بازیگر نقش شهربانو در سریال دیو و ماه پیشونی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

0

بازیگر نقش شهربانو در سریال دیو و ماه پیشونی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

ستایش موسوی بازیگر نقش شهربانو در سریال دیو و ماه پیشونی میباشد کیست : ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی ستایش موسوی بازیگر نقش شهربانو در سریال دیو و ماه پیشونی را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. ستایش موسوی بازیگر نقش شهبانو در سریال دیو و ماه پیشونی میباشد که متولد سال ۱۳۷۶ در تهران است. از مهمترین آثار هنری و بازیگری ستایش موسوی میتوان به سریال دیو و ماه پیشونی اشاره کرد در ادامه به بیوگرافی کامل ستایش موسوی می پردازیم

بیوگرافی ستایش موسوی بازیگر نقش شهربانو در سریال دیو و ماه پیشونی

بیوگرافی ستایش موسوی

ستایش موسوی بازیگر تئاتر،سینما و تلوزیون متولد ۲ تیر ۱۳۷۶ در تهران میباشد

ایشان دارای مدرک بازیگری می باشد.

این بازیگر از هنرمندان جوان سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی به جمع بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی پیوسته است. اگرچه کارنامه چشمگیری ندارد، اما با بازی در این سریال توانست به شهرت برسد.

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو در سریال دیو و ماه پیشونی

ستایش موسوی در دوم تیر ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است و از بازیگران سادات می باشد

این بازیگر از کودکی علاقه فراوانی به بازیگری داشت و معتقد است که اصلا فکر نمی کردم روزی بازیگر شوم. وقتی بزرگ شدم تنها دغدغه ام سر کار رفتن بود و دوره های دندانپزشکی را گذراندم تا دستیار پزشکی شوم و چون خیلی خوش شانس بودم دکتر زنی که دستیارش بودم بهترین دوستم شد و مرا به سمت هنر سوق داد.

بازیگر نقش شهبانو در سریال دیو و ماه پیشونی کیست بیوگرافی

شروع بازیگری

من در کلاس های بازیگری ثبت نام کردم و اساتید خیلی خوب و محترمی مانند آقای حمیدرضا آذرنگ ، سیامک سفری و . . . داشتم و از آن ها نکات بسیاری یاد گرفتم.

به نظرم هر کاری سختی های خود را دارد و هر آدمی اگر چیزی را با سختی بدست نیاورد ، برایش ماندگار نخواهد بود و پشت هر سختی ، موفقیت است؛ پس اگر علاقه داشته باشید ، سختی هایش برایتان شیرین می شود.

بازیگر نقش شهبانو در سریال دیو و ماه پیشونی

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش شهبانو در سریال دیو و ماه پیشونی

مجموعه نمایش خانگی دیو و ماه پیشونی، به کارگردانی حسین قناعت، تهیه‌کنندگی مهدی یاری و نویسندگی مهرداد کوروش نیا جدیدترین سریال نمایش خانگی در ژانر کودک و نوجوان است که هر هفته از فیلیمو منتشر می‌شود.

دیو و ماه پیشونی، داستان زندگی کیمیاگری با دختر شش‌ساله‌اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده، که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌شود…

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش شهبانو در سریال دیو و ماه پیشونی

علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، ستایش موسوی، حسن پورشیرازی، نگین معتضدی، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، افسانه بایگان، الهام جدی، عسل قرایی، احمدرضا اسعدی، رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، الهه محمودی، آتش تقی پور، عباس محبوب و علی کاظمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظرات