جدیدترین و شیک ترین انواع مدل های پافر زنانه و دخترانه فانتزی،خاص ویژه سال ۱۴۰۳

0

پافر زنانه ۱۴۰۳ : شاید ندانید یا به آن توجه نکنید اما خرید پافر همانند کاپشن در فصل سرما بسیار مهم است. به همین دلیل است که سایت حرف تازه برایتان نکات و راهنمای خرید پافر را آماده کرده تا خریدی آسوده داشته باشید.

پافر زنانه 1403

جدیدترین و شیک ترین انواع مدل های پافر زنانه و دخترانه فانتزی،خاص ویژه سال ۱۴۰۳

رویه خارجی پافر ها معمولاً نایلونی یا پلی استر ای می باشد استفاده از این پارچه ها باعث شده تا اغلب پافر ها در برابر نفوذ آب و رطوبت کاملا مقاوم باشند.جنس داخلی آن توسط پشم شیشه پر و پر شده است تا بتواند به عنوان بادگیر عمل کند همین ویژگی باعث شده تا بسیار گرم باشد. ناگفته نماند وزن پافر با حجم بسیار زیاد پشم اما همچنان سبک است.

پافر دخترانه

انواع پافر :

کوتاه و بلند: این یک کاپشن پفی کلاسیک است که در طول‌های مختلف، از کاپشن‌های پف‌دار کوتاه گرفته تا کاپشن‌های پف دار بلند که از بالا تا پا شما را گرم نگه می‌دارد.

پفی: به سبک کاپشن پفی است که بین پیراهن و ژاکت قرار دارد. این به طور کلی از یک کاپشن پفی سایز بزرگ‌تر است و برای لایه‌بندی روی پیراهن‌ها، تی شرت‌ها و غیره استفاده می‌شود.

ژیله: ژیله‌ها جلیقه‌های پف دار بدون آستین هستند که می‌توان آن‌ها را روی پیراهن های بلند و تاپ‌های آستین کوتاه برای زمانی که هوا کمی گرم تر است قرار داد. آن‌ها قطعات انتقالی فوق العاده‌ای می‌سازند تا شما را در پایان تابستان و زمستان که آب و هوا کمی غیرقابل پیش بینی است، ببرد.

انواع پافر

می توانید رنگ تیره مانند زغالی، سرمه‌ای یا مشکی را انتخاب کنید زیرا می‌توانند با همه چیز جور درآیند. برنزه و قهوه‌ای نیز رنگ‌های همه کاره‌ای هستند. اگر می‌خواهید توجه را به ظاهر خود جلب کنید، می‌توانید از رنگ‌های روشن تر مانند سفید، قرمز یا زرد استفاده کنید. اینها همیشه خاص و شیک هستند.

پافر دخترانه فانتزی

سعی کنید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که دارای روکش مات هستند زیرا شیک اند. اگر اصرار دارید که درخشش براق را حتما داشته باشید، مطمئن شوید که رنگ آن خنثی و ظریف باشد. در غیر این صورت، می‌توانید از اکسسوری‌های دیگری برای خوش‌رنگ‌تر کردن استایل خود استفاده کنید.

پافر پف‌دار در حال حاضر بالاتنه شما را بزرگتر از حد معمول نشان می‌دهد، بنابراین باید آن را با قطعات باریک در قسمت پایین تنه خود متعادل کنید. به عنوان مثال می‌توان یک شلوار جین تنگ را با پافر پوشید، و آن را با یک جفت پمپ زیبا به پایان رساند، یا پوشیدن پافر را با یک لباس مناسب، چکمه‌های بلند تا زانو و جوراب شلواری تکمیل کرد.

پافر پفکی زنانه

جنس پافر

راهنمای خرید پافر زنانه

قیمت پافر زنانه

شیک ترین پافر دخترانه

رنگ پافر زنانه

همراه ما باشید

نظرات