اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال او یک فرشته بود با نقش+ داستان و تصاویر زمان پخش

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال او یک فرشته بود و نقش ها + داستان کامل و زمان پخش

بازیگران سریال او یک فرشته بود از بهاره افشاری تا حسن جوهرچی و ثریا قاسمی و مریم کارویانی و خلاصه داستان سریال او یک فرشته بود و بازیگر مرد او یک فرشته بود و بازیگر زن او یک فرشته بود و عکس های جدید بازیگران سریال او یک فرشته بود با تصاویر و بازیگران خردسال و عوامل پشت صحنه تلویزیونی او یک فرشته بود و زمان پخش در ماه رمضان ۱۴۰۱ از آی فیلم را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال او یک فرشته بود و نقش ها + داستان کامل و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال او یک فرشته بود و عکس و اسامی + خلاصه داستان و عکس ها

سریال تلویزیونی “او یک فرشته بود” اثر ماندگاری است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه دو سیما پخش می‌شد و توانست با محتوایی ماورائی، مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کند و آغازگر ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ژانر «ماورائی» نام گرفت.

در سریال “او یک فرشته بود” زنده یاد حسن جوهرچی در نقش بهزاد، بهاره افشاری در نقش فرشته (شیطان)، مرتضی ضرابی در نقش سرابی (شیطان)، مریم کاویانی در نقش رعنا و ثریا قاسمی در نقش عزیز، مادر بهزاد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اسامی بازیگران سریال او یک فرشته بود به طور کامل عبارتند از: بهاره افشاری (فرشته) مریم کاویانی (رعنا) حسن جوهرچی (بهزاد) ثریا قاسمی (عزیز) و مرتضی ضرابی (شیطان یا سرابی), داستان و بازیگران سریال او یک فرشته بود

بیوگرافی بازیگران سریال او یک فرشته بود و عکس و اسامی + خلاصه داستان و عکس ها

این ساخته علیرضا افخمی روایتی از وسوسه های شیطان و نمود پیدا کردن او در کالبد انسان است. بهزاد با بازی زنده یاد حسن جوهرچی بعد از تصادف با یک دختر به نام فرشته او را به خانه می آورد و کم کم دلباخته او میشود و تا پای طلاق با همسرش رعنا پیش میرود اما کم کم متوجه میشود که رفتارهای فرشته غیرعادی است و او یک شیطان است و حضور او دردسرهای زیادی برایش دارد.

خلاصه داستان و بازیگران سریال او یک فرشته بود

“سریال او یک فرشته بود”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده و با بازی بهاره افشاری و حسن جوهرچی است. این سریال محصول سال ۸۴ و در ژانر درام، ماورائی و مذهبی ساخته شده است. سریال او یک فرشته بود که برای اولین بار در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد، حالا از ماه رمضان ۱۴۰۱ بر روی انتن شبکه آی فیلم به نمایش درآمده است.

“او یک فرشته بود” روایتگر ماجرای مردی متاهل به نام “بهزاد” است که طی ماجرایی با زنی تصادف می‌کند و او را به خانه می‌آورد. به تدریج حرکات عجیبی از این زن که “فرشته” نام دارد، سر می‌زند و از سوی دیگری در قالب مردی به نام “سرابی” سعی در سردرگم نمودن بهزاد دارد.

نهایتاً فرشته موجب می‌شود که بهزاد و همسرش رعنا تا پای طلاق بروند و حتی به بهزاد پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما پس از مدتی بهزاد با توجه به رهنمودهای روحانی محل و سخنان فرزندانش متوجه می‌شود که فرشته، شیطان (ابلیس) است و پسرش را در حالی که فرشته قصد کشتن او را دارد، نجات می‌دهد و سپس به درگاه خدا توبه کرده و از گناهانش اظهار پشیمانی می‌کند.

این سریال روایتگر داستانی است که در خلال آن برای اولین بار شیطان در کالبد یک انسان نمایش داده شد تا از این طریق شیطان را در قالب متافیزیکی و ماورائی برای مخاطبان باورپذیرتر نشان دهد؛ البته پس از این سریال، در سال‌های بعد سریال‌های مشابه دیگری مانند «اغماء» نیز در صدا و سیمای ایران تولید و نشر شد.

در یکی از سکانس‌ها در نمایی از حیاط یک مسجد، بهزاد مشغول صحبت با فرد دیگری است. «بهزاد» با غرور و حس خودبرتربینی ادعا می‌کند هرگز اراده‌اش را در گرو هوا و هوس از دست نداده است. در همین هنگام شخصیت شیطان (آقای سرابی با نقش آفرینی مرتضی ضرابی) در قالب فردی که از دور به این گفتگو گوش می‌کند و در گوشه‌ای از حیاط مسجد ایستاده است، نشان داده می‌شود.

بیوگرافی شخصیت ها و نقش ها در سریال

  • حسن جوهرچی (بهزاد طاهری)

سریال او یک فرشته بود

حسن جوهرچی (۶ مرداد ۱۳۴۷ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۵) بازیگر ایرانی بود که بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با فیلم فیل در تاریکی شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم برخورد به کارگردانی سیروس الوند بود. آخرین حضور حسن جوهرچی در سریال آرام می‌گیریم به کارگردانی و نویسندگی روح‌الله سهرابی بود.

  • مریم کاویانی (رعنا)، همسر بهزاد

بازیگران سریال او یک فرشته بود

مریم کاویانی (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتاً مازندرانی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد. مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، پدر و مادر وی مازندرانی و اهل بابل، پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند و پیگیر هنرند. خود کاویانی هم نه علاقه چندانی داشته به بازیگری و نه شناختی از سینما. خودش می‌گوید از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌شناخته و بس. روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می‌افتد.

وی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است. همچنین در سال ۱۳۹۷ برای دومین بار با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد.و در سال ۱۴۰۰ از هم جدا شدند.

  • بهاره افشاری در نقش فرشته

بازیگران سریال او یک فرشته بود

بهاره افشاری (زادهٔ ۰۴ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

  • مرتضی ضرابی (سرابی ) و (شیطان)

بازیگران سریال او یک فرشته بود

بازیگر سینما و تلویزیون در سال ۱۳۳۵ در تهران به دنیا آمد. این بازیگر و چهره پرداز سینما ، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.بازنشسته‎ی سازمان صدا و سیما است.

مرتضی ضرابی سالهاست که ازدواج کرده و یک پسر و یک دختر به نام نیوشا دارد.

  • ثریا قاسمی در (عزیز)، مادر بهزاد
  • رضا توکلی در (حاج آقا معتمدی)، روحانی محل
  • ایلیا شهیدی فر (میثم)
  • فاطمه غلامی (سحر)، دختر بهزاد و رعنا در سر یال او یک فرشته بود

بازیگران خردسال سریال او یک فرشته بود

فاطمه غلامی بازیگر است. وی برای اولین بار در سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی، نقش “سحر” ، دختر بهزاد و رعنا را ایفا می‌کرد. او در سال ۱۳۹۶ با بازی در نقش “زن موسی” در فیلم «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، سینما را تجربه کرد.

  • امیرمحمد زند (دایی حامد)، برادر رعنا

زمان پخش سریال او یک فرشته بود از آی فیلم رمضان ۱۴۰۱

این سریال از ۱۴ فررودین ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن در ساعات ۲۴ و ۸ صبح روز بعد است

برخی عوامل

نویسنده : علیرضا کاظمی پور
کارگردان : علیرضا افخمی
مجری : رامین عباسی زاده
آهنگساز : آریا عظیمی نژاد
تهیه کننده اجرایی : شهرام دانش پور و حسن خضرآبادی
تهیه کننده : رامین عباسی زاده
دستیار تهیه : پریسا افخمی و مهدی عباسی زاده
تدوین گر : ‏امیر ادیب پرور‏
فیلم برداری : اسفندیار شهیدی

نظرات