مدلهای آرایشی با رنگ سال ۲۰۱۸ | آرایشهای مد سال ۹۷

1

مدلهای آرایشی با رنگ سال ۲۰۱۸ | آرایشهای مد سال ۹۷

آرایشهای مد سال : مدهای آرایشی هر ساله تغییر می کنند. یک سال آرایش پر رنگ مد است و سال بعد آرایش کمرنگ. اما آیا می دانید که سال ۲۰۱۸ چه مدهای آرایشی طراحان مد و آرایشگران را به سمت خود جلب کرده است؟ اگر شما هم می خواهید با مدهای آرایشی سال ۲۰۱۸ آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

۱ – خط چشم پررنگ

خودتان را برای چشم هایی با آرایش پر رنگ آماده کنید. چیزی که در سال ۲۰۱۸ مد می شود، خط چشم های بلند و پهن است. نه تنها آن را برای بالای چشم، بلکه پایین چشم هم باید بکشید. از این رو مطمئنا هزینه ای که باید برای خط چشم بپردازید، به مراتب بیشتر از همیشه خواهد بود. اما زیبایی شما ارزشش را دارد، غیر از این است؟

آرایشهای مد سال


۲ – رنگ های روشن

سال ۲۰۱۸ سال رنگ های روشن است. طبق نظر آرایشگران، رنگ ها در این سال فرمانروایی می کنند. شما می توانید از رنگ های نارنجی گرفته تا رنگ های آبی و بنفش.. برای آرایش صورت تان استفاده کنید. فقط حواس تان باشد که از رنگ های تیره خودداری کنید زیرا در مد سال ۲۰۱۸ جایی ندارند.

آرایشهای مد سال


۳ – مژه های بلند

اگر به طور طبیعی مژه های بلندی دارید، که سال سال شماست. مژه های بلند در سال ۲۰۱۸ بر چشم ها فرمانروایی می کند. اگر مژه هایتان کوتاه است هم نگران نباشید، می توانید با استفاده از ریمل یا حتی مژه های مصنوعی به مراد دلتان برسید.

آرایشهای مد سال


۴ – کرم پودر مات

کرم پودرهای روغنی که صورت شما را براق و چرب نشان می دهند، را فراموش کنید. در سال ۲۰۱۸ کرم پودرهای مات توجه طراحان مد و آرایشگران را به خود جلب کرد. هر چه کرم پودر روی صورت تان کمتر به چشم آید، صورت تان نه تنها طبیعی تر، بلکه سبک تر و بازتر نشان می دهد.

آرایشهای مد سال


۵ – رنگ بنفش

شرکت پانتون رنگ بنفش را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ معرفی کرد، بدین معنی که از این پس این رنگ را نه تنها در آرایش بلکه در لباس و دیگر اکسسوری ها خواهید دید. طبق نظر پانتون، این رنگ بسیار لاکچری و فریبنده است.

آرایشهای مد سال


۶ – هایلایت قرمز

رژ لب های قرمز همیشه روی مد بودند اما امسال علاوه بر آن، از این رنگ به عنوان هایلایت برای دیگر جاهای صورت نیز استفاده می شود. خوبی این رنگ آن است که به هر تن پوستی نیز می آید. به همین دلیل شما می توانید از کرم پودرهایی که تن قرمز رنگ دارند، از سایه های چشم یا رژ گونه های قرمز نیز برای صورت تان استفاده کنید. این رنگ به صورت شما درخشش و جذابیت خاصی می بخشد.

آرایشهای مد سال


۷ – ابروهای اصلاح شده

در سالهای گذشته، ابروهای پهن و پر پشت مد بود اما امسال بار دیگر ابروهایی اصلاح شده مد شده است. بنابراین اگر خوشحال بودید که برای ابروهایتان وقت نمی گذاشتید یا هزینه ای پرداخت نمی کردید، باید بگوییم که این کارها باید بار دیگر از سر بگیرید زیرا ابروهای تمییز نشده در سال ۲۰۱۸ دیگر هیچ جذابیتی ندارند.

آرایشهای مد سال

منبع : برترین ها

[box]

همچنین بخوانید :

رنگ مد سال ۹۷

مدل دکوراسیون رنگ سال

مدل مانتو رنگ سال ۹۷

رنگ موی مد سال ۲۰۱۸

[/box]

1 دیدگاه در “مدلهای آرایشی با رنگ سال ۲۰۱۸ | آرایشهای مد سال ۹۷

  1. مریمی گفت:

    با سلام
    آموزش مفیدی بود
    ممنون

نظرات