دانلود کامل سریال سقوط قسمت چهارم ۴ / لینک دانلود قسمت ۴ سریال‌سقوط

0

دانلود کامل سریال سقوط قسمت چهارم ۴ / لینک دانلود قسمت ۴ سریال‌سقوط

دانلود سریال سقوط قسمت ۴ با کیفیت (۱۰۸۰و ۴k و ۷۲۰ و ۴۸۰) در ادامه از لینک زیر می توانید در لحظه تماشا کنید و لذت ببرید . آخر هفته را با دانلود و تماشای سریال سقوط قسمت ۴ بگذرانید. برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

سریال سقوط قسمت 4

https://elitland.com/download/B780/4B8kA

◉ سریال سقوط – قسمت چهارم ۴

◉ کارگردان: سجاد پهلوان زاده
◉ تهیه کننده: محمدرضا منصوری
◉ نویسنده: عماد رضایی‌نیک و رضا علی‌پور

ساعاتی پیش قسمت چهارم سریال سقوط منتشر شد.

این مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی است. داستان سقوط در ایران، ترکیه و عراق می‌گذرد و عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان، سکانس‌های ترکیه در آنتالیا و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلم‌برداری شده است. در این سریال بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران قسمت چهارم سریال سقوط

در قسمت ۴ سریال سقوط بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور و … در قسمت سوم سریال سقوط به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان

در خلاصه داستان سریال سقوط نوشته شده است: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترکشان، جانی دوباره می‌گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشقشان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایانش تاریکی است….

فیلمنامه سریال سقوط را عماد رضایی‌نیک و رضا علی‌پور به نگارش درآورده‌اند و سرپرست نویسندگان محسن کیایی است.

نظرات