اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ایستاده در غبار با نقش + عکس شخصی و داستان

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ایستاده در غبار با نقش + عکس شخصی و داستان و خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم ایستاده در غبار شبکه نسیم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی هادی حجازی فر (احمد متوسلیان)،امیرحسین هاشمی،سوده ازقندی و …جزئیات پخش در ۴ آذر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم ایستاده در غبار

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ایستاده در غبار با نقش + عکس شخصی و داستان

“فیلم ایستاده در غبار” یکی ار فیلم های ارزشی دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۳ سازمان هنری رسانه‌ای اوج در ژانر جنگی،خانوادگی و درام است.  این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. ایستاده در غبار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد. این فیلم بیشترین نامزد در همین جشنواره را از آن خود کرد و در چندین قسمت برنده نیز شد.

خلاصه داستان

احمد متوسلیان که دوران نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده و اکنون بزرگتر شده، فرمانده لشکری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند. اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای ایران رقم می‌خورد. این فیلم دربارهٔ زندگی احمد متوسلیان است…

خلاصه داستان فیلم ایستاده در غبار

اسامی بازیگران فیلم ایستاده در غبار با نقش

  • هادی حجازی‌فر در نقش احمد متوسلیان
  • امیرحسین هاشمی در نقش مجتبی عسگری
  • سوده ازقندی در نقش مریم کاتبی
  • فرهاد فداکار در نقش محمد ابراهیم همت
  • عماد محمدی در نقش حسین همدانی
  • و…

هادی حجازی فر

زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی و با بازی در مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد و از فیلم‌های بعدی‌اش می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و موقعیت مهدی اشاره کرد. وی در جشن خانهٔ سینما و جشن منتقدان برندهٔ جایزه و در سی‌وپنجمین جشنوارهٔ فیلم فج نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است. در یک نظرسنجی اینترنتی نیز به‌عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد برای نقش «کمال» در فیلم ماجرای نیمروز در سی‌وپنجمین دوره جشنوارهٔ فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد.همچنین در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول برای فیلم موقعیت مهدی شد.

بازیگران فیلم ایستاده در غبار

هادی حجازی فر بازیگر نقش اول فیلم ایستاده در غبار

سوده ازقندی

سوده ازقندی متولد ۱۳۶۶ در تهران، بازیگری و مجری است. او از سال ۸۹ به صورت جدی وارد فضای هنرهای نمایشی و تاتر شد. بعد بازی در چند تئاتر سال ۹۰ برای اولین بار مقابل دوربین مهیار خسروانی رفت برای فیلم کوتاه که در جشنواره فیلم کیش موفق به دریافت جایزه شد. ایشان مدتی بعد با بازی در فیلم ایستاده در غبار که پرافتخاترین حضور وی بود، وی در این فیلم در نقش پرستاری واقعی به نام مریم کاتبی را بازی کرد که مورد تحسین همگان قرار گرفت.

عوامل فیلم ایستاده در غبار

دیگر عوامل

عکاس: سحاب زری باف، منشی صحنه: محسن بهاری، انتخاب بازیگر و بازیگردان: ابراهیم امینی و مهدی زمین پرداز، دستیار اول کارگردان: مجتبی شفیعی، دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، دستیار اول صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح تیتراژ: حسین جمشیدی گوهری، مدیر برنامه ریزی: علیرضا سبزواری، برنامه ریز: وحید کاشی، طراح گریم: شهرام خلج، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر تولید: محمود محمد طائمه، موسیقی: حبیب خزایی فر، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، تدوین: سجاد پهلوان زاده، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز.

نظرات