرافی و اسامی بازیگران تله تئاتر چاخان پاخان ( آقا رشید ) + عکس و داستان

قدرت‌ الله ایزدی (زاده ۴ تیر ۱۳۳۵) معروف به آقا رشید کمدین و هنرپیشه اهل ایران است. او در سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده‌است. وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده‌است.

از جمله فیلم‌های او می‌توان به کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه‌ای و سریال شمعدونی اشاره نمود.

شهره اشتری

تله تئاتر چاخان پاخان آقا رشید

یدالله شادمانی

یدالله شادمانی بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما اهل ایران، متولد ۱ دی ۱۳۳۷ در کرمان است که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نمود. وی بازنشسته آموزش و پرورش است و فعالیت خود را از دبیرستان، در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر شروع کرد. در سال ۱۳۸۵ با تئاتر دو به دل در کرمان شناخته شد و موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر در چهاردهمین جشنواره پونای هند برای بازی در فیلم ممیرو شد.

از جمله آثار یدالله شادمانی می توان به گورکن، شیار ۱۴۳، تنگه ابوقریب، تنها در چند دقیقه سکوت، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، پنج تا پنج، سیاوش و قورباغه اشاره کرد.

نظرات