چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

0

کرم ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بوده که تمام افراد باید به‌طور روزانه برای مراقبت از پوست خود در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب استفاده نمایند. بعضی افراد فکر می‌کنند ضد آفتاب فقط باید در فصل تابستان و گرما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایند، درحالیکه ضد آفتاب و تمدید مداوم آن باید در طول روز هر ۳ الی ۴ ساعت یکبار صورت گیرد. همواره پوست شما در معرض اشعه خورشید قرار داشته و فرقی ندارد که شما در محیط سربسته باشید یا فضای باز، همیشه پوست صورت در معرض آسیب‌های محیطی قرار دارد. در کنار خواص عالی آفتاب برای پوست، همچنین اشعه‌های خورشید مضرات بسیاری برای پوست داشته که ممکن است منجر به به ایجاد لک یا تیرگی روی پوست گردد.

کرم ضد آفتاب

اس پی اف SPF چیست؟

حتما شما هم موقع خرید کرم ضد آفتاب با کلمه اس پی اف یا SPF آشنا شده‌اید. بسیاری از افراد بر این باور هستند هر چقدر میزان SPF بیشتر باشد می تواند بیشتر از پوست مراقبت کند اما لازم به ذکر است که اینگونه نیست ،هر چقدر میزان SPF بیشتر باشد  مضرات آن نیز بیشتر است و می تواند به پوست آسیب بزند .تحقیقات نشان داده که کرم ضدآفتابی که SPF 30دارند ۹۷% و کرم ضدآفتابی که SPF 50 دارند۹۸% از اشعه های مضر آفتاب رو دفع می کنند،به همین دلیل استفاده از کرم پودر با SPF 30برای پوست بسیار مناسب است.

 

انواع مختلف کرم ضد آفتاب

برای خرید ضد آفتاب باید به این موضوع توجه کنید که اس پی اف موجود در ضد آفتاب منطبق با نیاز شما باشد.دو نوع کرم ضد افتاب وجود دارد. کرم ضد آفتاب طبیعی و دیگری کرم ضد آفتاب شیمیای است.هر دو نوع ضد آفتاب شیمیایی و طبیعی از پوست شما در مقابل نور خورشید به خوبی مراقبت می کند. کرم ضد آفتاب طبیعی با برخورد کردن اشعه فرابنفش و انعکاس  آن روی پوست مانع از جذب اشعه فرابنفش میشود. کرم ضد آفتاب شیمیایی اشعه فرابنفش رو جذب میکند و مانع از نفوذ اشعه به پوست می شود و در نتیجه از مضرات اشعه برای پوست جلوگیری میکند.

نوع پوست در انتخاب کرم ضد آفتاب خیلی مهم است .اگر پوستتان چرب است باید از کرم ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کنید.اگر پوست حساسی دارید باید کرم ضد آفتاب ضد حساسیت استفاده کنید و اگر پوست تیره ای دارید باید از ضد آفتابی استفاده کنید که روی صورت شما حالت گچ مانند پیدا نکند. در پایین دو کرم ضد آفتاب معرفی می گردد.

 

کرم ضد آفتاب حاوی کلاژن لابورن

کلاژن نوعی پروتئین در بدن است که موجب استحکام و پایداری پوست می‌شود. بیش از ۳۰ درصد از بدن انسان و ۷۰ درصد از پوست شامل پروتئین کلاژن است؛ که با بالا رفتن سن روند ساخت و ساز آن در بدن رو به کندی می‌رود. از این رو نیاز است که کلاژن را به صورت مستقیم به پوست وارد نماییم. کرم ضد آفتاب لابورن حاوی کلاژن است و این پروتئین را به طور مستقیم وارد پوست می‌کند.

کرم ضد آفتاب رنگی لابورن Laboren مخصوص پوست معمولی و خشک حاوی روغن همیشه بهار است که دارای خواص ترمیم کنندگی و نرم کنندگی است و برای پوست خشک و آسیب دیده مناسب است. کرم ضد آفتاب حاوی روغن همیشه بهار لابورن ضد التهابات خفیف پوستی است و هم‌چنین حاوی ویتامین E است که از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. کرم ضد آفتاب لابورن حاوی عصاره شیرین بیان و زینک است. زینک موجود در این کرم چربی زائد پوست را کنترل می‌کند و ضد آکنه می‌باشد. هم‌چنین وجود اکسید تیتانیوم موجود در این کرم از تاثیرات زودرس اشعه خورشید بر روی پوست از جمله آفتاب سوختگی، قرمزی و التهاب، تیرگی و حساسیت پوستی و اثرات دیررس از جمله چین و چروک و سرطان‌های پوستی ممانعت می‌نماید.

مشخصات کرم ضد آفتاب ۶ کاره لابورن مخصوص پوست چرب

کرم ضد آفتاب حاوی کلاژن لابورن دارای خواص روشن کننده، سفید کننده، ضد لک، ضد التهاب و آنتی باکتریال است. این کرم هم‌چنین دارای ساختاری بسیار سبک است. مشخصات کرم ضد آفتاب ۶ کاره لابورن به صورت زیر است.

دارای SPF50 و محافظ پوست در برابر اشعه خورشید
دارای رنگدانه و جایگزین کرم پودر برای مصرف روزانه
حاوی کلاژن، ویتامین E و روغن درخت چای
دارای خاصیت ضد لک
ضد چین و چروک
دارای خاصیت ضد پیری و نرم کنندگی
دارای حجم ۵۰ میلی لیتر
دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت ۵۶/ظ/۵۴۲۸
دارای شماره پروانه بهره برداری صنایع ۱۰۰/۱۹۱۱۸۹
مشخصات کرم ضد آفتاب لابورن رنگی مخصوص پوست نرمال و خشک

کرم ضد آفتاب حاوی کلاژن لابورن دارای خواص روشن کننده، سفید کننده، ضد لک، ضد التهاب و آنتی باکتریال است. این کرم هم‌چنین دارای ساختاری بسیار سبک است. مشخصات کرم ضد آفتـاب ۶ کاره لابورن به صورت زیر است.

دارای SPF50 و محافظ پوست در برابر اشعه خورشید
دارای رنگدانه و جایگزین کرم پودر برای مصرف روزانه
حاوی کلاژن، ویتامین E و روغن همیشه بهار
دارای خاصیت ضد لک
ضد چین و چروک
دارای خاصیت ضد پیری و نرم کنندگی
دارای حجم ۵۰ میلی لیتر
دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت ۵۶/ظ/۵۴۲۹
دارای شماره پروانه بهره برداری صنایع ۱۰۰/۱۹۱۱۸۹

 

کرم ضد آفتـاب و ضد لک بی رنگ لافارر

کرم ضد آفتـاب بی رنگ لافارر La farrerr با فرمولاسیون سبک از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتـاب جلوگیری می‌کند و دارای حجم ۴۰ میلی‌لیتر است. کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر رفع کننده لک‌های پوستی است و روند پیری پوست را کند می‌کند. هم‌چنین کرم ضد آفتـاب لافارر ضد حساسیت است و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. این کرم ساخت ایران است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

مشخصات کرم ضد آفتاب بی رنگ لافارر مخصوص پوست خشک و معمولی

کرم ضد آفتـاب و ضد لک بی رنگ لافارر دارای فرمولاسیون سبک است و از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتـاب محافظت می‌کند. برای استفاده ۱۵ دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید مقدار کافی از کرم ضد لک لافارر را روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۴ ساعت تکرار کنید. مشخصات کرم ضد آفتـاب بی رنگ لافارر مخصوص پوست خشک و معمولی به صورت زیر است.

فرمولاسیون سبک
محافظت بالا از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتـاب
پیشگیری و رفع کننده لک‌های پوستی
رطوبت رسانی عمقی و رفع علائم خشکی
ضد حساسیت و قرمزی
کند کردن روند پیری پوست
خنثی کردن رادیکال‌های آزاد
دارای حجم ۴۰ میلی‌لیتر
دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت ۵۶/۲۱۸۹۹ و ۵۶/۲۱۹۰۰
دارای ISO 9001 و ISO 10002

مشخصات کرم ضـد آفتاب بدون رنگ لافارر مخصوص پوست چرب

کرم ضد آفتـاب و ضد لک بی رنگ لافارر دارای فرمولاسیون سبک است و از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتـاب محافظت می‌کند. برای استفاده ۱۵ دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید مقدار کافی از کرم ضد لک لافارر را روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۴ ساعت تکرار کنید. مشخصات کرم ضد آفتـاب بی رنگ لافارر مخصوص پوست چرب به صورت زیر است.

فرمولاسیون فوق سبک
محافظت بسیار بالا از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتـاب
پیشگیری و رفع کننده لک‌های پوستی
مهار ترشح سبوم
مات کنندگی پوست
ضد حساسیت
کند کردن روند پیری پوست
جلوگیری از ایجاد جوش
خنثی کردن رادیکال‌های آزاد
دارای حجم ۴۰ میلی‌لیتر
دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت ۵۶/۲۱۸۹۷ و ۵۶/۲۱۸۹۸
دارای ISO 9001 و ISO 10002

نظرات