اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خسته نباشید با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم خسته نباشید : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی خسته نباشید همراه با اسامی عوامل با بازی جلال فاطمی،یدالله شادمانی،رویا افشار و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم خسته نباشید

این فیلم به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی و نویسندگی محمد رضایی‌راد محصول سال ۱۳۹۱ در ژانر خانوادگی،اجتماعی و درام است. این فیلم جوایز زیادی در شانزدهمین جشن سینمای ایران کسب کرده از جمله بهترین فیلم،بهترین آنوس،بهترین کارگردانی و….

خلاصه داستان

داستان رومن و ماریا زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آن‌ها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل بر می‌خورند. تا اینکه مرضی، مستخدم اخراجی هتل به کمک پسر عمویش برای آن‌ها نقشه می‌کشند و…

خلاصه داستان فیلم خسته نباشید

اسامی بازیگران فیلم خسته نباشید

جلال فاطمی

زادهٔ ۱۳۳۶ کارگردان و بازیگر ایرانی است. او در سال ۱۳۸۸ فیلم نخودی را ساخت و خودش در قامت کارگردان، نویسنده و بازیگر در آن جلوی دوربین رفت، او سپس سال ۱۳۹۰ فیلم بچگیتو فراموش نکن را ساخت.این کارگردان اما از سال ۱۳۹۱ با فیلم خسته نباشید بصورت جدی وارد عرصه بازیگر شد و در سال ۱۳۹۳ با سریال پازل وارد قاب تلویزیون شد.

بازیگران فیلم خسته نباشید

بازیگر نقش اصلی فیلم خسته نباشید

رویا افشار

زادهٔ ۱۳۳۹ بازیگر و کارگردان ایرانی است.وی با شاید وقتی دیگر به سینما آمد و در چند فیلم و سریال از جمله تیک،عصر بارانی،سرکوب،مامان و… به ایفای نقش پرداخت. وی اواخر دهه شصت ممنوع‌الکار و ممنوع‌التصویر شد؛ ولی در دهه هشتاد دوباره به عرصه فعالیت به سینما و تلویزیون بازگشت.ایشان برای بازی در مامان برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

رویا افشار در فیلم خسته نباشید

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه : محمد رضایی‌راد،مدیر فیلمبرداری : اشکان اشکانی،مدیر تولید : حسین بشگرد،طراح صحنه : ایرج رامین‌فر،طراح چهره‌پردازی : محمود دهقانی،چهره‌پرداز سعید دهقانی،رضا خدایی،مینو قبادی،تدوین‌گر : سپیده عبدالوهاب،موسیقی متن : رضا مرتضوی.

 

نظرات