ماجرای کامل مرگ آسیه پناهی زن کپرنشین کرمانشاهی + علت فوت

0

ماجرای کامل مرگ آسیه پناهی زن کپرنشین کرمانشاهی + علت فوت

در ۵ خرداد ۹۹ یک زن ۵۵ ساله به نام آسیه پناهی زن کپرنشین در عملیات تخریب خانه ها توسط ماموران شهرداری کرمانشاه دچار آسیب شد و درگذشت. علت مرگ و حواشی و ماجرای کامل را در این مقاله بخوانید

ماجرای کامل مرگ آسیه پناهی زن کپرنشین کرمانشاهی + علت فوت

علت مرگ زن کپرنشین کرمانشاهی

به گزارش حرف تازه عصرایران، همچنین فیلمی از مقاومت این زن در برابر تخریب خانه اش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

براساس خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی این زن آسیه پناهی نام دارد و ۵۵ ساله است.

شهرداری کرمانشاه، آسیب دیدن یا مرگ این زن در نتیجه تخریب خانه را رد کرده است اما ایرنا نوشت: “برخی در فضای مجازی ادعا کرده بودند که این زن بر اثر ضرب و شتم ماموران شهرداری کرمانشاه فوت کرده است”.

بیوگرافی و عکس های آسیه پناهی زن کپرنشین کرمانشاهی

آسیه پناهی زن کرمانشاهی که بود

نیروهای شهرداری به زعم اینکه این خانم بی سرپناه بوده و خانه دیگری ندارد، او را به اردوگاه چشمه سفید جهت تحویل به نیروهای بهزیستی منتقل می‌کنند. این مسئول افزود: متاسفانه با توجه به ناراحتی قلبی که این خانم از قبل داشته،
او در بین راه دچار ایست قلبی می‌شود و هرگونه فوت بر اثر ضربه و… توسط نیروهای اجراییات قویا تکذیب می‌شود. پزشکی قانونی هم در حال بررسی این موضوع است. دولتشاهی خاطرنشان کرد: همچنین در برخی خبرهای منتشر شده آمده که فرد متوفی، معتاد بوده که این موضوع هم تکذیب می‌شود.

واکنش شهرداری کرمانشاه

فوت یک زن کپرنشین در کرمانشاه مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه اعلام کرد: یک زن کپرنشین پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» این شهر توسط ماموران شهرداری، جان خود را از دست داد.

«غلامرضا شهبازی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این اتفاق هفته گذشته در منطقه سه شهرداری کرمانشاه رخ داده است.

وی توضیح داد: ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه پس از دریافت حکم قضایی مبنی بر رفع تخلف از زمین خواران به محدوده انتهای شهرک کیانشهر در منطقه سه شهرداری کرمانشاه مراجعه کرده و در حین انجام ماموریت به یک کپر که در راستای زمین خواری ایجاد شده بود، برخورد کردند.

ماجرای کامل مرگ آسیه پناهی زن کپرنشین کرمانشاهی

نحوه فوت زن کرمانشاهی کپر نشین

مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این زن به ظاهر معتاد به همراه دختر و نوه اش در این کپر زندگی می کردند، گفت: این زن به اخطار مأموران برای خروج از کپر توجهی نکرد از این رو ماموران خانم کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید در محل حاضر شدند و وی را که مقاومت می‌کرد به اردوگاه منتقل کردند.

شهبازی افزود: این فرد پس از انتقال به اردوگاه چشمه سفید دچار حالت تهوع شد و در نهایت پس از حضور پزشکان مرکز فوریت های پزشکی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این شخص به هیچ عنوان توسط ماموران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است، گفت: دلایل وقوع این حادثه با کمک دستگاه قضایی در حال بررسی است.

مدیر اجراییات شهرداری ‌کرمانشاه عنوان کرد: در صورتی که دستگاه قضایی فردی یا افرادی را در فوت این زن مقصر تشخیص دهد، بدون هیچ‌ کوتاهی برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز اعلام کرد: پس از بررسی دقیق در باره این حادثه اطلاع رسانی خواهد کرد.

برخی در فضای مجازی ادعا کرده بودند که این زن بر اثر ضرب و شتم ماموران شهرداری کرمانشاه فوت کرده است.

علت مرگ آسیه پناهی زن کپرنشین کرمانشاهی

واکنش دادسرای عمومی کرمانشاه به مرگ زن کپر نشین

به گزارش حرف تازه از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری درخصوص مرگ یک زن کپرنشین در رسانه‌های استان، اظهارکرد: در خبری که روزگذشته (پنجم خرداد ۹۹) برخی از رسانه‌های استان آن را انعکاس دادند، عنوان شده، مرگ این زن هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری درحال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده اند و تخریب کپر این زن حادثه را رقم می‌زند.

او بیان کرد: با توجه به حساسیت های بوجود آمده بدنبال انتشار این خبر، دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به جد در حال پیگیری این پرونده هستیم.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان درخصوص علت مرگ متوفی هستیم.

او تاکید کرد: طی روز‌های آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر باشند، بدون اغماض با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قنادی یادآورشد: از همه رسانه‌های استان می‌خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند و اطمینان خاطر می‌دهیم درصورتی که تخلفی محرز شود با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.
برخی در فضای مجازی ادعا کرده بودند که این زن بر اثر ضرب و شتم ماموران شهرداری کرمانشاه فوت کرده است”.

نظرات