بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال رستگاری +‌عکس و داستان

0

سریال رستگاری به کارگردانی مسعود ده نمکی و نویسندگی حسن وارسته با موضوع درام اجتماعی تولید شده و قرار بر این است از شبکه دو پخش شود. در این سریال بازیگرانی چون حمیدرضا هدایتی (روحانی)، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی (بهروز)، رامبد شکرآبی (دایی دریا)، کاوه سماک‌ باشی (بهراد) افشین سنگ‌چاپ (داوود برادر دریا) ، حسن اسدی، ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری (نسرین)، ساقی زینتی، افسانه ناصری، فرخنده فرمانی زاده، محمود پاک نیت در نقش حافظ رستگاری و پرنیان کربلایی در نقش دریا در آن ایفای نقش کردند. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال رستگاری همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال رستگاری و بیوگرافی نقش هایشان در سریال رستگاری با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال و زمان پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال رستگاری +‌عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران سریال رستگاری با عکس جدید

سریال رستگاری محصول کشور ایران بوده و در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از شبکه دو پخش شد. رستگاری داستان مردی به نام حافظ است که یک کارخانه دار است. در خلاصه داستان سریال، توضیحی آمده است: نام سریال از نام شخصیت اصلی یعنی حافظ رستگاری افتباس شده است. حاج آقا رستگاری کارخانه دار است و دو پسر به نام بهروز و بهنام دارد. دریا نامزد یکی از پسرانش است که برادر معتاد دارد. او با ازدواج پسرش با دریا مخالف است. اام عروس دیگرش نسرین چادری و دختر خوبی است و در یک بیناد خیریه کار می کند. حاج رستگاری زندگی شلوغی دارد و فرزندان….

بیوگرافی همه بازیگران سریال رستگاری با عکس جدید

اسامی بازیگران سریال رستگاری

بازیگران سریال رستگاری عبارتند از:

حمیدرضا هدایتی بازیگر نقش روحانی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی بازیگر نقش بهروز، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌ باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، محمود مقامی، نفیسه روشن ، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی، افسانه ناصری، فرخنده فرمانی زاده، محمود پاک نیت و پرنیان کربلایی در نقش دریا که از بازیگران سریال رستگاری می باشند.

اسامی بازیگران سریال رستگاری

معرفی کلی سریال رستگاری

سریال رستگاری یکی ساخته های جدید مسعود ده نمکی کارگردان فیلم اخراجی ها می باشد که برای پخش در نوروز امسال تولید شده قرار است بر روی آنتن شبکه ۲ سیما برود. این مجموعه تلویزیونی بدلیل موضوع ماورایی و مذهبی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

سریال رستگاری کاری از مسعود ده نمکی است که در ۳۰ قسمت برای ماه رمضان ۱۴۰۳ آماده شده است و گفته می شود که از سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه سه سیما برود و ۵۰ بازیگر مشهور در این سریال هنرنمایی کرده اند. یکی از نکات قابل تامل در سریال «رستگاری» این است که ده‌نمکی برای ساخت این سریال سراغ چهره‌ های جدید رفته که قبلا ایفای نقش‌ های کوتاه داشتند، اما در این سریال نقش‌ های بلند را به‌ عهده دارند.

خلاصه داستان سریال رستگاری

خلاصه داستان سریال رستگاری

داستان سریال رستگاری درباره زندگی مردی به نام حافظ بوده که کارخانه دار است تولید شده که بر اثر اشتباهات خودش درگیر حوادثی می شود که او را با مسائل زیادی رو به رو می کند. داستان سریال‌رستگاری هم مانند سریال های اغماء، احضار، ملکوت، او یک فرشته بود و… ماورایی است و درباره دو برادر کارخانه‌دار است که دچار چالش‌هایی می‌شوند. این سریال قرار است از زاویه‌ای تازه به مبحث عالم برزخ و در قالب یک قصه شنیدنی و پر از گره بپردازند.

زمان پخش و تکرار از شبکه دو

سریال تلویزیونی «رستگاری»، در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو پخش می‌شود.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال رستگاری + زمان پخش

سریال رستگاری چند قسمت است؟

سریال « رستگاری » در ۳۰ قسمت تهیه شده است، بیش از ۱۰۰ بازیگر صاحب‌نام ایفای نقش می‌کنند.

مسعود ده نمکی کارگردان سریال رستگاری

مسعود ده نمکی کارگردان سرشناس کشورمان بعد از سریال های دادستان و آزادی مشروط این بار به دنبال یک مجموعه ماورایی برای ایام ماه مبارک رمضان رفته و چهره های زیادی در سریال جدید وی بازی کرده اند. آخرین اثر تلویزیونی ده‌نمکی سریال «آزادی مشروط» با محوریت تلاش گروه‌های جهادی در ایام کرونا بود که در زمان پخش خود در سال گذشته نتوانست رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد.

محمود پاک نیت

محمود پاک نیت در این سریال نقش حافظ را بازی می کند که نقش اصلی سریال محسوب می شود. او در سریال های گیل دخت، تب وتاب، آتش و باد و… از تلویزیون پخش شده ، درمجموعه تلویزیونی رستگاری هم بازی می کند. او از هنرمندان پیشکسوت و توانا محسوب می شود که تا به امروز نقش های متفاوتی را بازی کرده که برای همیشه در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند. پاک نیت از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال رستگاری +‌عکس و داستان

نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. وی در پائیز سال ۱۳۸۲ در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند

رامین راستاد

راده ۲ خرداد سال ۱۳۵۱ در دل فصل زیبای بهار در مشهد متولد شد. او به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۵ با نمایش کبودان و اسفندیار به کارگردانی کامبیز کاشفی وارد حوزه بازیگری در تئاتر شد. چند ماه بعد پس از این نمایش هم برای نقشی در فیلم حرف دل کاری از رضا گنجی انتخاب شد.
معرفی کلی سریال رستگاری مسعود ده نمکی

مهدی سلوکی

زاده ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در اصفهان است و از آثار او می توان به پروانگی، تعصب، سرگیجه، پاشنه بلند ۲، آماده باش، ستایش، دنیای پر امید، خوب بد زشت، نرگس و ما چند نفر را در کارنامه هنری خود دارد.

نیما شاهرخ شاهی

متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران است که از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمود. از میان آثار مطرح نیما شاهرخ شاهی می‌ توان به اتومبیل، تلفن همراه رییس جمهور، آدمهای متفاوت، دایره زنگی، پاشنه بلند ۱، همیشه سینما، شرط ازدواج و صداهای خاموش اشاره کرد.

کاوه سماک باشی

کاوه سماک باشی بازیگر نقش بهراد در سریال رستگاری در ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ متولد شد و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک است. او هنری اش را با تئاتر شروع کرد و برای نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۲۲ سالگی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری بازی کرده است.

عوامل تولید کننده سریال رستگاری مسعود ده نمکی

کارگردان مسعود ده نمکی

نظرات