معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم تئاتر شایعات

0

فیلم تئاتر “شایعات”، فیلم تئاتر ایرانی به نویسندگی و کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه کنندگی نیما دهقان است. این فیلم تئاتر ۱۰۶ دقیقه ای در ژانر کمدی در سال ۹۲ ساخته و حالا برای اولین بار در نمایش خانگی منتشر شده است. ”شایعات” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. این فیلم که چندساعتی است وارد نمایش خانگی شده است، مورد استقبال بینظیری قرار گرفته است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم تئاتر شایعات

 

خلاصه داستان

شایعات، اولین نمایش در ایران بر اساس یکی از نمایش نامه های نیل سایمون آمریکایی است. همانطور که از نامش پیداست به مسئله شایعه و شایعه پراکنی در قالب کمدی می پردازد. این اجرا یک کمدی مبتنی بر موقعیت‌های طنز است. در واقع آدم‌های جدی در شرایط مضحکی قرار می‌گیرند که باعث خنده می شود.

داستان فیلم تئاتر شایعات

این کاراکترها شخصیت‌های ساده‌ای هستند که در یک کلاف گیر افتاده‌اند. قلم نیل سایمون در پرداخت شخصیت‌ها نیز به این موقعیت خنده‌دار و شادکننده کمک فراوانی کرده است.

مجید صالحی و جواد عزتی در فیلم تئاتر شایعات

آدم‌های این نمایش شخصیت‌های ساده‌لوحی هستند تا حدی که فقط در کارتون‌ها می توانیم نمونه آنها را ببینیم. در این نمایش با رگه‌هایی از فانتزی روبرو هستیم که زیاد مشهود نیست اما تاثیرش را روی شخصیتها و موقعیت‌های نمایش گذاشته است.

 

اسامی بازیگران فیلم تئاتر شایعات

بازیگران فیلم تئاتر شایعات

لازم به ذکر است که بهاره رهنما و هومن برق نورد نیز اوایل کار در این اجرا حضور داشتند و هنرنمایی کردند اما بنا به دلایلی، از همراهی گروه در ادامه ی کار بازماندند.

نظرات