ماجرای کامل فیلم حمله زن بی حجاب به دسته عزاداری با علت درگیری +عکس

1

ماجرای کامل فیلم حمله زن بی حجاب به دسته عزاداری با علت و فیلم درگیری زن بی حجاب با پوشش نامتعارف با دسته عزاداری در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

فیلم درگیری زن بی حجاب با دسته عزاداری

ماجرای کامل فیلم حمله زن بی حجاب به دسته عزاداری با علت درگیری +عکس

فیلم منتشر شده از درگیری یک زن بی حجاب با دسته عزاداری در شبکه های اجتماعی خبرساز شده و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. در این ویدئو نشان داده می شود که این زن بی حجاب که پوششی زننده و نا متعارف دارد، به سمت دسته عزاداری یورش برده و با اعضای این هیات درگیر می شود. گویا این خانم بی حجاب به برگزاری مراسم عزاداری و عبور هیات از جلوی منزلش معترض شده و بدون حجاب و با لباس خانگی و زننده و بدون مانتو و روسری و شال، مردی را که از اعضای دسته بوده را هل داده و به میان دسته عزارداری می رود.

ویدئویی از این حادثه در فضای مجازی منتشر شده که ما به دلیل شئونات اسلامی و اخلاقی از انتشار آن معذوریم.

در ایام ماه محرم هستیم و در دهه اول محرم دسته های عزاداری و هیات ها معمولا در خیابان ها با دهل و طبل و سنج مشغول زنجیرزنی و سینه زنی هستند و نوحه خوانی و مداحی نیز یکی از دیگر از رسومات ماه محرم و عزاداری برای امام حسین علیه السلام است. عشقی که سالهاست در خون همه مسلمانان و شیعیان می جوشد و اینگونه ادارات خود را به اباعبدالله نشان می دهند. گاهی نیز صدای طبل و دهل در خیابان ها و کوچه ها به گوش می رسد.

چند روز پیش آمنه سادات ذبیح پور، خبرنگار صداوسیما به فراخوان بی بی سی درباره مراسم عزاداری محرم و صدای بلند در ایام دهه محرم واکنش نشان داد و نوشت: ‌صدای بلند عروسی ها تا پاسی از شب باعث مزاحمت همسایه ها نمی شه؟

صدای بلند ماشین ها با آهنگ در نیمه شب مخل آرامش مردم نیست؟

مشکل شما همین چند شب محرم برای آرامش مردم؟!

اگه این اسمش دیاثت رسانه ای نیست پس چیه!

1 دیدگاه در “ماجرای کامل فیلم حمله زن بی حجاب به دسته عزاداری با علت درگیری +عکس

  1. آرین گفت:
    3
    1

    متأسفانه توی یوتیوب یک کانال خاصی با جهت گیری خاص اما با ظاهری مثلاً بی طرفانه داشت از مخاطبین برای این خانم و عمل تأسف بارش حمایت جذب می‌کرد. نمی‌دونم اصل فایل ویدئویی مزاحمت این خانم برای مراسم عزاداری را ملاحظه کرده اید یا نه؟! با وجودی که در این ویدئو کاملاً مشخصه که مراسم عزاداری در خیابان محل سکونت این خانم با آرامش در حال برگزاریه؛ این کانال با تدوینی هدفمند و کاملاً مغرضانه و با چینش چند عکس بی ربط از طبلهای بزرگ مراسم در مکانهای دیگر ؛ به دنبال القای مسئله ایجاد سروصدا و ایجاد مزاحمت از سوی عزاداران حسینی بود که با تماشای اصل کلیپ؛ دروغگویی آنها کاملاً مشهود بود و دم خروسشون کاملاً بیرون زده بود!! در واقع این خانم تحت تأثیر فضای آلوده بعضی شبکه های ماهواره ای در ایجاد جو ضد مذهبی و ضد دینی ؛ به صورتی غیر منطقی و خودخواهانه از نجابت و حیای مردان عزادار سوء استفاده کرده و مراسم آنان را برهم زده تا با جوسازی و شارلاتان بازی از آب گل آلود برای خود ماهیگیری کند. امیدوارم نیروی انتظامی و قوه قضاییه با برخورد مناسب با این عناصر خودسر جلوی تکرار موارد مشابه را بگیرد.

نظرات