بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع +‌عکس و داستان

0

فیلم ورود و خروج ممنوع کارگردانی و نویسندگی امید آقایی جلیانی و با موضوع درام اجتماعی تولید شده و قرار بر این است از شبکه یک سیما پخش شود. در این فیلم بازیگرانی چون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی آبادی در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران ورود و خروج ممنوع همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران ورود و خروج ممنوع و بیوگرافی نقش هایشان در فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش در نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع +‌عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع با عکس جدید

فیلم ورود و خروج ممنوع به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. ورود و خروج ممنوع داستان شاد و کمدی و اجتماعی دارد و درباره یک روحانی است که در زندان فعالیت می کند. در خلاصه داستان فیلم، توضیحی آمده است: یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود و ..

بیوگرافی همه بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع با عکس جدید

اسامی بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع

بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع به کارگردانی امید آقایی عبارتند از:

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی آبادی از بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع می باشند.

اسامی بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع

معرفی کلی فیلم ورود و خروج ممنوع

فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع یکی از جدیدترین فیلم های سینما در ژانر کمدی اجتماعی بوده که برای اولین بار در آذر ماه ۱۴۰۲ در سینماهای ایران اکران شد و حالا در نوروز امسال نیز قرار است به صورت اکران آنلاین بر روی شبکه فیلم نت برود. این فیلم برای موضوع و محتوای کمدی و شاد و اجتماعی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع فیلمی کمدی، شاد و موزیکال به کارگردانی امید آقایی است که در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت

سینمایی «ورود‌و‌خروج ممنوع» بعد از سری فیلم‌های سینمایی اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی شباهت زیادی به این فیلم ها دارد.

داستان فیلم ورود و خروج ممنوع

خلاصه داستان

داستان ورود و خروج ممنوع درباره روحانی و زندگی او و اتفاقات پیرامون یک روحانی را بازگو می‌کند که مسئول عقیدتی یک زندان است و حین برخورد با چند زندانی اتفاقات جالبی برایش رقم می‌خورد. این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

معرفی کلی فیلم ورود و خروج ممنوع

اکران آنلاین فیلم ورود و خروج ممنوع از شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی «ورود و خروج ممنوع»، از پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به صورت اکران آنلاین از فیلم نت پخش میشود و قیمت بلیت فیلم نیز ۸۰ هزار تومن می باشد. «ورود‌و‌خروج ممنوع» با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب از امروز پنجشنبه، نهم فروردین در فیلم‌نت عرضه می‌شود.

بازیگر نقش روحانی فیلم ورود و خروج ممنوع کیست

سید هادی کاظمی

سید هادی کاظمی در ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در میانه، آذربایجان شرقی متولد شد. او اصالت خود را در یک برنامه تلویزیونی به یکی از شهرهای اطراف میانه با نام ترک نسبت داد. او در هنگام تحصیل و از سال‌های نوجوانی به روی صحنه رفت. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ای که خودش معتقد است که هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌است: «من در دانشگاه هیچ چیز یاد نگرفتم اما یک استادی داشتم به اسم آقای دامود که خیلی چیزها به من یاد داد ولی متأسفانه وقتی وارد دانشگاه شدم حس اینکه چیزی در آنجا یادگرفتم را نداشتم. دانشگاه بیشتر برای من محیطی بود برای ارتباط بیشتر، همین»

او از سال ۱۳۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد و از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از پاورچین مدیری حضور داشت. وی در تله‌فیلم‌ها و سریال‌های دیگری هم بازی کرده که از آن کارها می‌توان به سریال در چشم باد در نقش عباس پذیرش هتل نام برد. کاظمی با قهوه تلخ در نقش باباشاه جایگاه خود در طنز را محکم‌تر کرد. وی در سریال علی‌البدل که در نوروز ۱۳۹۶ پخش شد، نیز ایفای نقش کرد.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع +‌عکس و داستان

زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و در کارنامه هنری خود نامزدی دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) را دارد.

محمّدرضا هدایتی

زادهٔ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در زابل بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، صداپیشه و خواننده ایرانی است. وی به خاطر نقش‌های کمدی در سریال‌های تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری شهرت پیدا کرده‌است.اما پیش از آنکه به شهرت برسد در عرصه تئاتر بسیار فعال بوده‌است.

بیوگرافی امید آقایی کارگردان فیلم ورود و خروج ممنوع

امید آقایی کارگردان سینما و اولین کارگردان روحانی است. وی در سال ۱۳۹۸ فیلم ورود و خروج ممنوع را کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را هم نوشته است؛ او می‌گوید: «من حدود ۲۰ سال است که در مورد اخلاق دغدغه دارم؛ در ابتدا باور اخلاق برای خود و بعد از آن، برای سایر افراد جامعه را دارم؛ چون یکی از وظایف روحانیت، بحث توسعه اخلاق در جامعه است؛ چند سال پیش روایت زیبایی از امام صادق (ع) با موضوع مکارم اخلاق با ۱۰ مصداق نظر من را به خود جلب کرد؛ در آن زمان حس کردم که باید این مکارم اخلاقی با توجه به آیات و روایات اسلامی، تبین و تفسیر شوو در اینباره شروع به نوشتن کتابی با نام اخلاق کریمان کردم؛ دو جلد از این کتاب چاپ شد؛ جلد اول با موضوع یقین و جلد دوم با موضوع مقام صبر؛ اما از آن جایی که بحث کتابخوانی در کشور ما ضعیف است، این دیدگاه در من به وجود آمد که باید از ابزاری بهتر برای بیان موضوعات دینی استفاده کرد؛ سپس طرحی در ذهن داشتم که با تشویق دوست عزیزم، امین زندگانی، آن طرح به فیلمنامه تبدیل شد؛ سپس یک موسسه فرهنگی با بعضی از دوستان تاسیس کردیم که امین زندگانی به عنوان مدیر عامل آن حضور دارد؛ بعدها آن طرح سینمایی تبدیل به فیلمنامه‌ای با نام غیرت شد که موضوع آن روحانیت است؛ این فیلم قرار بود به تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری ساخته شود که به دلایلی به تعویق افتاد»

عوامل

  • کارگردان : امید آقایی
    تهیه کننده : مرتضی شایسته
  • نویسنده : امید آقایی
  • فیلمبردار : فرشاد خالقی

نظرات