ارز الگو Algo چیست؟ آینده ارز الگورند Algorand

0

ارز الگو Algo را چقدر می‌شناسید. هر روز ارز‌های دیجیتال جدید معرفی می‌شود و اینکه در مورد همه‌ی آن‌ها اطلاعات نداشته باشید، امری طبیعی است. اما اگر قصد دارید وارد بازار ارز‌های دیجیتال شوید، بهتر است با ارز‌های مختلف آشنا باشید تا بتوانید مورد مناسب و آینده دار را انتخاب کنید.

در حال حاضر حدود ۱۲ هزار توکن و رمز ارز معرفی شده‌اند که آشنایی با تمامی آن‌ها دشوار و شاید حتی غیرممکن است. بنابراین دست کم باید با ارزی که قصد دارید معامله بکنید آشنایی کامل داشته باشید. از طرفی در لابه‌لای مطالعات و تحقیقاتتان در زمینه ارز‌های دیجیتال، بد نیست ارز‌های جدید و آینده دار را هم بشناسید..

ارز الگورند یکی از آن رمزارر‌های جدید و آینده داری است که آشنایی با چند و چون آن خالی از لطف نخواهد بود. در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر و البته گویا این ارز جدید رو بررسی کنیم و هرآنچه که باید در مورد ارز الگورند Algorand بدانید را برایتان شفاف سازیم. پس تا پایان مقاله را بخوانید و با آگاهی کامل معاملات خود را کنترل و مدیریت کنید.

 ارز الگو Algo

همه چیز درباره ارز algo

از لحظه به وجود آمدن ارز‌های دیجیتال تا به امروز چندین و چند هزار رمز ارز و توکن به دنیای دیجیتال معرفی شده‌اند. می‌توان گفت این ارز‌ها طی سه نسل روی کار آمدند که نسل سوم مکمل و رفع‌کننده‌ی ایرادات دو نسل قبلی است. پروژه الگورند نیز از نسل سوم ارز‌های دیجیتال است. این ارز در سال ۲۰۱۹ میلادی روی کار آمد و بر پایه بلاکچین راه‌اندازی شده است. هدف از روی کار آمدن این ارز حل مشکلات اساسی رمزارز‌ها بود. این ارز در جهت رفع تمرکززدایی، امنیت و مقیاس‌پذیری روی کار آمده است. به عبارتی دیگر نسل‌های قبلی ارز‌ها زمان و هزینه‌ی زیادی برای معاملات صرف می‌کنند که شبکه الگورند این ایرادات را برطرف کرده است.

ارز بومی الگوراند ALGO نام دارد. ارز الگوAlgo آمد تا معاملات خود را با سرعت بیشتر و کارمزد کمتر انجام دهد. پروژه‌ی الگوراند از الگوریتم اثبات سهام خالص (Pure Proof of Stake) پیروی می‌کند و همین امر موجب تمایز این پروژه از سایر پروژه‌های موجود است. الگوریتم اثبات سهام خالص کارایی و سرعت تراکنش‌ها را بالا می‌برد. صاحبان ارز الگوراند یا همان هولدر‌های Algo به صورت تصادفی برای حضور در زنجیره اعتبارسنجی انتخاب می‌شود. هر چه توکن Algo بیشتری در اختیارتان باشد، شانس انتخاب در این زنجیره و انجام تراکنش‌های جدید برایتان بیشتر است. به این ترتیب این فرایند باعث می‌شود تا شبکه الگوراند جهانی، ایمن و غیرمتمرکز باشد.

کاربردهای الگوراند

همانند سایر ارز‌های موجود در دنیا خرید و فروش ارز الگوAlgo برای به دست آوردن سود معامله می‌شود. اما کاربرد‌های این ارز گسترده‌تر از آن است. در واقع این ارز در آینده میزبان قرارداد‌های هوشمندی خواهد شد که از دارایی‌های شما محافظت می‌کند. به‌طوری که مبادله و نمایش دارایی‌ها در فضای امن، بدون سوء استفاده و کپی رایت امکان‌پذیر خواهد شد. نمونه‌ی بارز آن‌ای نوت موزیک (ANote Music) است. الگوراند فرصت خرید و فروش و حق امتیاز آثار موسیقی را در بلاکچین خود فراهم کرده تا ناشران موسیقی و سرمایه‌گذاران بتوانند در کمال امنیت آثار خود را در معرض دید یا به فروش برسانند.

ارز الگو Algo

دلایل محبوبیت ارز الگوAlgo

از دلایلی که باعث شد ارز الگو Algo در بین مردم جهان محبوبیت پیدا کند می‌توانیم به ویژگی‌های این ارز اشاره کنیم. در حقیقت الگورند به دلیل داشتن فاکتور‌هایی که در زیر بیان کردیم خیلی زود به‌عنوان یک پشتوانه‌ی مالی جایگاه خودش را در جهان پیدا کرد و انتظار می‌رود که در آینده محبوبیت آن بیشتر شود.

