زمان ثبت نام آزمون مدارس سمپاد و تیزهوشان سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

0

زمان ثبت نام آزمون مدارس سمپاد و تیزهوشان سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام آزمون مدارس سمپاد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۸ فروردین آغاز می‌شود. داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۸ فروردین برای ثبت نام اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون مدارس سمپاد و تیزهوشان سال تحصیلی 1403 - 1404

ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۸ فروردین انجام می‌شود.

در بخشنامه استعداد درخشان و ثبت نام مدارس استعداد درخشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شرایط ثبت نام و پذیرش آزمون تیزهوشان شامل مراحل ثبت نام داوطلبان در آزمون، ضوابط و شرایط ثبت نام و پذیرش داوطلبان، مواد امتحانی، تعداد و ضرایب سوالات آزمون، اعلام نتایج، ضوابط و نحوه انتقال پذیرفته شدگان توضیح داده شده است.

داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به پایه های تحصیلی هفتم و دهم متوسطه پس از انجام تمام مراحل مربوط به ثبت نام آزمون ورودی این مدارس باید با توجه به زمان اعلام شده از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان برای برگزاری آزمون تیزهوشان​، در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. لازم به ذکر است که هر ساله زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ذکر می شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام

دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، از طریق سامانه ثبت نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. ثبت نام داوطلبان آزمون تیزهوشان از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام انجام می شود.

گفتنی است، مدارس تیزهوشان یکی از پرطرفدارترین مدارس در ایران هستند که به منظور ثبت نام دانش آموزان و جذب داوطلبان نمونه اقدام به برگزاری آزمون می نمایند. دانش آموزان حائز شرایط بایستی از زمان ثبت نام آگاه بوده و اقدام به تکمیل فرم های مربوطه در سایت مربوطه نمایند و پس از ثبت نام، در آزمون این مدارس شرکت نمایند. دانش آموزانی که دارای هر یک از شرایط مشخص شده این مدارس نباشند و یا در زمان های مقرر شده ثبت نام خود را انجام ندهند، مجاز به تحصیل در این مدارس نمی باشند..

نظرات