زمان دقیق پخش و تکرار سریال از سرنوشت ۴ (فصل ۴) ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

10

زمان دقیق پخش تکرار سریال از سرنوشت ۴ (فصل ۴) با شروع زمستان و دی ماه ۱۴۰۰ و تاریخ دقیق پخش همراه با عکس های جدید فصل ۴ و ۵ “سریال از سرنوشت” و بازیگران جدیدش را در این بخش از مجله حرف تازه میبنید

پخش سریال «از سرنوشت ۴» از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۵:۳۰ بامداد و ۹:۲۰ خواهد بود.

🔹 پخش : شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰

🔸 پنجشنبه خلاصه پخش می شود

🔺 بازپخش : ساعات ۱:۴۵ ، ۹:۴۵ و ۱۶:۱۵

سریال از سرنوشت تاکنون سه فصل را پشت سر گذاشته و با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شده است و درخواست ساخت فصل چهارم و چنجم این سریال را دارند. عوامل سریال از سرنوشت هم اکنون در حال فیملبرداری و ساخت فصل ۴ سریال از سرنوشت هستند و قرار است از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در ماه رمضان از شبکه دو تلویزیون پخش شود.

زمان دقیق پخش سریال از سرنوشت 4 (فصل 4) و تاریخ دقیق پخش را بخوانید

زمان دقیق پخش و تکرار سریال از سرنوشت ۴ (فصل ۴) ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

زمان پخش و بازپخش از سرنوشت ۴

🔹 پخش : شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰

🔸 پنجشنبه خلاصه پخش می شود

🔺 بازپخش : ساعات ۱:۴۵ ، ۹:۴۵ و ۱۶:۱۵

حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، ساناز سعیدی، سولماز غنی، نگین صدق گویا، سیدمهرداد ضیایی و مائده طهماسبی در این فصل حضور خواهند داشت.

داستان از سرنوشت درباره هاشم با بازی دارا حیایی و کیسان دیباج دو کودک است که در خانه خورشید زندگی کردند و بینندگان این سریال همچنان علاقه مند هستند که فصل‌های بعدی آن را هم دنبال کنند

تهیه کننده این مجموعه گفته که در حال حاضر به ادامه دار بودن این مجموعه فکر می کنم که اگر با سازمان صداوسیما به توافق برسم فصل های چهارم و پنجم این مجموعه را نیز تولید خواهیم کرد.

در کنار داستان جذاب سریال از سرنوشت بازی خوب بازیگران مخصوصا کیسان دیباج و دارا حیایی باعث شده این سریال بسیار پرطرفدار شود. در حالی که ابتدا برخی انتقاد می‌کردند که این سریال شبیه به مجموعه بچه مهندس است پخش آن معلوم شد هر کدام از این سریال‌ها داستان‌های خاص خودشان را دارند.

فصل سوم آن ۱۲ آذر ۹۹ به پایان رسید و حالا عوامل و سازندگان این مجموعه تلویزیونی در جدیدترین اخبار اعلام کردند که فصل چهارم از سرنوشت تولید خود را آغاز کرد و به احتمال زیاد فصل پنجم نیز در راه است.

همچنین ببینید: بیوگرافی بازیگران فصل چهارم از سرنوشت با خلاصه داستان

تصویربرداری سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان در لوکیشینی به نام خیابان هرمزان در تهران ادامه دارد و تا کنون بیش از ۵۰ درصد کار مقابل دوربین رفته است. عمده کار در تهران تصویربرداری می‌شود، اما گروه برای گرفتن سکانس‌هایی نیز به ارومیه و قزوین هم سفر می‌کند.

10 دیدگاه در “زمان دقیق پخش و تکرار سریال از سرنوشت ۴ (فصل ۴) ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

  1. هلیا گفت:

    سریال از سرنوشت ۴ واقعااااا عالیه

  2. شوکا گفت:

    جمعه چی؟؟

    1. ادمین گفت:

      جمعه ها قسمت جدید میده

  3. ۰ گفت:

    یه ۴ و ربع هم داره چرا اونو نزاشتین؟

  4. :) گفت:

    اطلاعات در مورد باز پخششون؟

  5. ارغوان گفت:

    از شبکه دو پخش میشه فکر کنم ماه رمضان چهارصد یک خیلی خوشحالم

  6. پریا گفت:

    امروزامروز ۷ فروردین ۱۴۰۱ هست ولی بخش نشده

  7. Hasti گفت:

    الان اسفند ماهه هزارو چهارصده چرا نمیده؟؟

  8. امیررضا گفت:

    امروز ۱۴ روز از ماه بهمن گذشت پس کی می زاریدش

  9. Ali گفت:
    1
    1

    سلام امروز سوم بهمن هزار و چهارصده ولی شروع نشده.هنوز پس کی شروع میشه؟؟؟

نظرات