بیوگرافی سرهنگ علی شیر زهرایی با علت فوت + عکس درگذشت و سوابق

0

بیوگرافی سرهنگ علی شیر زهرایی با علت فوت + عکس درگذشت و سوابق

سرهنگ علیشیر زهرایی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر ایست قلبی ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ درگذشت. در ادامه بیوگرافی و سوابق سرهنگ علی شیر زهرایی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با سوابق و زندگی شخصی و نظامی او با علت فوت و علت درگذشت سرهنگ پاسدار علی شیر زهرایی را در ادامه در زندگینامه سرهنگ علیشیر زهرایی با عکس بخوانید

بیوگرافی سرهنگ علی شیر زهرایی و خانواده اش + عکس درگذشت و سوابق

بیوگرافی سرهنگ علیشیر زهرایی

سرهنگ پاسدار علیشیر زهرایی متولد …معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

علت فوت و علت درگذشت سرهنگ پاسدار علی شیر زهرایی

سرهنگ علی‌شیر زهرایی معاون عملیات نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز (چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱) دارفانی را وداع گفت.

خانواده ی سرهنگ علی شیر زهرایی معاون عملیات نیروی انتظامی استان با ارسال پیامی از حضور و همدردی مردم استان و خارج از استان در این مصیبت عظمی تقدیر و تشکر نمودند.

متن پیام بدین شرح است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق*
مردم شریف استان دلاور پرور کهگیلویه و بویراحمد و هموطنان نوعدوست در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران، خداوندرحمان را سپاس ، که در عمیقترین اندوه زندگی مان ، و در ژرفنای دردناکترین حادثه ی حیاتمان ،وقتی مشیت الهی بر کوچِ ناباورانه ی *یلِ نامدار ایلمان،قهرمانِ دفاع از امنیتِ سرزمینمان، پهلوانِ دستگیر قوم و قبیله مان، مرحوم مغفور، سرهنگِ پاسدار علی شیر زهرایی* تعلق گرفت ؛ وجود آکنده از مهر شما مردمِ قدرشناس و بزرگ منش که با حضور یا تماس تلفنی یا ارسال پیامک، تسلی بخش خاطرِ حزین و غمبارمان بودید ،ما را در پذیرش این اندوه ِ جانکاه، صبورتر کرد و مرهمی بر جراحاتِ عمیقِ دلمان گردید‌.

*امیدوارم که خداوندِ منان، توفیق جبران الطاف بی کران شما را نصیبمان گرداند .*
تندرستی و بهروزی شما مردمِ ارزشمند و بزرگوار را از خداوند یکتا ، مسالت داریم.

*با اهدای احترام مجدد*
*خانواده مرحوم سرهنگ علی شیر زهرایی*

زندگینامه سرهنگ علیشیر زهرایی با علت فوت + عکس درگذشت و سوابق

سوابق شغلی و نظامی

سرهنگ علی‌شیر زهرایی سالهای متمادی را در حوزه انتظامی استان از جمله مدیر اطلاعات استان مشغول به خدمت بود که در دو دهه ی اخیر در حوزه امنیت از فرماندهان شجاع ، جسور و افتخار آفرین بود

ایشان سالیان متمادی، در مدارج و مناصب مختلف در مجموعه فرماندهی انتظامی استان خدمت‌رسانی کرد و در سال‌های اخیر در کسوت معاون عملیات انتظامی استان، منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری برای آحاد مردم ولایت مدار استان و مجموعه انتظامی استان بود.

پیام های تسلیت

سردار “کیقباد مصطفایی” فرمانده انتظامی استان در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار “علی شیر زهرایی” معاون عملیات انتظامی استان را تسلیت گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

“انا لله و انا الیه راجعون”

«خبر درگذشت ناگهانی و ناباورانه همکار عزیزمان، مرحوم سرهنگ پاسدار “علی شیر زهرایی”، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بر اثر ایست قلبی موجب تأثر فراوان و اندوه عمیق گردید.

مرحوم زهرایی، سالیان متمادی، در مدارج و مناصب مختلف در مجموعه فرماندهی انتظامی استان خدمت‌رسانی کرد و در سال‌های اخیر در کسوت معاون عملیات انتظامی استان، منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری برای آحاد مردم ولایت مدار استان و مجموعه انتظامی استان بود.

صداقت بی نظیر ، سخت کوشی ، شفقت، مهربانی از ویژگی های فراموش نشدنی مرحوم زهرایی است که در حافظه همگان جاودانه خواهد ماند.

بدون شک خدمات ارزشمند این همکار صدیق، پرتلاش و خستگی ناپذیر در تامین امنیت جامعه برای همیشه در یاد و خاطر مردم شریف و همکاران انتظامی استان خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت و ضایعه جبران ناپذیر را به همکاران انتظامی، خانواده داغدار ایشان و مردم ولایت مدار استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان معزا صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی نوشت: «وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

درگذشت ناگهانی یادگار ۸ سال دفاع مقدس و مدافع امنیت وطن سرهنگ علی شیر زهرایی معاون عملیات نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
پاکدستی، تواضع ومردمداری همراه با قاطعیت و تلاش و از خودگذشتگی در انجام وظایف محوله در تمام دوران خدمت از خصوصیات آن فقید سعید بود.
((اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا، عاش سعیدا و مات سعیدا))

اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده فداکار و از جان گذشته ناجا، بیت داغدار و همه دوستان وبازماندگان تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را در این ماه عزیز برای روح آن سفر کرده به دیار باقی از درگاه احدیت خواستارم.
غفرالله لنا و له و حشرَه مع الأنبیاء و الشهداء و الصدیقین.

*****
شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در پیامی نوشت: در غروب دوازدهمین روز از ماه ضیافت الهی، یکی از روزه داران مجاهد و مدافع حریم امنیت، سرهنگ پاسدار علی زهرایی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از عمری تلاش و مجاهدت در راه آرامش و اقتدار و امنیت به ملکوت اعلی پیوست.

خدمات و زحمت‌های طاقت فرسای این سرباز دلباخته ولایت در ایجاد آرامش و صلح و دوستی در کنار اقتدار عملیاتی در این سال‌ها و خصوصاً در مدت محدود مسئولیت این جانب در فرمانداری مرکز استان، هرگز فراموش نخواهد شد و بدون شک، آن همه خدمت عاشقانه در لباس مقدس پاسداری باقیات صالحات و ره توشه‌ای است برای هجرت به دیار باقی.

با نهایت تأسف از دست دادن چنین یار و یاور و نیروی خدومی را به جامعه نظامی و ایثارگری استان، خانواده و فرزندان و طایفه و خاصه همکاران به سوگ نشسته، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز به حق پیوسته علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت داریم.

نظرات