اسامی بازیگران سریال داوینچیز به همراه نقش + خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

0

اسامی بازیگران سریال داوینچیز به همراه نقش + خلاصه داستان و بیوگرافی

بازیگران سریال داوینچیز با نقش عبارتنداز : سام درخشانی (پرویز)، سیما تیرانداز (ملیحه)، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری، وحید نفر، یدالله شادمانی، فرزانه نشاط خواه، هادی عطایی، بیوک میرزایی، فرشاد فخار که در این سریال ایفای نقش کردند. در ادامه زمان پخش، داستان و بازیگران داوینچیز, معرفی سریال داوینچیز، تیزر سریال داوینچیز و زمان پخش سریال داوینچیز، خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران داوینچیز به همراه تصاویر و عکس های این سریال را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

بازیگران سریال داوینچیز

معرفی سریال داوینچیز

سریال “داوینچیز”، سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی افشین هاشمی و نویسندگی آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی است که در سال ۱۴۰۲ تولید و ساخته شد و در آذر ماه همان سال از شبکه نمایش خانگی ایران در نماوا پخش شد. سریال جدید داوینچیز که بر اساس قصه‌ای از آریان گلصورت ساخته شده، یک کمدی جذاب، متفاوت و هیجان‌انگیز است

سریال داوینچیز، عنوان جدیدترین سریال افشین هاشمی در شبکه نمایش خانگی است که در ژانر کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی ساخته شده است

تهیه کنندگی این اثر بر عهده مهدی معینی و جواد سهندی بوده و بازیگران مطرح و سرشناسی در آن ایفای نقش کردند. اکثر بازیگران اصلی سریال داونچیز از بازیگران قدیمی و با سرشناس می باشند

سریال داوینچیز را آنلاین در نماوا تماشا کنید

سریال داوینچیز، سریالی کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی با بازی سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری و یدالله شادمانی، به نویسندگی آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی، تهیه‌کنندگی مهدی منیری و کارگردانی افشین هاشمی محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

بازیگران سریال داوینچیز

خلاصه داستان سریال داوینچیز

داستان سریال «داوینچیز» در ژانر کمدی و طنز بوده و درباره چند مرد و زن است که به موزه می روند در خلاصه داستان امده: موزه باید هر چه سریعتر افتتاح شود. پرویز و ملیحه که در‌به‌در دنبال جور کردن وام هستند، مامور می‌شوند زیرزمین را تمیز کنند. جایی که یک اتفاق منتظرشان هست و…

داستان سریال داوینچیز را آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی تحت عنوان «تاریکی‌های داوینچیز» به قلم درآورده‌اند

پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که آن‌ها را سر یک دوراهی قرار داده و می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد. سریال داوینچیز که بر اساس قصه‌ای از آریان گلصورت ساخته شده، یک کمدی جذاب، متفاوت و هیجان‌انگیز است

سریال داوینچیز

 

سام درخشانی و سیما تیرانداز، دو بازیگر توانمند در عرصه سریال‌های کمدی در قاب تلویزیون بوده‌اند که می‌توان امید داشت در ادامه مسیر این سریال هم شیرینی و بداهه‌های فردی آن‌ها کمی به جذاب‌تر شدن «داوینچیز» کمک کند.

سام درخشانی پیش‌تر در سریال «روزی روزگاری مریخ» تجربه بسیار خوبی داشته و سیما تیرانداز هم در همراهی با مهران مدیری پیش از این در سریال «هیولا» و «دراکولا» خوش درخشیده بود. مونا فرجاد و رضا بهبودی هم از دیگر بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال داوینچیز

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر نقش پرویز در مجموعه داوینچیز در ۳۱ تیر ماه ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. وی با گذراندن یک دوره بازیگری در کلاس های استاد سمندریان وارد عرصه بازیگری شد. در سال ۱۳۸۷ با بازی در مجموعه تلویزیونی شب زدگان امیرحسین قهرایی برای اولین بار به دنیای بازیگری قدم نهاد. پس از آن در سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری، خانه پدری به کارگردانی فریدون حسن‌پور، سالهای برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی، در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، نابرده رنج به کارگردانی علیرضا بذرافشان، پژمان به کارگردانی سروش صحت، آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان به ایفاء نقش پرداخت. از جمله بازی های او در سینما میتوان به خوب، بد، جلف ۱ و ۲ به کارگردانی پیمان قاسم خانی، تگزاس ۱ و ۲ به کارگردانی مسعود اطیابی، خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی اشاره کرد.

