خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پشت بام تهران

0

سریال “پشت بام تهران″، سریال ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی است. این سریال در ژانر درام و اجتماعی در سال ۹۳ ساخته و برای اولین بار در زمستان ۹۴ از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “پشت بام تهران” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مهرماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پشت بام تهران

 

خلاصه داستان

سریال “پشت بام تهران” روایتگر جوانی به نام “غیاث صفا” است که در زندگی خود به افق‌های غیر واقعی چشم دوخته است. “مامان طاهره” مادربزرگ غیاث که تمام دنیای اوست همیشه از “غیاث” خواسته مال حرام وارد زندگی‌شان نشود.

داستان سریال پشت بام تهران

اما “غیاث” در شبی ناخواسته مجبور می‌شود در یک دزدی به دوستش کمک کند و این دزدی آغازی می‌شود برای ورود مال حرام به زندگی وی و این تازه آغاز ماجراست….

 

اسامی بازیگران سریال پشت بام تهران

اسامی بازیگران سریال پشت بام تهران

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهرنگ توفیقی، نویسنده: سعید نعمت الله، تهیه کننده: زینب تقوایی، دستیار اول کارگردان: امیرحسین کهکشان و حسین دیردار، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، تیتراژ: فرهاد توکلی فارسانی، عکاس: بهرنگ دزفولی زاده، جلوه های ویژه بصری: محمدرضا نجفی امامی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، تصویربردار: مهدی دادگر مرام، دستیار تهیه: محمدنبی تقوایی، جانشین تولید: فواد بوربور، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح لباس: محمد صادقی، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراحی و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی، طراح صحنه: امیرحسین حداد، خواننده: رضا صادقی، موسیقی: فرزین قره گوزلو، تدوین: امیر شیبان خاقانی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام.

 

زمان پخش سریال پشت بام تهران

سریال “پشت بام تهران” قرار است از جمعه ( مصادف با ۲۵ مهرماه) راس ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه سوم سیما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات