بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار از مدلینگ تا شهرت +‌عکس خانوادگی

1

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار از مدلینگ تا شهرت +‌عکس خانوادگی

ایسان آقاخانی متولد خرداد ۱۳۷۶ در زنجان چهره اینستاگرامی اهل ایران است و ۲۰ سال با محمدرضا گلزار اختلاف سنی دارد او یکی از هواداران دو آتیشه این بازیگر بود که ابراز علاقه های او منجر به ازدواج با این ستاره سینما شد گفته میشود که مهریه آیسان زیاد نیست و محمدرضا گلزار ۲۰ سال از او بزرگتر است.

معصومه آقاخانی ملقب به آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار است او در سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان به دنیا آمده و تمام دوران تحصیلی خود را در شهر زنجان گذرانده و بعد از دوران پیش دانشگاهی همراه با خانواده به تهران و سپس به دبی کوچ کرد. او سالهاست در حیطه مدلینگ فعالیت دارد و با عکاس معروفی در این زمینه همکاری دارد.

“محمدرضا گلزار بعد از ازدواج با آیسان آقاخانی در اینستاگرامش نوشت:
تشکر و تقدیر مـن برای شماست.
شمایی کـه همواره لطفتان رابه مـن ارزانی داشتید.
از تبریک‌هاي شـما عزیزان بینهایت متشکرم.
نه فقط امروز بلکه در تمام سالیان عمرم محبتتان شامل حال مـن بوده اسـت.
امید کـه این مهربانی و انرژی ارزشمندتان، توشه‌ي راه زندگی مشترکمان شود.”

درمورد آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار بیشتر بدانید از مدلینگ تا ازدواج با گلزار : معصومه آقاخانی که با نام آیسان آقاخانی در حال حاضر همسر رسمی محمدرضا گلزار بازیگر و مجری سینما و تلویزیون کشورمان می باشند. آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار میباشد او متولد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان است و سالهاست در حیطه مدلینگ فعالیت دارد و با عکاس معروفی در این زمینه همکاری دارد. در شبکه های اجتماعی گفته میشود ایسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار است. این زوج سال ۹۸ با هم آشنا شدند و در نهایت در خرداد ماه ۱۴۰۲ با ازدواج کردند. با مجله حرف تازه همراه باشید.

عکس و بیوگرافی آیسان آقاخانی

زندگینامه و بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار نام اصلی اش معصومه است متولد خرداد ۱۳۷۶ در زنجان بود و پدرش کارمند بیمه میباشد آیسان بعد از اینکه دبیرستان و پیش دانشگاهی اش را تمام کرد به همراه خانواده اش راهی تهران شد او چند سالی در دوبی زندگی کرده است و به زبان انگلیسی نیز تسلط کامل دارد درباره آشنایی او با رضا گلزار حرف و حدیث های زیادی وجود دارد.

آیسان آقاخانی به تازگی با ازدواج با محمدرضا گلزار هنر پیشه محبوب ایرانی توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است ، او دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد

ایسان آقاخانی تمام دوران تحصیلی خود را در شهر زنجان گذرانده و بعد از دوران پیش دانشگاهی همراه با خانواده به تهران کوچ کرد. او سالهاست در حیطه مدلینگ فعالیت دارد و با عکاس معروفی در این زمینه همکاری دارد.

به نظر میرسد که ایسان آقاخانی از نظر وضعیت مالی شرایط بسیار خوبی دارد و از عاشقان و طرفداران پر و پا قرص محمدرضا گلزار محسوب میشود.

  • نام اصلی: معصومه ملقب به آیسان
  • نام خانوادگی: آقاخانی
  • متولد: ۱۳۷۶ در زنجان
  • زمینه فعالیت: مدلینگريال بلاگر و چهره اینستاگرامی
  • شروع فعالیت: از سال ۹۸ تاکنون

آیسان آقاخانی کیست؟

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار اهل زنجان بوده و یک برادر به نام آرین دارد که او نیز مدتی با گلزار همکاری داشت. خانواده ایسان اقاخانی وضع مالی خوبی دارند و در برخی رسانه ها نوشتند که پدرش تاجر است، اما در برخی منابع نوشتند که کارمند بیمه است.

آیسان آقاخانی چند وقتی است که با محمدرضا گلزار در رابطه است و چند باری نیز با هم در اماکن عمومی دیده شده اند، یکی از جنجالی ترین این لحظات حضور محمدرضا گلزار به همراه آیسان آقاخانی در کنسرت گرشا رضایی بود که حالت نشستن دوستانه آنها مورد توجه عکاسان و مردم قرار گرفت. به علاوه شایعاتی نیز وجود مبنی بر اینکه در روزهای ابتلای گلزار به بیماری کرونا، خانم آقاخانی مرتباً به بیمارستان محل بستری او در رفت و آمد بوده است.

محمدرضا گلزار بازیگر ۴۶ ساله که اصالت آذری دارد یکی از بازیگرانی است که وقتی صحبت از حاشیه می شود در صدر لیست قرار دارد. اما آخرین خبری که از او مثل بمب ترکید، خبر ازدواجش با دختری ۲۶ ساله است. فاصله سنی زیاد و ۲۰ ساله آنها یکی از موضوعات مورد بحث طرفداران این آقای بازیگر است.

عکس آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

بیوگرافی آیسان آقاخانی دختر دهه هفتادی از مدلینگ تا ازدواج با گلزار +‌عکس جنجالی

جالب است بدانید چند روزیست تصاویری در فضای مجازی پخش شده است که ادعا شده محمدرضا گلزار با ایسان آقاخانی ازدواج کرده است. اما تاکنون خود گلزار همسرش را معرفی نکرده و بعد از مراسم ازدواج اسم و عکسی از او در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته نگذاشته است.

لازم به ذکر است محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. اگر این خبر صحت داشته باشد، فاصله سنی آیسان آقاخانی و همسرش محمدرضا گلزار ۲۰ سال می باشد.

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

همسر محمدرضا گلزار کیست

در صفحات مجازی ایسان آقاخانی دختر تاجر معروف را به عنوان همسر گلزار معرفی کردند. این خبر در حالی دست به دست میشود که رضا گلزار به صورت رسمی هنوز همسرش را معرفی نکرده و هیچ واکنشی هم به این اخبار نشان نداده است . پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌های همسر او در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. همچنین دفترخانه معروفی هم در تهران استوری و از مراسم ازدواج گلزار خبر داد اما این دفترخانه مشخصات عروس را فاش نکرد .

ماجرای آشنایی و ازدواج

طبق شنیده ها آیسان از همکاران یک عکاس مدلینگ بوده که این عکاس دوست مشترک او و محمدرضا گلزار بوده است بعد از مدتی این عکاس عکس های ایسان را به عنوان مدل در پیج خود به اشتراگ میگذارد که زیبایی آیسان مورد توجه محمدرضا گلزار قرار میگیرد و پیج او را فالو میکند و از عکاس میخواهد که آیسان را به او معرفی کند.

و از همون جا داستان عاشقانه این دو نفر شروع شد. آیسان با انتشار تصاویرش گفته بود فیس من نچراله و هیچ عمل زیبایی انجام ندادم اما قبل از سال ۹۸ و آشنایی با رضا جراحی بینی داشته است که در تصویر کاملا مشهوده.

مهریه آیسان ۱۴ سکه

بر اساس اخبار منتشر شده مهریه آیسان ۱۴ سکه به نیت چهارده معصوم است و او گفته که اصلا سکه براییش مهم نیست و همین که توانسته به عشق حقیقی اش یعنی محمدرضا گلزار برسد بسیار مهمتر است.

به نظر میرسد که ایسان آقاخانی از نظر وضعیت مالی شرایط بسیار خوبی دارد و از عاشقان و طرفداران پر و پا قرص محمدرضا گلزار محسوب میشود.

شغل آیسان آقاخانی چیست

برخی از پیج اینستاگرامی نام این خانم را آیسان آقاخانی عنوان کرده اند که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس میباشد درباره نحوه آشنای آنها گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده که در نهایت سرآغاز آشنایی آنها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می شود.
گلزار در سن ۴۶ سالگی ازدواج کرده و تقریبا اختلاف سنی بسیار زیادی با همسر خود دارد ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده خانمی که در کنار محمدرضا گلزار ایستاده سن و سال بسیار کمتری نسبت به رضا گلزار داشته و گویا اختلاف سنی زیادی با هم داشته باشند.

خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و هواداران این بازیگر غافلگیر شدند

ویدیویی از محمدرضا گلزار و یک خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده که این بازیگر با کت و شلوار دامادی بوده و خانمی که همراه او است لباس سفید نامزدی بر تن دارد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران؛ بازیگر، خواننده و آهنگساز است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می‌باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

خانواده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می‌گوید با افتخار ترک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است. دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

بیشترین عکس ها و اخبار محمدرضا و همسرش را فن پیج های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند اطلاع رسانی می کنند. استوری آنها اینروزها بیشتر درباره ازدواج گلزار است.

واکنش فن پیج های گلزار

فن پیج ها و طرفدران فیروز نادری واکنش منفی به این ازدواج داشته اند و میگوید که ما از این بابت شوکه شده ایم!

گویا فن پیج های گلزار توقع داشتند که این بازیگر برای ازدواجش با آنها مشورت کند :))

گلزار بازیگری که افول کرد و ازدواج کرد

محمدرضا گلزار اگرچه گیتاریست و والیبالیست خوبی نشد و در موسیقی و ورزش از حد متوسط عبور نکرد اما در سینمای دهه هشتاد، یکی از ستاره های سینمای ایران بود که فیلم هایش در گیشه فروش نسبتا خوبی داشت اما افول این ستاره در اواخر دهه نود شدت بیشتری گرفت و چند سالی است که نامش در هیچ فیلم سینمایی به چشم نمی خورد. نوازنده گروه آریان در اواخر دهه هفتاد با فیلم «سام و نرگس» وارد سینما شد و اوایل دهه هشتاد به عنوان مدل تبلیغاتی، عکسش روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت.

بازیگر چشم رنگی و خوش استایل جوانی وارد سینما شده بود که سلیقه گیشه آن روزگار بود. او در این سالها از شهرتش، بهره اقتصادی زیادی بود و با ظهور بازیگران مستعد جوان دیگری که خاک صحنه تئاتر خورده بودند و از پس نقش های پرچالش برمی آمدند، به حاشیه رفت. او که بازیگر خوبی نبود اما گیشه پرفروشی داشت برای بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای شبکه نمایش خانگی، دستمزدهای نجومی می گرفت که شکست فیلم هایش در گیشه باعث شد تا تهیه کنندگان در انتخاب استارهایشان تجدید نظر کنند. چند سالی می شود که نام گلزار در ترکیب بازیگران هیچ فیلم و سریالی دیده نمی شود. حالا او، بیشتر مشغول فعالیت های تبلیغاتی و اقتصادی خودش است و یکی از راه های کسب درآمدش از صفحه اینستاگرامی اش با بیش از ۱۲ میلیون دنبال کننده است.

1 دیدگاه در “بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار از مدلینگ تا شهرت +‌عکس خانوادگی

  1. بهرام گفت:

    یاشاسین آذربایجان یاشاسین تورک یاشاسین محمد رضا گلزار افتخار الیروخ کی تورک سن آدون دایاخلی اولسون

نظرات