اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آپارتمان با نقش + خلاصه داستان و معرفی عوامل

0

سریال آپارتمان : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال آپارتمان همراه با اسامی عوامل با بازی جمشید اسماعیل‌خانی،پرویز پرستویی،شهره لرستانی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال آپارتمان

این مجموعه قدیمی به کارگردانی اصغر هاشمی و نویسندگی فرهاد توحیدی محصول سال ۱۳۷۱ در زانر اجتماعی،درام و خانوادگی است.این سریال بار اول از شبکه یک در سال ۱۳۷۲ پخش شد و مورد توجه بینندگان قرار گرفت تا جایی که اکنون بعد از ۳۰ سال قرار است دوباره از شبکه آی فیلم باز پخش شود.

خلاصه داستان

یک پزشک و یک پرستار، علاوه بر آنکه در یک بیمارستان همکار هستند، در یک مجتمع مسکونی در همسایگی هم زندگی می‌کنند و اندکی بعد، تصمیم می‌گیرند با یکدیگر ازدواج کنند. در شب عروسی، داماد در مراسم حاضر نمی‌شود و این موضوع، علاوه بر نگرانی و اضطراب، زمینه‌ساز بروز اختلاف و سوءتفاهم میان دو خانواده نیز می‌گردد و….

خلاصه سریال آپارتمان

اسامی بازیگران سریال آپارتمان

آزیتا حاجیان

آزیتا (هدی) حاجیان زادهٔ ۲۱ دی ۱۳۳۶، بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر است.همسر سابق وی محمدرضا شریفی‌نیا است که صاحب دو فرزند به نام‌های مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا هستند. فرزندان آزیتا حاجیان هم در رشتهٔ بازیگری فعالیت می‌کنند.وی در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دورهٔ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

بازیگران سریال آپارتمان

پرویز پرستویی

زادهٔ ۲ تیر ۱۳۳۴ بازیگر ایرانی است. او با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم لیلی با من است  دیپلم افتخار جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرد. او همچنین برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های آژانس شیشه‌ای، بید مجنون، به نام پدر و بادیگارد برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم دیار عاشقان برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

عوامل سریال آپارتمان

پرویز پرستویی در سریال آپارتمان

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه: فرهاد توحیدی،نورپرداز: منوچهر شمسایی،تصویربردار: مهدی مستوفی،صداربرداران: بهروز معاونیان – اصغر شاهوردی – مسعود کتیرایی – ساسان باقرپور،طراح گریم: عبداله اسکندری،گریمور: مجید اسکندری و شراره عقیلی،طراح صحنه و دکور: محسن شاه ابراهیمی،طراح لباس: شهین نجف زاده،طراح تیتراژ: اسدالله ایمن،مدیر تدارکات: مصطفی بنی هاشمی
منشی صحنه: کتایون صادقی،دستیار کارگردان: همایون اسعدیان و سیامک سهیلی زاده،تدوین: یاور تورنگ و حسین غضنفری،موسیقی: ناصر چشم آذر

نظرات