بیوگرافی سیما تیرانداز در بازیگران سریال داوینچیز

سیما تیرانداز بازیگر نقش ملیحه در سریال داوینچیز متولد ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران است که از سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را آغاز نمود.

وی دارای مدرک کارشناسی‌ ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده‌ سینما و تئاتر است. سیما تیرانداز جایزه‌ بهترین بازیگر زن از دهمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش مرگ یزدگرد، جایزه‌ بهترین بازیگر زن از بیستمین جشنواره تئاتر فجر، تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم پاداش سکوت، جایزه‌ بهترین بازیگر زن از بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش پری خوانی عشق و سنگ را در کارنامه دارد.

از جمله آثار سیما تیرانداز می توان به داوینچیز، تورقوزآباد، فراری، سلفی با دموکراسی، پشت دیوار سکوت، وروجک ها، عطر داغ، دراکولا و هیولا اشاره کرد.

بیوگرافی زهرا کیانی

بیوگرافی زهرا کیانی از بازیگران سریال داوینچیز

زهرا کیانی بازیگر داوینچیز متولد سال ۱۳۷۸ در هرچگان است که در ششمین دوره ووشو قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب مدال طلا در بخش چانگ چوان و چیانگ شو شد. زهرا کیانی در سریال داوینچیز به نویسندگی آریان گلصورت و کارگردانی افشین هاشمی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی مونا فرجاد

سریال داوینچیز

مونا فرجاد بازیگر سریال داوینچیز متولد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران است و فارغ ‌التحصیل رشته اقتصاد نظری است که فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با سریال مزرعه آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

از دیگر آثار او می توان به داوینچیز، خداحافظ دختر شیرازی، چپ، راست، چهار انگشت، شبکه مخفی زنان، ماهورا و معتاد اجباری اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال داوینچیز سعید برجعلی

سعید برجعلی بازیگر سریال داوینچیز متولد ۲۹ تیر ۱۳۷۱ در اصفهان است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت هنری خود را آغاز نمود. سعید برجعلی در بیش از بیست اثر نمایشی، داستانی کوتاه و بلند حضور یافته و عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر است. وی دانش آموخته رشته بازیگری و مدیریت فرهنگی در مقطع کارشناسی است. وی دوره های بازیگری را زیر نظر افراد شاخصی چون جیمز ساترلند، چنگ یی پارک و رابینسون ساویتسکی گذرانده است.
برجعلی سابقه حضور در آثاری همچون داوینچیز و هستی را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی شبیر پرستار

سریال داوینچیز

شبیر پرستار بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون متولد ۷ آذر ۱۳۶۱ است که سابقه فعالیت در آثاری همچون داوینچیز، فرشته ها با هم می آیند، زعفرانی و مارموز را در کارنامه هنری خود دارد.

دیگر بازیگران

  • یدالله شادمانی
  • علی میری
  • فرزانه نشاط خواه
  • وحید نفر
  • هادی عطایی
  • بیوک میرزایی
  • فرشاد فخار
  • و …

زمان پخش، داستان و بازیگران داوینچیز

مجموعه داوینچیز دومین تجربه سریال‌سازی افشین هاشمی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود که پخش قسمت اول آن ناامیدکننده بود. سریال داوینچیز هر هفته سه شنبه ها، ساعت ۱۰ صبح در شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر می شود، سه‌شنبه هر هفته از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

افشین هاشمی کارگردان

افشین هاشمی بازیگری که پیش‌تر در سینما هم کارگردانی مشترک با فیلمسازان دیگر را تجربه کرده بود و حالا در شبکه خانگی در حال طبع‌آزمایی است.

«شبکه مخفی زنان» اولین تجربه هاشمی در این میدان بود. سریالی که از نظر ترکیب بازیگران، یکی از ویژه‌ترین تولیدات شبکه خانگی بود و انتظار می‌رفت تبدیل به یکی از آثار پربازتاب و پرمخاطب این حوزه شود، اما در عمل آنچه باید اتفاق نیفتاد و سریال مورد استقبال قرار نگرفت.

تعدد قسمت های سریال داوینچیز چند قسمت است

اینکه سریال داوینچیز چند قسمت است مشخص نشده و اما ممکن است مینی سریال باشد و یا تا حدود ۲۵ قسمت تا ۱۵ قسمت تولید شده باشد.

عوامل

عوامل داوینچیز عبارتند از:

نویسندگان:آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی
تهیه‌کننده:مهدی منیری
کارگردان:افشین هاشمی
مدیر فیلمبرداری :محمد حدادی
تدوین:بهرام عمرانی
صدابردار:ندا محسنی، محمد شاهوردی

نظرات