ویدئو/ بازر بیتر زیبا و شگفت انگیز (پری پتی) در فینال لیگ برتر بسکتبال را ببینید

0

ویدئو/ بازر بیتر زیبا و شگفت انگیز (پری پتی) در فینال لیگ برتر بسکتبال را ببینید

بازر بیتر زیبا و شگفت انگیز پری پتی بازیکن تیم شهرداری گرگان در مقابل تیم مهرام یکی از اتفاقات شگفت انگیز مسابقات بسکتبال است که ادامه ویدئوی بازر بیتر باور نکردنی پری پتی در ثانیه پایانی فینال لیگ برتر بسکتبال ایران را ببینید

ویدئو/ بازر بیتر زیبا و شگفت انگیز (پری پتی) در فینال لیگ برتر بسکتبال را ببینید

مجله حرف تازه – فینال چهارم لیگ برتر بسکتبال در حالی در حساس ترین شرایط پیگیری می شد که سهم گرگانی ها از سه فینال قبلی دو پیروزی و سهم مهرام یک برد بود، مهرامی ها بازیکنان با تجربه ای مانند صمد و مهدی کامرانی قدر خدمت داشته و قصد داشتند پیروز شوند و کار را به دیدار پنجم بکشانند و در آستانه رسیدن به هدفشان هم بودند که در لحظات آخر بازی، حرکت شگفت انگیز پری پتی نتیجه را تغییر پیدا کرد.

در کوارتر پایانی با اشتباه و خطای بازیکن شهرداری گرگان ،نتیجه یک امتیاز به سود مهرام تغییر پیدا کرد در ادامه گرگانی ها از اندک فرصت حمله خود استفاده نکردند و همه چیز می رفت به سود مهرام تمام شود.

پشهرداری گرگان با خطای فنی تیم حریف، دو پرتاب به مهرام داد تا همه چیز تمام شده تلقی شود. هر دو پرتاب به گل تبدیل شد و مهرام سه امتیاز پیش افتاد، اما در زمان کمتر از سه ثانیه روی تابلو، پری پتی از زمین خودی پرتاب بلندی موسوم به بازر بیتر انجام داد و در کمال ناباوری این توپ وارد سبد شد تا همه چیز مساوی شود. داوران بارها از طریق سیستم IRS صحنه را بازبینی و در نهایت اعلام کردند در لحظه جدا شدن توپ از دست بازیکن هنوز ساعت صفر نشده و گل صحیح است.

پس از این تساوی بازی به وقت اضافی کشیده شد و در آنجا شهرداری گرگان با روحیه ای بسیار بهتر موفق به کسب سومین پیروزی و عنوان قهرمانی شد.

ویدئوی بازر بیتر باور نکردنی پری پتی را ببینید:

پری پتی کیست

پریش پری پتی (زادهٔ ۵ اوت ۱۹۸۸) یک بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر در تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال ایران بازی می‌کند. وی همچنین سابقه بازی در تیم فاروس لاریس در لیگ بسکتبال یونان را نیز به همراه دارد. پری پتی در تایخ ۱۱ آبان ۱۳۹۷ با عقد قراردادی یکساله به تیم شهرداری گرگان پیوست. پری پتی در سال اول حضور خودش در ایران به همراه تیم شهرداری گرگان توانست به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران برسد و جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل را از آن خود کند.

نظرات