معرفی ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا ۱۴۰۰ + زمان پخش و بیوگرافی مجریان

0

اسامی و آشنایی با برنامه های تلویزیون در شب یلدا ۱۴۰۰ از شبکه های مختلف تلویزیون و ساعت پخش و معرفی برنامه های تلویزیون در شب یلدا سال ۱۴۰۰ و برنامه شب یلدای ۱۴۰۰ در شبکه یک و معرفی برنامه شبکه دو سیما در شب یلدا سال ۱۴۰۰ و ویژه برنامه شبکه ۳ در شب یلدای ۱۴۰۰ و شبکه چهار و شبکه تهران + زمان پخش و بیوگرافی مجریان و ساعت پخش برنامه های شب یلدا در سال ۱۴۰۰ از تلویزیون را از مجله حرف تازه میخوانید

معرفی ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 1400 + زمان پخش و بیوگرافی مجریان

اسامی برنامه های تلویزیون در شب یلدا ۱۴۰۰ + زمان پخش و بیوگرافی مجریان

صدا و سیما و تلویزیون مانند هر سال برنامه های ویژه ای را برای شب یلدا در سال ۱۴۰۰ تدارک دیدند که توسط مجریان و گویندگان توانمند کشورمان اجرا خواهد شد که با حضور شخصبت ها و بازیگران و چهره های ورزشی و هنری و سیاسی روی آنتن شبکه های مختلف خواهد رفت. در ادامه اسامی و زمان پخش و معرفی کامل برنامه ای تلویزیونی در شب یلدا سال ۱۴۰۰ را مشاهده کنید

ویژه برنامه درجه یک شبکه یک در شب یلدای ۱۴۰۰

اسامی برنامه های تلویزیونی در شب یلدا 1400 + زمان پخش و بیوگرافی مجریان

اجرای ویژه برنامه یلدای شبکه یک سیما را امسال (۱۴۰۰) نیما کرمی و همسرش بر عهده دارند که در برخی مناسبت‌های مذهبی با یکدیگر به اجرا پرداخته‌اند.

نیما کرمی در توضیح اجرای این ویژه برنامه به بیان کرد: ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک را با محور خانواده و به نام «درجه یک» بر عهده دارم که داریوش دلیری تهیه‌کننده آن است.

وی درباره اینکه این ویژه برنامه چند روز خواهد بود، گفت: هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما حتماً شب سه شنبه که شب یلداست برنامه داریم و احتمالاً از ساعت ۱۰ شب به بعد شروع خواهد شد.

کرمی درباره اینکه چه وجه تمایزی با دیگر برنامه‌های شبکه‌های دیگر خواهند داشت تا صرفاً به دعوت از سلبریتی ها منتهی نشود گفت: ذات شب یلدا و مهمونی و دورهمی است انچه که شبکه یک در نظر دارد متفاوت از این است که فقط خواننده و بازیگر بیاوریم، ما هم خودمان خانواده هستیم و هم مهمانانمان خانوادگی خواهند بود.

 

برنامه یلدای دو صفر شبکه دو شب یلدا ۱۴۰۰

ساعت پخش برنامه های تلویزیون در شب یلدا سال 1400 + زمان پخش و بیوگرافی مجریان

اجرای برنامه شب یلدای شبکه دو سیما توسط منصور ضابطیان با عنوان «یلدای دو صفر» توسط تیم برنامه‌ساز «محاکات» تولید می‌شود و در دو بخش روی آنتن می‌رود.

بخش اول از ساعت ۲۱ سه‌شنبه ۳۰ آذر به مدت ۳۰ دقیقه در جدول پخش شبکه دو قرار داردش.

بخش دوم نیز پس از گفتگوی ویژه خبری از حوالی ساعت ۲۳:۳۰ تا ۱:۳۰ بامداد چهارشنبه پخش خواهد شد.

گفتگو با چهره‌ها و اجرای زنده موسیقی از بخش‌های مختلف این برنامه به کارگردانی محمد صوفی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی است که جزئیات آن در روز‌های پیش رو اعلام خواهد شد.

همچنین بخوانید: جزئیات پخش و نحوه شرکت در مسابقه همزاد من با اجرای یوسف تیموری + بیوگرافی مجری

شبکه ۳ در شب یلدا ۱۴۰۰

هنوز اعلام نشده و بروزرسانی میشود

برنامه شبکه پنج در شب یلدای ۱۴۰۰

هنوز اعلام نشده و بروزرسانی میشود

هنوز برنامه های شب یلدای امسال توسط شبکه های چهار و آی فیلم و شبکه نسیم و … اعلام نشده که ما در روزهای آتی بروزرسانی خواهیم کرد

نظرات