ماجرای کتک زدن دختر آبادانی و هتک حرمت توسط مامور حراست

1

ماجرای کتک زدن دختر آبادانی و هتک حرمتش توسط مامور حراست چیست؟

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان :

🔹پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

🔹مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان نیز که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

دختر آبادانی

هتک حرمت دختر آبادانی توسط مامور حراست

این فیلم که حاشیه های زیادی همراه داشت با موج اعتراضاتی از نحوه برخورد مامور حراست اقدام اعضای خانواده را به همراه داشت که یک منبع آگاه در آبادان توضیحاتی را در این خصوص داد.

ماجرای کتک زدن زن آبادانی چه بود؟

یک منبع آگاه در پلیس آبادان به خبرنگار رکنا گفت: در پی انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه و به کمک ماموران حراست تحقیقات پلیس صورت گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است.

سروان کمایی ادامه داد: شنیده ها حاکی از آن است، شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری وی می کنند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد / رکنا

 

توضیح پلیس درباره ماجرای یک درگیری در آبادان:

زن جوان با صاحب‌خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته

این زن برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر شده است

سایر شایعات و اخبار منتشره در این خصوص تایید نمی‌شود/ایسنا

 

همه حاضران در ویدیوی جنجالی آبادان بازداشت شدند
دادستان ورود کرد، پرونده قضایی تشکیل شد

🔹فرماندار ویژه آبادان می‌گوید: موضوع کتک خوردن یک زن در آبادان به آن صورتی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نیست.
🔹زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان: همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.»به گفته او، «این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه ۳۰ مهر ماه این افراد بازداشت شده‌اند.
🔹موسوی، بازداشت فردی که لباس حراست به تن دارد و با باتوم، پا و دست، بدن زن زخمی را لمس کرده را نیز تایید کرد. این رفتار مردی که گفته می‌شود از نیروهای حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان است، موجب خشم و واکنش‌های زیادی شده است.
🔹موسوی درباره جزئیات «درگیری شخصی» سکوت می‌کند و می‌گوید «در این باره پرونده قضایی تشکیل شده و دادستان آبادان به زودی در این باره در صدا و سیمای آبادان صحبت خواهد کرد.»
🔹این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه ۳۰ مهر ماه این افراد بازداشت شده‌اند.

همشهری آنلاین

1 دیدگاه در “ماجرای کتک زدن دختر آبادانی و هتک حرمت توسط مامور حراست

  1. انسانم آرزوست گفت:

    ایول دمتون گرم واقعیت انتشار میدین ممنونم موفق باشین

نظرات