بیوگرافی ریچ پاول نامزد جدید ادل خواننده انگلیسی + عکس ها و شغل

0

بیوگرافی و ماجرای نامزدی ریچ پاول با ادل خواننده انگلیسی + عکس ها و شغل ریچ پاول (ریچ پل) و بیوگرافی ریچ پاول نامزد جدید ادل خواننده انگلیسی و پیج اینستاگرامش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی ریچ پاول نامزد جدید ادل خواننده انگلیسی + عکس ها و شغل

بیوگرافی ریچ پاول نامزد جدید ادل خواننده انگلیسی + عکس ها و شغل

ریچ پاول مدیر ورزشی متولد ۱۶ دسامبر ۱۹۸۱ یک نماینده ورزشی آمریکایی در کلیولند ، اوهایو است. او گروه ورزشی Klutch را تأسیس کرد که علاوه بر بازیکنان NFL در سالهای اخیر نماینده تعدادی از بازیکنان برجسته NBA مانند لبرون جیمز است.

گفته میشود که ادل و ریچ پل از ماه مه با هم رابطه عاشقانه دارند به تازگی نامزد کرده اند و در عمارت‌ هایی جداگانه در بورلی هیلز زندگی می‌ کنند.

بیوگرافی ریچ پاول

ادل خواننده انگلیسی برای اولین بار با ریچ در مراسم عروسی آنتونی دیویس، ستاره‌ی NBA شرکت کرد.
بنا به گفته دوستان ادل او عاشق ریچ هست و یکی از دلایل این عشق و علاقه او به ریچ، درک کردنش و اینکه او نیز مانند ادل با شرایط سختی و تنگدستی بزرگ شده است.

بیوگرافی ریچ پاول

سوابق و شغل

ریچ پول در کلیولند در جنوب لندن بزرگ شده‌ و مادرش به مواد اعتیاد داشته و پل را پدرش بزرگ کرده‌. او هم اکنون مدیر ورزشی بسیاری از ورزشکاران است و گروه ورزشی Klutch را تأسیس کرده است.

ریچ پل که در مرز ۴۰ سالگی قرار دارد، دارای ۳ فرزند است و این فرزندان از رابطه‌ قبلی‌ اش است، البته او تاکنون ازدواج رسمی نداشته و همسر رسمی و قانونی ندارد.

ریچ پاول کیست

همچنین بببینید: بیوگرافی لورا سانچز مدل معروف و همسرش + عکس ها و همکاری با احمد سعیدی

ماجرای نامزدی ادل و ریچ پاول

ادل نیز از همسر قبلی خود به نام سایمون کونکی که مدیریت یک خیریه، را بر عهده دارد، جدا شده است. آن‌ ها در ماه مه ۲۰۱۸ با هم ازدواج کردند که حاصل زندگی، مشترک این دو پسر ۸ ساله‌ ای به نام آنجلو است.

ادل که همه او را با استایل و فیزیک چاق و تپل به یاد دارند، حالا در سال ۲۰۲۱ از لحاظ فیزیکی تغییرات زیادی داشته و کاهش وزن زیادی را تجربه کرده و چهره جدیدی را به طرفدارانش رونمایی کرد.

بیوگرافی ریچ پاول نامزد جدید ادل خواننده انگلیسی + عکس ها و شغل

این زوج تاکنون در مراسم و مهمانی های رسمی دوستانشان شرکت کردند و گفته میشود که رابطه‌شان جدی است.

بتازگی عکسی از ادل، خواننده مشهور و پرطرفدار در کنار دوست ‌پسرش ریچ پاول در حال تماشای بسکتبال بین تیم‌ های لیکرز و Warriors در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که بازتاب گسترده ای داشته است.

ادل که این روزها به خواننده پر حاشیه تبدیل شده حالا با عکسی در کنار نامزد سیاهپوستش دوباره تیتر داغ رسانه ها شده است.

او اولین ترک از آلبوم جدیدش را با عنوان Easy on Me در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر کرد که در حال رکوردزنی در اسپاتیفای و آیتیونز است

 

نظرات