  • امکان انجام تراکنش در کمترین زمان: سرعت در معاملات همیشه یک مزیت است و رمز ارز الگوAlgo نیز این مزیت را دارد. در واقع این ارز دیجیتال در مدت زمان کمتر از ۴ و نیم ثانیه تراکنش‌ها را انجام می‌دهد و به شما اجازه انتقال توکن به کیف پول را می‌دهد.
  • مقیاس‌پذیری بالا: هرچقدر که به تعداد کاربران ارز دیجیتال الگو اضافه شود باز هم تغییری در سرعت و زمان انجام تراکنش‌ها به وجود نمی‌آید. در واقع بلاکچین الگورند مقیاس‌پذیری بالایی دارد و همواره می‌توانید تراکنش‌های خود را سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.
  • تحلیل و بررسی آسان: کار با رمزارز‌ها برای غیر متخصصین اندکی دشوار است. پس هرچه یک بلاکچین شفاف‌تر باشد امکان استفاده از آن برای کاربران خصوصاً کاربرانی که تخصص زیادی ندارند راحت‌تر می‌شود. خوشبختانه ارز Algo در پکیج کامل خود این مورد را هم دارد.
  • امنیت بالا: ویژگی مهم دیگری که از دلایل محبوبیت ارز الگو محسوب می‌شود امنیت بالای معاملات در این بلاکچین است. دلیل این امنیت استفاده از تکنولوژی کد‌های دیجیتال نشکن است. بنابراین کاربران بدون نگرانی می‌توانند پرداخت‌های خود را در فضایی امن انجام دهند.

ارز الگو Algo

قیمت ارز الگورندAlgorand؛ انتظارات از این ارز در آینده

بحث قیمت ارز‌های دیجیتال همیشه مهم‌ترین مورد است. و تحلیل قیمت روز ارز و پیش‌بینی قیمت‌ها در آینده همیشه مورد توجه هولدر‌ها بوده و هست. قیمت ارز الگوalgo در زمان نوشتن این مقاله ۰. ۲۹۹۵۹۸ دلار است که به تومان معادل با ۱۰. ۷۶۱ است.

با توجه به روند این نرخ‌ها در ماه‌های اخیر و پیش‌بینی که برای سال آینده انجام شده می‌توان گفت قیمت ارز الگوAlgo در سال آینده به ۲. ۸۱۲ دلار خواهد رسید. بدین ترتیب براساس این تحلیل‌ها شما می‌توانید به آینده ارز الگورند‌امیدوار باشید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید این ارز را به عنوان یک گزینه مد نظر داشته باشید.

لازم به ذکر است که قیمت‌های ارز‌های دیجیتال و پیش‌بینی‌هایی که برای آینده‌ی این ارز‌ها انجام می‌شود نمی‌تواند به‌طور قطع درست باشد. اما با توجه به تحلیل‌هایی که همیشه انجام شده و در اکثر مواقع نتیجه‌ی درست داشته، می‌توان تا حدودی به این پیش‌بینی‌ها اعتماد کرد.

صرافی‌های Algo

تعداد زیادی صرافی ارز الگوAlgo وجود دارد. در حال حاضر می‌توانید این ارز را از صرافی‌های بایننس، کوکوین، کراکن، گیت آی‌او، کوین بیس، کوینکس و غیره خریداری کنید. دقت داشته باشید که برای انجام معاملات ارز‌های دیجیتال به دانش، تجربه و تخصص نیاز خواهید داشت. اگر خودتان از دانش و تجربه کافی برخوردار نیستید می‌توانید با مراجعه به سایت کوینکس فارسی هرآنچه را که باید در این زمینه بدانید کسب کرده و معاملاتی سودآور و بدون ریسک داشته باشید.

انواع کیف پول Algo

در معاملات ارز‌های دیجیتال علاوه بر خرید و به دست آوردن ارز باید به نگهداری این ارز‌ها هم اهمیت بدهید. زیرا شما خودتان مسئول نگهداری این ارز‌ها هستید. از این رو مسأله‌ی کیف پول اهمیت پیدا می‌کند. برای نگهداری و ذخیره ارز الگوAlgo هم باید نهایت دقت را داشته باشید و برای ذخیره‌ی آن از یک کیف پول مناسب استفاده کنید.

در حال حاضر برای ذخیره‌ی ارز الگو می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر نانو اس و ایکس و ترزور استفاده کنید. همچنین بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری برای ذخیره ارز الگوAlgo کیف پول‌های تراست وات، مت وات (Math Aallet)، الگوراند وات (algorand Wallet) و اتمیک وات (Atomic Wallet) هستند.

ارز الگو Algo

سخن پایانی: آموزش ارز الگوalgo

در مطالب فوق در مورد ماهیت ارز الگوAlgo، ویژگی‌ها و کاربرد‌های آن صحبت کردیم. همچنین با توجه به تحلیل‌ها و شرایط فعلی انتظار می‌رود این ارز در آینده روندی رو به رشد داشته باشد. از این رو برای یک سرمایه‌گذاری سودآور گزینه‌ی خوبی است. کسب اطلاعات در مورد ارز‌های مختلف کمک می‌کند که با شناخت و آگاهی وارد معاملات شوید و سرمایه‌ی خود را به خطر نیندازید. برای همین همیشه استفاده از آموزش ارز‌های دیجیتال خصوصاً آموزش آنلاین ارز دیجیتال توصیه می‌شود. ‌امیدوارم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد.

نظرات