معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دردسر + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “دردسر”، فیلمی ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی حسن آقاکریمی است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۸۸ ساخته شد. و برای اولین بار در همان سال در شبکه های تلویزیونی ایران به نمایش درآمد. حالا این فیلم قرار است امشب ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم (فیلم دردسر) محصول سال ۱۳۸۸، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بازیگران فیلم دردسر با نقش ها

اسامی بازیگران فیلم دردسر به کارگردانی حسن آقا کریمی تولید سال ۱۳۸۸ با نقش ها عبارتند از :

  • عبدالله آتشانی (قربان)
  • الناز حبیبی
  • سحر درویش زاده (مینا)
  • مهران رجبی (پدر مینا)
  • فریده سپاه منصور
  • رضا بنفشه خواه

در فیلم سینمایی درد سر بازیگرام مشهوری چون عبدالله اتشانی و فریده سپاه منصور، صفا آقاجانی و مهران رجبی و … هنرنمایی کردند. سحر درویش زاده در نقش مینا و عبدالله آتشانی در نقش قربان در فیلم دردسر بازی کردند.

عبدالله آتشانی برادر امیر آتشانی بازیگر پس از باران است که در اولین حضورش در فیلم تبویزیونی دردسر بازی کرده است.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دردسر + زمان پخش و تکراردرباره فیلم دردسر

فیلم سینمایی درد سر توسط حسن آقا کریمی کارگردانی شده است و در سال ۱۳۸۸ تولید شده و دارای ژانر خانوادگی و طنز میباشد حسن آقا کریمی تهیه‌کننده این فیلم بوده که به عنوان فیلم تلویزیونی شناخته میشود.

خلاصه داستان فیلم دردسر

فیلم تلویزیونی «دردسر» داستان زندگی مردی به نام «قربان» است . قربان، جوانی است که در یک کارگاه منبت‌کاری کار می‌کند. او دلباخته دختری می‌شود که در آموزشگاه خیاطی روبه‌روی کارگاهشان آموزش می‌بیند. قربان که به خاطر کم‌ پشتی موهایش، می‌ترسد با جواب منفی دختر مواجه شود؛ راه‌های مختلفی را برای مو درآوردن امتحان می‌کند تا اینکه …

 بیوگرافی بازیگران فیلم دردسر با نقش + عکس و اسامی و داستان

اسامی بازیگران فیلم دردسر

اسامی بازیگران فیلم سینمایی درد سر محصول سال ۱۳۸۸ عبارتند از :

  • عبدالله آتشانی در نقش قربان
  • الناز حبیبی
  • سحر درویش زاده
  • مهران رجبی
  • فریده سپاه منصور
  • رضا بنفشه خواه

بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی دردسر

زمان پخش و تکرار

فیلم تلویزیونی دردسر (فیلم سینمایی درد سر) پنجشنبه ۲۵ آبان، ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز جمعه روی آنتن خواهد رفت.

بیوگرافی عبدالله آتشانی

بیوگرافی عبدالله آتشانی بازیگر نقش قربان در فیلم دردسر

زاده‌ی ۱۳۵۹ تهران فارغ‌التحصیل رشته‎ی روانشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او به عنوان کارگردان، بازیگر، عروسک‌گردان و آهنگساز فعالیت دارد و سال‌هاست که در زمینه‌ی تئاتر کودک و نوجوان کار می‌کند.

وی به عنوان بازیگر و کارگردان در نمایش‌هایی چون «آی بچه‌های نازنین»، «صندلی»، «طفلان در جنگ» و «رینارد روباهه» حضور داشته است.

آقای آتشانی همچنین بازی در نمایش‌هایی چون «خاطره»، «پهلوان میدان»، «سنت مدرن» و «سفر شگفت‌انگیز» و تله‌فیلم «دردسر» (۱۳۹۰) را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد. از دستاوردهای این هنرمند، می‌توان به دریافت لوح تقدیر و جایزه‌ی اول بازیگری نوجوان از جشنواره‌ی تهران اشاره کرد.

عوامل

کارگردانی و تهیه کنندگی حسن آقا کریمی

فیلم درد سر (۱۳۸۸) | معرفی فیلم، خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم دردسر

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر جوان و موفق سینما و تلویزیون در ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در شهر تهران در یک خانواده با ۵ خواهر و یک برادر بزرگتر متولد شده و او آخرین فرزند خانواده است. در حال حاضر تمام اعضای خانواده الناز حبیبی به کشور سوئد مهاجرت کرده اند و در خارج از کشور حضور دارند. الناز حبیبی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین است و رشته کارشناسی او کارگردانی است.

بیوگرافی مهران رجبی

وی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت

اسامی بازیگران فیلم درد سر

بیوگرافی بازیگران فیلم دردسر

نظرات